Audi pregăteşte o nouă navă amiral, SUV-ul Q8, programat să debuteze până în 2020

de Sebastian Toma
Miercuri, 21.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi vrea să lanseze un SUV numit Q8 până la finalul acestui deceniu. Vestea vine de la Rupert Stadler, şeful mărcii din Ingolstadt.

Esential 5 ani este intervalul maxim de timp până la debutul lui Audi Q8.
Audi va dezvolta o navă amiral cu o caroserie de SUV, titrează cei de la Automotive News citând şeful mărcii germane. Debutul acestui model, intitulat Q8, este aşteptat să aibă loc până la sfârşitul actualui deceniu. Nava amiral a celor de la Audi ar urma să fie un SUV cu elemente de design de Coupe şi să fie gândită special pentru pieţe precum SUA, China şi Orientul Mijlociu, unde asemenea modele sunt căutate în mod special. Potrivit lui Rupert Stadler, CEO-ul Audi, inginerii lucrează din greu la acest proiect şi maşina va trebui lansată neapărat până în 2020.

Audi Q8, o variantă mai sportivă a viitorului Q7, confirmat pentru producţie

Proiectul Q8 de la Audi face parte din ofensiva de modele pentru care constructorul german vrea să investească 24 de miliarde de euro în cercetare şi dezvoltare până la finalul anului 2020. Datorită acestei investiţii, gama de modele Audi va ajunge la 60 de modele, cu zece mai multe decât include acum. Printre acestea se va număra şi crossoverul subcompact numit Q1, aşteptat să debuteze în anul 2016.

Între timp, Q8 pare să fie viitorul competitor al lui BMW X6 şi al lui Mercedes-Benz GLE Coupe, având în vedere caracteristicile anunţate, anume caroseria de SUV cu trăsături de coupe.

Audi îşi va extinde gama cu 11 modele noi, majoritatea SUV-uri

Urmareste Automarket
Până în anul 2020, Audi vrea să depăşească BMW la vânzări în segmentul premium. Ecartul dintre cele două mărci germane a scăzut de la o diferenţă de 79.658 de unităţi în 2013 la 70.619 unităţi în 2014. Mercedes-Benz a rămas pe aceeaşi poziţie, fiind în urmă cu aproximativ 160.000 de unităţi.
Toate cele trei mărci premium din top 3 vânzări în segment provin din Germania şi au propriile planuri pentru creşterea vânzărilor astfel încât să fie pe primul loc până în 2020. Mercedes-Benz a avut cea mai mare rată de creştere în 2014, de 13 procente, în timp ce Audi se mândreşte cu faptul că a reuşit să ajungă pe prima poziţie în China şi în Europa la vânzări, lucru pe care reprezentanţii mărcii din Ingolstadt consideră că-l pot realiza şi în SUA în viitorul apropiat.

Audi promite SUV-uri mai mari decât Q7 şi un design special pentru toate modelele quattro

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru