BMW este cea mai căutată marcă auto pe internet, inclusiv în România. Cum arată restul topului

de Alexandru Monenciu
Luni, 17.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit unei analize recente, BMW este cea mai căutată marcă auto pe internet. Pentru realizarea acestei analize au fost luate în calcul statisticile căutărilor pe Google pentru peste 60 de mărci de mașini.

Compania poloneză Picodi, specializată pe analiza piețelor, a făcut o cercetare bazată pe o comparație de căutări pe Google a 64 de mărci auto în perioada 2017-202, pentru a vedea care sunt cele mai căutate mărci auto pe internet.

În urma prelucrării datelor a reieșit că BMW se bucură de cea mai mare popularitate în Europa, evidențiindu-se în căutările din 15 țări. Printre acestea se numără România, Germania, Austria, Ungaria, Serbia, Muntenegru și Macedonia.

Locul secund, din punct de vedere al popularității, este ocupat de Mercedes-Benz. Constructorul din Stuttgart a fost cea mai căutată marcă auto în 10 țări, inclusiv Rusia, Azerbaidjan, Armenia, Albania, Portugalia, Luxemburg și Belgia.

Utilizatorii din Polonia, Bulgaria, Grecia, Lituania și Letonia preferă marca Toyota.

Volkswagen și Tesla sunt la egalitate, pe poziția a patra. Dacă producătorul american este lider în Irlanda, Liechtenstein, Norvegia și Elveția, rezidenții spanioli, italieni, bieloruși și ucrainieni preferă Volkswagen.

Hyundai s-a impus în Cehia, Slovacia și Cehia.

Francezii și danezii au fost cuceriți de Peugeot, iar Renault este cea mai căutată marcă din Turcia. Deloc surprinzător, Volvo este în fruntea clasamentului suedez.

Datele pentru Andorra, Malta, Monaco, San Marino și Vatican nu au fost disponibile.

via Profit.ro

După un studiu realizat de Picodi.com

Comentarii (33)

  • Diferența o face profilul utilizatorului de bmw.
    12 7
  • Fara alehas
    @ds
    La noi si ,,intelectualii,, au ajuns sa se inspire din alegerile cokalarilor :)
    10 6
  • Puteam sa jur ca-n Germania pe primul este Volvo, asa am auzit.

    Porsche, Ferrari, Rolls sunt varză, nu le caută nimeni.
    12 0
  • Problema este ca noi nu avem educație auto... nu știm cum se folosește o mașina... suntem convinși ca nu e obligatoriu sa respectam legea dacă avem o mașina scumpă și evident prioritate are întotdeauna mașina mai mare
    11 8
  • @dan_grc
    Topul nu spune despre ce cautare e vorba, ci doar de marca.
    De exemplu daca eu caut cocalar cu BMW, se numara la marca?
    In lume cica sunt cei mai prosti soferi,
    cei mai amendati, cei mai cocalari. Daca se cauta prost cu BMW amendat, sau retard cu BMW intra in pom sau rupe balustrazi, unde intra cautarea?
    Sau reclama la BMW banata?
    Sau BMW implicat in Dieselgate?
    Sau BMW cu Mercedes si VAG fac aliante ilegale si sunt amendati?
    Cautarile astea se numara la marci?
    Daca da, atunci cautati in continuare.
    Cica BMW cu motorul N47 e cea mai cautata masina in Romania si cea mai manarita la km, cea mai reparata, revopsita si masina limitatilor.
    Cauta sa vezi, ca sa creasca numarul cautarilor la BMW:))
    P.S. Lasa Volvo la locul lui. E cautat de alta categorie de persoane.
    Mie imi place ca e marca deosebita. Aleg oricand Volvo sau Lexus decat orice troaca germana, chiar daca la vanzari nu stau bine. Mie imi place sa fiu deosebit, nu sa merg cu turma (de limitati).
    12 12
  • @13.15...care spui tu ca este profilul utilizatorului de bmw?... te referi doar la romani?
    8 5
  • In general EST europenii curata vest europenii de jafuri.
    "Parcul auto" al Romaniei e plin de jafuri germane.
    La romani BMW e vazut ca statut social.
    Esti parlit, stai intr-o casa care se darama sau la garsoniera, dar faci credit si iei BMW chiar daca nu ai bani de motorina (ca doar iei motorina sa iesi bine la consum, nu esti fraier ca altii).
    Deci BMW e marca cocalarilor internationali. Te uiti la sofer si vezi cate un parlit in trening si cu sapca.
    Asta e profilul soferului.
    19 8
  • Cu siguranță ca ești deosebit, dar nu așa cum crezi :).
    11 5
  • @dan_grc
    Cu siguranta sunt si nu imi pasa de parerea unuia cu troaca sh. Am luat masini bune si noi.
    Revenind la subiect, spre deosebire de Romania, Bulgaria si Polonia arata ca merita sa o duca mai bine ca noi si trebuie felicitati. Nici ei nu au foarte multi bani, dar macar cauta masini. Bravo lor.
    9 15
  • @14.43...deci e clar bmw fabrica mașini pentru est europeni și in special pentru romani...unde mai pui ca sunt niște jafuri încă din fabrica
    13 5
  • Cauta pe net si vezi care sunt cei mai prosti soferi international (Olanda, Norvegia, Finlanda, Anglia au scos articole interesante despre ei).
    In Romania de asemenea ii gasesti in studii, dar mai ales in articole: sar la bataie la vatmani si soferi de autobuze, depasesc riscant, intra si se pozeaza pe plaje, pe partii de schi, se plimba cu masina pe alei prin parcuri si parcheaza " ca boii", apropos se "Ai parcat ca un bou".
    De asemenea marca apare deseori ca cea mai durata, aratand cam cine se preteaza la ea si cine cumpara piese sh dupa ce ele sunt furate si dezmembrate.
    Asa ca asta cu cautarea e foarte relativa. Pot sa caut distributie BMW, roti BMW, BMW furat si tot cautare este, dar nu inseamna ca e pozitiva.
    Dar e mult pana departe si samsarii fac bani frumosi de pe urma fraierilor.
    Germanii poate cauta BMW nou, dar la romani cu siguranta se uita la sh.
    Francezii cauta Peugeot, romanul nu cauta Dacia, ca el e deosebit.
    In Franta, Anglia, Germania se vinde Dacia, la roman ii pute, el vrea BMW sh, ca e mai bun, mai confortabil...
    10 6
  • https://www.automarket.ro/stiri/studiu-romanii-ajung-sa-plateasca-de-trei-ori-mai-mult-pentru-o-masina-103873.html
    Un articol interesant pentru tine.
    Se face referire tot la cea mai cautata marca si ce tepe se trag la fraieri.
    6 7
  • Bulgaria, Polonia, Letonia, Grecia si Lituania. Tari in dezvoltare si evidente alegeri pragmatice. Bravo!
    Mi-ar fi placut sa fim si noi acolo.
    12 2
  • @ 15.13,15.17... total nerelevant ce spui tu... nu are niciun sens sa caut ce spui tu... sunt convins ca prostii sunt peste tot... și eu am făcut greșeli in trafic fără sa am bmw...dar na tu din logan sigur n-ai greșit niciodată... ce nu înțeleg eu este rolul comentariului tău la un articol care face referire la căutarea pe net a diferitelor mărci fără sa facă referire la starea tehnica a mașinilor...apropo deși nu am avut bmw e problema celui ce cumpara acea marca starea tehnica... oricum un cocalar cu bmw nu diferă de unul cu trabant ori logan, dar ne place sa i judecam pe alții... vrei sa spui ca un medic neurochirurg e cocalar dacă are bmw? un director de banca de ce nu și un profesor?
    9 10
  • Popa Sapca
    Astea au fost top cele mai vandute masini in Elvetia,bineinteles,in articolul propagandistic,cea mai cautata marca pe net la elvetieni este Tesla. Asa si? Sa credem google-ul pe cuvant de onoare?
    Skoda Octavia
    VW Tiguan
    VW Golf
    VW T6
    Mercedes-Benz A-Class
    Skoda Karoq
    Volvo XC40
    BMW X3
    Audi Q3
    Mercedes-Benz GLC-Klasse
    Skoda Kodiaq
    Tesla Model 3
    Fiat 500
    Vedeti Tesla pe undeva ca i-o n-am ochelarii la mine.
    8 1
  • Studiul e irelevant, atat timp cat nu se ofera si alte detalii, care pot fi folosi pentru a corela rezultatele.

    De exemplu cate automobile BMW sunt inregistrate in tarile respective (procentual vorbind)? In acest caz am avea mai multe date pentru a putea trage niste concluzii.

    Sau poate ca este cautat mai des nu pentru ca sunt populare, insa cauta piese de schimb si solutii la probleme, sau sunt fani aprigi si se delecteaza cu diverse informatii despre marca lor preferata.
    Prin comparatie, dece ar sta un posesor pe Toyota toata ziua pe net cautand info despre masina sa?
    10 0
  • Cel mai probabil 80% dintre cei ce au căutat bmw pe net inca nu au buletin
    8 1
  • @dan_grc
    Hai ca incetisor, incetisor te luminezi.
    Asa cum marcile alea de la sfarsitul comentariului tau (Porsche, Ferrari,...) sunt "varza", asa e si Volvo. Cine isi ia Volvo stie ce cumpara, nu trebuie sa caute. E cea mai apreciata marca premium in Germania, Volvo XC90 e masina aia in care nu a murit sau au fost grav ranite persoane, e marca care face reclama la familie, siguranta, confort si practicalitate. BMW face reclama la liniute, la drifturi, la ... Este o diferenta asa mare intre ele ca nu ai ce compara. Volvo e cu mult inainte. La motorizari aveau 2,4 diesel care faceai 1 milion de km fara probleme.
    Volvo e marca aia care in top 3 marci cu cei mai multi km, 2 sunt Volvo. Volvo are toata gama, de la cel mai mic model pana la cel mai mare in TOP SAFETY. Volvo e Volvo, pentru cine se pricepe la masini. Pentru restul ca voi, exista sh-uri diesel obosite germane. BMW abia a reusit sa faca un X5 PHEV cu motor de 3 litri si baterie de 24kwh (dar care poate lua foc la incarcare), cu performantele lui XC90 cu motor de 2 litri si baterie de 10kwh.
    Numai ca la BMW nu ai 7 locuri, la Volvo e standard. Deci sunt inapoiati tare la BMW, cam ca voi, asa. Distributia ai schimbat-o? Ai completat cu ulei, ca cica BMW mananca binisor ulei.
    8 10
  • Fara alehas
    @dci
    Ai ramane surprins cat de putini medici si directori au bmw in comparatie cu alte marci (mai ales cele japoneze).Te poti interesa si tu. In cele mai multe cazuri soferii de ,,bai ma vezi,, sunt din categoria manelistilor ori a bugetarilor ce au dat de bani prin trafic de influenta.
    p.s. Nu sunt vreun fan al masinilor japoneze.
    7 8
  • @16.30 ce fel de familie?
    4 3
  • @ 16.53 nu înțeleg de ce îmi răspunzi mie... am spus eu ca foarte mulți medici su bmw?... e clar tu ai făcut recensământul
    Celor ce au bmw in țara asta... ești și tu unul dintre cei ce cred ca bmw produce mașini pentru romani?... doar pentru romanii cocalari?
    9 8
  • mai terminati cu marca asta de rahat. Vulvo e masina cu care am avut cele mai multe probleme. Sa nu mai aud de ei. Mai bine imi iau kia sau mai stiu eu ce alta rapandula galbejita. Cica e premium! Jesus!
    9 2
  • Băi mafiot cu sfecla bidimensională şi semicilindrică de la e-tăvălug, te-am mai avertizat că Vulvo (aferim, utilizatorul de mai sus!) n-are nicio gară cu “premium”, în definitiv cu eleganţa! Magnum argumentum? Suedezii nici nu se sinchisesc de “clasa regină” (Segmentul F).

    Aşadar, în mod axiomatic, nu ieşti pă ef, nu egzişti pă lucs.

    Acum, dans, gagico! Şi tu, Fănuţo!!
    10 10
  • Fara alehas
    @dci
    Pai, cu asta ma ocup. Cu un anumit tip de ,,recensamant,,... Vezi sa nu ajung si la tine sa te i-au la bani marunti...
    3 9
  • Corocsenie Adrian
    Se pare ca doar doua tari au inteles viitorul. Norvegia si Elvetia. Si ce au la comun aceste doua tari ? Pai au o societate perfecta in interiorul lor. Si mult IQ la cetateni. Asta e diferenta intre ei si restul.
    2 6
  • @inexorabil
    Mai citeste si tu, mai lumineaza-te, ca germanii zic ca Volvo e cea mai apreciata marca premium la ei in tara.
    https://www.jdpower.com/business/press-releases/2019-germany-vehicle-dependability-study
    La romani e asa:
    https://autolatest.ro/editorial-auto/romania-este-cea-mai-mortala-tara-din-europa-la-capitolul-siguranta-rutiera/
    1 4
  • Da, Volvo este cea mai apreciată marcă în Germania, dar cea mai căutată acolo este tot BMW :P
    Hei, dar apreciată pentru electroase ori pentru M.A.I. ???

    Oricum, cert este că e-orbeţii şi-au şlefuit un talent de a ocoli (cu îndârjire demnă de o cauză mai nobilă) subiectele/întrebările pe care le percep drept incomode/stânjenitoare mamă Doamne! Dar nici noi nu cedăm: pe când Segmentul F în oferta lui Volvo???

    Ooo, sărăcuţii de ei: n-au bani de R&D! Nu, fiindcă tot profitul îi interesează, nu satisfacţia clientului (de grija căruia se foiesc nordicii noaptea în aşternut). Iar dacă banii curg de la prostime (oh, da, musai de la cea “cultă”, recte “cunoscătoare”, nu de la “cocalari”) în formula actuală, de ce să se complice cu jucării foarte scumpe?

    Au dreptate, ce să ne mai sfădim…Mai ales că minimalismul arhitectural de condiţie high-tech se adresează numai cremei intelectuale – fraierii se mulţumesc cu “uzate moral”.

    PS. Mama lor de finlandezi şi de “benelucşi” : strică buna reputaţie aşteptată (a se citi: sanctificată) de idolatrii din mulţime ai celor două regiuni “avansate”, raliate la “noile culmi de civilizaţie şi progres”.
    6 2
  • @20.21 e o Amenințare?
    2 0
  • @inexorabil
    Nu vad de ce Volvo ar face masini de o clasa neinteresanta pentru multi.
    Sa repetam: Volvo nu se adreseaza figurantilor, se adreseaza familistilor.
    Nu vor opulenta si lux, vor siguranta, confort. Si la siguranta si confort stau mai bine ca germanii. In segmentele in care produc masini.
    Nu cred ca au copiii nevoie de super luxul din clasa S sau Maybach, deci e un segment neinteresant pentru mine si multi altii care au ales Volvo.
    Nu am de gand sa dau 2-300000 euro pe o masina care nu mi se adreseaza.
    Daca sunt alde Gigi beeeecali care isi iau si conduc Maybach, atunci e ok.
    Volvo e premium, ca iti place tie sau nu.
    0 8
  • "sa te i-au la bani marunti"
    dCi nu-l baga in seama. E analfabet saracul, nici nu stie sa scrie.
    3 5
  • Da, dar vezi tu, ca să fii deosebit ca producător, se cuvine să deţii o clasă deosebită! Iar Triada tocmai asta face: tot ce are mai bun se reflectă în “F” !

    Nu realizez ce confort ai descoperit tu în cazul lui Volvo, căci eu am trecut în revistă tot ce-a apărut în cadrul SAB (inclusiv la standul mărcii suedeze). Şi dacă în habitaclul lui S90 (oribil…fără niciun gust artistic) mă simţeam dezamăgit, darămite celelalte modele din acelaşi “portofoliu” ce impresii crezi că-mi creau?

    Cât despre siguranţa…idealizată a lui Volvo…bre, să nu ne îmbătăm cu apă rece. De fapt, ia să recapitulăm geneza celor mai importante inovaţii din domeniul în cauză:
    ● zonele de deformare controlată, conceptul de “safety cage” şi centurile pretensionate (Mercedes-Benz);
    ● elementele auxiliare de deformare controlată (Volkswagen);
    ● centura de siguranţă cu prindere în trei puncte (patentă americană);
    ● coloana de direcţie pliabilă (General Motors).

    În final, deşi toate cele patru “executive” luate în considerare (MB Clasa E, Audi A6, BMW Seria 5 şi Volvo S90) au primit calificativ maxim la IIHS-SOT (“Good”), dacă priveşti, totuşi, cu atenţie, “scandinava” pare mai şifonată decât reprezentantele Triadei. Acest fapt nu prezintă relevanţă în planul siguranţei efective, dar un pic de orgoliu nu dăunează niciodată…
    6 0
  • Fara alehas
    @dci
    Vad ca esti perspicace. O sa incerc sa imi fac timp pentru tine.
    0 1
  • @dci
    Crezi oare ca un doctor, profesor, arhitect, cau orice licentiat ce are Ba Ma Vezi, nu poate conduce precum un cocalar?
    Miram-as...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru