Audi recheamă în service 850.000 de mașini: update software pentru motoarele diesel V6 și V8

de Daniel Popescu
Vineri, 21.07.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a lansat un recall pentru 850.000 de mașini echipate cu motoare diesel V6 și V8 care respectă standardele de poluare Euro 5 și Euro 6, cu scopul de a reduce emisiile de oxid de azot.

Audi a anunțat vineri lansarea unui amplu program de rechemare în service pe continentul european pentru aproximativ 850.000 de mașini. Sunt vizate toate mașinile Audi echipate cu motoare V6 și V8 care respectă normele de poluare Euro 5 și Euro 6, dar și mașinile colegilor de Grup de la Porsche și Volkswagen care utilizează aceleași unități de propulsie.

În service, mașinile în cauză vor primi un update software care are rolul de a reduce emisiile de oxid de azot.

Anunțul vine în aceeași săptămână în care Mercedes a anunțat de asemenea un recall pentru 3 milioane de mașini cu motoare diesel Euro 5 și Euro 6 cu același scop. Potrivit unor surse citate de agenția de presă Reuters, cele două recall-uri majore au legătură cu un acord încheiat de constructori cu autoritățile germane.

Potrivit acordului, constructorii au acceptat să efectueze un update software pentru motoarele diesel Euro 5 și Euro 6 pentru a evita interzicerea la vânzare din cauza emisiilor ridicate de oxid de azot.

În total, se anticipează că producătorii auto vor cheltui aproximativ 2 miliarde de euro în cadrul acestor programe, cu obiectivul ca motoarele să emită cu circa 20% mai puțin oxid de azot.

Detaliile concrete ale acordului ar urma să fie anunțate în cursul lunii august.

Via Automotive News, Audi

Comentarii (6)

  • babacloanta
    Toate bune numai sa nu le taie din putere ca atunci e bai:)) Eu personal nu as duce masina pentru acest update. Cunosc pe cineva care a fost cu un vw la reprezentanta pentru un apdate de genul asta si cand s-a intors mi-a marturisit ca nu mai trage masina ca inainte...
    7 3
  • Andrei
    Eu sunt ferm convins ca s-a început o campanie în acest sens de ceva timp.
    Am Passat B8 biturbo. O mașină chiar violenta în anumite situații , mai ales la plecările de pe loc.
    Am fost în service in urma cu aproximativ un an pentru o eroare la sistemul ad-blue . A fost făcut un update la SW. De atunci mașina, deși cu launch control "prinde" suta tot în 6 sec (chiar mai puțin pe bord) în zonele de turație joasa a devenit mai zgomotoasa și mai puțin "zvelta".
    Pe motor-talk exista discuții în acest sens unde , proprietari de B6 cu motoare 2.0 TDI de 190 și 240 cai, toate euro 6 au observat același comportament, precum și o scădere a vitezei maxime.

    Urmează un dyno în curând oricum unde voi vedea în limitele de acuratețe ale aparatului cam ce putere și cuplu dezvolta și ce curbe au acestea.
    9 3
  • DAS HAUDI!!!
    5 11
  • Dupa update, creste uzura la egr si filtru de particule. Regenerarile vor fi mai dese, fazele distributiei vor favoriza ciclurile optime pentru valori mici de oxizi. De aici si sunetul schimbat la motor. O ardere nepoluanta este o ardere incompleta fara temperaturi extrem de inalte. 3D26
    8 0
  • @Andrei
    I-auzi domnule, aflam noutati de la tine! Si zici ca B6 are motorizari de 190 si 240 CP? In ce film, ca maximul pentru diesel pe B6 a fost 177 CP. In plus, atunci nu exista AdBlue.
    0 7
  • Andrei
    A fost o greșeală de tastare.
    După cum ai citit am spus ca am B8 , vorbeam despre aceasta mașină (B8) și de asemenea de motoare euro6.

    Pastreaza-ti sarcasmul pentru cei apropiați!
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru