Audi a surclasat BMW la vânzări în primele două luni ale anului

de Sebastian Toma
Miercuri, 12.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În primele două luni ale anului, Audi a reuşit să depăşească BMW în clasamentul global de vânzări al mărcilor premium, ocupând temporar poziţia de lider, potrivit datelor oficiale anunţate de ambele companii.

Esential 383 de unităţi au făcut diferenţa între locul unu şi locul doi în clasamentul mărcilor premium pe primele două luni ale anului.
Audi a vândut mai multe maşini decât celelalte mărci premium în primele două luni ale anului, arată raportul oficial al companiei, comparat cu declaraţiile rivalilor. După cum ne arată cei de la Bloomberg şi Automotive News, diferenţa dintre cea mai bine vândută marcă premium în lume în primele două luni ale anului şi a doua cea mai bine vândută marcă premium la nivel global în aceeaşi perioadă este de numai 383 de unităţi. Acestea au fost suficiente să departajeze Audi de BMW în clasamentul vânzărilor pe segmentul premium pentru lunile ianuarie şi februarie 2014. În aceeaşi perioadă a anului trecut, BMW depăşise Audi la vânzări cu doar 429 de unităţi, dar marca din Ingolstadt a reuşit să treacă rapid peste diferenţă şi să întreacă rivalul său din Munchen.

Finalişti WCOTY: premiul cel mare este disputat de Audi, BMW şi Mazda

Rivalitatea dintre Audi, BMW şi Mercedes-Benz în clasamentul premium se manifestă în fiecare an, toate cele trei mărci ajungând pe podium, dar in poziţii diferite.
În ultimii nouă ani consecutivi, BMW a fost cea mai bine vândută marcă premium din lume, iar Audi şi Mercedes-Benz vor să-i ia locul.

Audi a reuşit să vândă 242.400 unităţi în primele două luni ale anului curent, marcând o creştere de 9.3 procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013. Modelele responsabile de creştere sunt A3 şi Q7, spun cifrele oficiale. Spre comparaţie, BMW a avut o creştere a vânzărilor ceva mai mică, de 8.9 procente. Cei de la Audi nu se declară încântaţi peste măsură de rezultatul acesta, după cum spune şi Rupert Stadler, şeful companiei germane, adăugând că este mai important rezultatul pe termen lung. Tocmai de aceea, marca din Ingolstadt va avea 17 lansări de modele noi sau restilizate în decursul anului curent, printre care se numără şi noua generaţie a lui TT. Lansările respective fac parte dintr-o strategie pe cinci ani, în care Audi a investit 22 de miliarde de euro, pentru a deveni constructorul premium numărul unu în lume.

OFICIAL: Noul Audi TT se prezintă

Urmareste Automarket
Cea mai mare piaţă pentru Audi este cea din China, unde se aşteaptă la livrări de peste 500.000 unităţi în decursul anului curent, graţie lansării unor modele precum A3 Sedan şi Q3.
Constructorul german deschide, în medie, o reprezentanţă nouă pe săptămână în China, până când va atinge 500 de dealeri în ţara Marelui Zid. Competitorii de la BMW nu stau nici ei cu mâinile în sân, previzionând două milioane de unităţi livrate pentru mărcile grupului BMW. Ian Robertson, şeful departamentului de vânzări al mărcii BMW, spune că anul 2014 va aduce o creştere a vânzărilor datorită modelelor nou lansate, cum ar ar fi Seria 4 Gran Coupe, Seria 2 Active Tourer şi a modelelor dezvelite la finele anului trecut.

Via Bloomberg

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru