Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Audi a prezentat noua versiune R8 LMS GT4: versiunea de circuit oferă 495 CP și roți motrice spate

de Cornel Șocariciu
Joi, 07.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a lansat noua versiune R8 LMS GT4. Modelul are la bază R8 facelift și respectă normele FIA cu privire la competițiile GT4. Astfel, motorul V10 de 5.2 litri oferă 495 CP, iar resursele sunt transmise exclusiv către puntea spate.

La finalul anului trecut, Audi a prezentat R8 facelift. Constructorul german a operat o serie de modificări estetice, îmbunătățiri la nivelul suspensiilor și a pregătit motorizări ceva mai puternice.

Câteva luni mai târziu, Audi a lansat versiunea de circuit R8 LMS GT2. Noua clasă GT2 revine în competițiile internaționale începând cu 2020, iar Audi a fost al doilea producător care a venit cu o ofertă dedicată (Porsche a deschis "balul" odată cu lansarea lui 911 GT2 RS Clubsport).

Acum, producătorul din Ingolstadt a publicat primele imagini și detalii cu noua versiune R8 LMS GT4.

Modelul dedicat curselor de pe circuite respectă normele impuse de FIA pentru clasa GT4 și, conform oficialilor Audi, va fi disponibil începând cu sezonul viitor.

60% dintre componentele utilizate pe Audi R8 LMS GT4 sunt identice cu cele ale versiunii de serie, iar asamblarea acestuia va avea loc tot în cadrul fabricii din Neckarsulm, Germania.

Motorul V10 de 5.2 litri este capabil să ofere 495 de cai putere. Resursele sunt livrate exclusiv cătrea puntea spate cu ajutorul unei transmisii automate cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte.

Audi menționează că sistemele ABS și cel de control al tracțiunii pot fi setate în opt moduri, în funcție de nevoile pilotului.

Tot pe lista îmbunătățirilor trecem și volanul preluat de pe varianta R8 LMS GT2.

Noua versiune Audi R8 LMS GT4 va putea lua startul în 27 de campionate guvernate de regulamentul FIA care au loc în America, Europa, Asia, Australia și Africa de Sud. Totodată, modelul poate fi utilizat și în curse de anduranță care acceptă la start mașini din clasa GT4.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru