BMW a lansat în România Seria 3 GT şi Z4 facelift

de Sebastian Toma
Miercuri, 22.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a lansat astăzi în România noile Seria 3 GT şi Z4 facelift. Cele două modele au debutat în ţara noastră în compania lui Daniel Mayerle – Creative Director BMW Interior Design şi Marin Dumitrescu, un pilot celebru al perioadei postbelice.

BMW a lansat noile Z4 facelift şi Seria 3 GT în România. Cele două modele au fost dezvăluite presei într-o companie selectă, la eveniment fiind prezenţi Daniel Mayerle – Creative Director BMW Interior Design şi Marin Dumitrescu, un pilot celebru al perioadei postbelice. Prezentarea celor două noutăţi ale mărcii BMW în România va fi continuată seara, la Palatul Ştirbey, unde accesul va fi deschis publicului larg în cadrul Romanian Design Week. Preţul de pornire al lui Z4 Roadster facelift este de 36.580 euro cu TVA inclus pe piaţa din România, pe când noul Seria 3 GT pleacă de la 36.642 euro cu TVA inclus.

INVITAŢII

Daniel Mayerle, reprezentantul companiei germane invitat în România cu ocazia lansării celor două modele BMW, lucrează pentru compania din Munchen din 2005 şi este responsabil de crearea interiorului celei de-a doua generaţii a lui Seria 1. Mayerle ne-a vorbit despre evoluţia design-ului BMW şi ne-a prezentat modul în care au evoluat roadsterele BMW, de la 328-ul anilor '30, până la noul Z4 facelift.

Esential 36 de titluri de campion naţional deţine Marian Dumitrescu, invitatul special al BMW România la lansarea noilor Seria 3 GT şi Z4.
Al doilea invitat alevenimentului este Marin Dumitrescu, o legendă vie a sporturilor cu motor din ţara noastră.
Acesta a devenit celebru în anii '50, când a câştigat o serie de competiţii la volanul unui BMW 328 modificat împreună cu angajaţii uzinei Vulcan. Alături de 328-ul său, Dumitrescu a reuşit să învingă piloţii titraţi ai vremii în competiţiile naţionale de viteză în coastă şi pe circuitul de viteză de la Bucureşti. De-a lungul carierei sale, Dumitrescu a câştigat 36 de titluri de campion naţional, având peste 250 de curse câştigate la etape de viteză în coastă, circuit şi raliu.

BMW SERIA 3 GRAN TURISMO ÎN ROMÂNIA

Noul BMW Seria 3 GT reprezintă un model nou bazat pe Seria 3 F30, meniă să le ofere eleganţa unui coupe celor care doresc un automobil practic. Locurile din spate se mândresc cu un nivel de spaţiu pentru genunchi superior celui oferit de Seria 5, iar portbagajul este şi el spaţios, fiind comparabil cu cel al unui model cu o caroserie Touring. Pe piaţa din România, noul Seria 3 GT pleacă de la 36.642 de euro cu TVA inclus,în cazul versiunii 318d, echipată cu un motor diesel de 2.0 litri şi 143 de cai putere.

Lista de echipamente standard a noului BMW Seria 3 GT include aer condiţionat automat pe două zone, volan îmbrăcat în piele cu comenzi, pornire motor fără cheie, geamuri electrice, sistem Start-Stop indiferent de versiunea de motorizare, radio BMW Professional cu conexiune AUX.
Faruri de ceaţă, stopuri cu iluminare LED, mod de rulare Eco Pro, indicator uzură plăcuţe de frână, indicator presiune pneuri, anvelope run-flat şi spoiler spate activ.

BMW Z4 FACELIFT ÎN ROMÂNIA

Odată cu facelift-ul, BMW Z4 este oferit şi într-o versiune mai accesibilă, numită sDrive18i. Aceasta este echipată cu un motor cu patru cilindri în linie, care dezvoltă 156 CP şi 240 Nm. Preţul de pornire al roadsterului german este de 36.580 euro cu TVA inclus. Cea mai scumpă versiune a lui Z4 facelift se numeşte sDrive35is şi este echipată cu un motor turbo cu şase cilindri în linie, care livrează 340 CP şi 500 Nm. Această versiune, oferită doar în compania unei transmisii automate, pleacă de la 59.024 euro cu TVA inclus.

Primul exemplar BMW Z4 facelift din România este echipat cu motorul 2.0 Turbo de 245 CP şi 2.0 litri şi este vopsit în nuanţa Valencia Orange. Interiorul său este decorat în negru şi portocaliu, prezentând un contrast care sporeşte caracterul dinamic al roadsterului german. Motorizarea care animă această versiune este botezată 28i şi livreză un cuplu maxim de 350 Nm la 1.250 rpm. Această versiune pleacă de la 45.942 euro cu TVA inclus.

Video - EvlSkillz

Comentarii (8)

  • antiqua
    z4 ,una din cele mai frumase masini ale momentului....in clasa ei bate totul.
    21 4
  • Ivanoff
    Oare ce asteptari au oamenii de data aceasta de la roadsterul bavarez echipat cu monstrul de motor de 156 CP daca la Toyota GT86 au avut de obiectat (intradevar, doar patru "cunoscatori ai lumii auto" ca mai multi nu sunt) puterea de "doar" 200 CP?...
    4 10
  • @Ivanoff

    gresesti putin
    sa vedem datele tehnice:
    desi are doar 156cp,200kg in plus fata de gt86,z4 reuseste sa scoata un timp de acceleratie 0-100 mai bun,viteza maxima mai mare si un consum(cel putin oficial)mai bun.
    de ce?simplu,e motor bmw,mai multe explicatii sunt de prisos :)
    11 5
  • Ivanoff
    @je_
    7,6s GT86 < 7,9s Z4
    Eu asta vad in specificatiile tehnice date de Automarket...
    Daca tu vezi altceva,spune-mi si mie.
    Si crede-ma ca ma amuz tare cand mai vad cate unul ca tine care vine cu argumente de genul: "e motor BMW".
    Maibtrebuie sa ne zici ca neamtul e neamt si s-a terminat :))
    @Automarket: Exista un motiv real pt care ati ster commentul anterior sau asa sta treaba pe aici?...
    3 3
  • Ivanoff
    @je_
    Completare:
    Si si 226 km/h GT86 > 221 km/h Z4 tot via Automarket
    Dc cumva ai datele din "Cocalarul On Line" spune-le sa se mai documenteze ca sunt eronate datele tale...
    3 4
  • Da.......dar i-a spunene draga @je_ , dc ascunzi gunoiul sub pres ? Specifdica si fiabilitatea celor doua ........alte explicatii sunt de prisos.
    2 8
  • @Samba
    Scuza-ma, @mafia, nu stiu cum am putut sa fac asemenea confuzie, du-te si fa o tura cu Pajero tau obosit de 15 ani, ala care nu polueaza mult si respecta mediul, pun pariu ca salivezi dupa asa masina, nu are toyota asemenea frumusete in curte, asa nefiabila cum e.
    6 2
  • @ivanoff
    Cu 46 de cai in plus crezi ca e un motiv de lauda 5 km/h in plus? Cum sa ai aceasta putere in plus si sa accelerezi pana la 100 mai slab si tot tu gasesti argumente impotriva Bmw-ului? Ca suna a lauda sau nu, motoarele de Bmw au avut mai tot timpul acest avantaj al performantei chiar daca au puteri mai mici, sa mai zic la putere echivalenta care ar fi diferentele de performanta? Mai bine cauta tu pe "cocalarul online" .
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru