Feedback

BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP

Publicat Miercuri, 14.08.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 6
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 1
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 2
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 3
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 4
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 5
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 6
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 7
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 8
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 9
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 10
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 11
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 12
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 13
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 14
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 15
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 16
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 17
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 18
BMW lansează versiunea plug-in hybrid pentru Seria 3: 330e Sedan are autonomie de 66 de kilometri și noul sistem XtraBoost de 40 CP - Poza 19
BMW introduce în gama de modele plug-in hybrid și noul 330e Sedan. Modelul propune o autonomie electrică mărită cu 50%, până la 66 de kilometri și, în premieră, un sistem XtraBoost care oferă un plus temporar de 40 de cai putere.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Planurile BMW în ceea ce privește electrificarea gamei de modele sunt clare: până în 2023, nemții vor ca în portofoliu să existe 25 de modele electrificate (hibrid, plug-in hybrid, 100% electric).

Acum, constructorul german a introdus noul 330e Sedan în gama Seria 3. Modelul este echipat cu un motor pe benzină de 2.0 litri și 184 CP, plus un motor electric de 113 cai putere. Ansamblul dezvoltă un cuplu total de 420 Nm.

În premieră pe un model BMW, noul sistem XtraBoost vine în standard cu un plus temporar de 40 de cai putere, astfel încât 330e Sedan să dezvolte un total de 292 CP. Cei 40 de cai suplimentari prin XtraBoost pot fi dezlănțuiți timp de 10 secunde prin apăsarea puternică a accelerației în modul Sport.

Noul BMW 330e Sedan poate să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 5.9 secunde, având o viteză maximă de 230 km/h. În modul 100% electric, mașina atinge până la 140 km/h. Autonomia a crescut cu 50%, până la 66 de kilometri, cu ajutorul bateriei de 12 kWh, conform datelor oficiale.

Consumul mediu pentru 330e Sedan este cuprins între 1.6 și 1.9 litri la 100 de kilometri.

Via BMW


Comentarii (6)

  • Incepe sa sune tot mai bine. O autonomie electrica deja decenta pentru naveta zilnica, plus XtraBoost si plug in.

    Nu stiu, poate am asteptari prea mari, dar introducerea masinilor electrice pe baterii mi se pare extrem de lenta pentru toata industria auto. Abia acum introduc hibrizi performanti pe scara larga cand puteam avea masini pe baterii de ani de zile cu performante si preturi decente.

    Dar nu toata lumea are banii (finantarea) lui Elon Musk. Probabil asta e ritmul cand te finantezi singur.
    7 1
  • ACE - Craiova
    Foarte buna ideea cu modelele PHEV, deja cele cu autonomie peste 60 km in mod full electric sunt destule pe piata (BMW Seria 3, MITSUBISHI Outlander, PEUGEOT 3008, OPEL Grandland X, CITROEN C5 Aircross etc...).
    3 0
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • andrei
    mda, dar o hybrida inseamna 2 revizii, sau una care are grija si de partea electrica. o masina electrica inseamna o revizie si aia super ieftina. dpdv tehnologic struto-camilele nu sunt vreo scofala. e adevarat ce spui, ca pentru mers la servici zi de zi, sau alte drumuri scurte, daca ai unde sa o incarci un plugin din asta e echivalent cu una electrica.
    iar tehnic, cand merge pe motorul termic nu ai mare avantaje raportat la una electrica ce are puterea disponibila de la prima apasare pe acceleratie.
    3 1
  • Valius
    @zarnesteanu, am vazut un documentar pe National Geographic cu doi ecologisti. Au cautat rspunsuri pe la multi, ce se intampla ca masinile electrice? Sunt inventate de mult dar nu prea inta pe piata. Au fost unele modele acum 30 de ani, dar timida incercare. Pana intr-o zi când când un dealer de Tesla le-a spus: "raspunsul il gasiti in congresul american" S-au intalnit cu un senator si ala le-a zis: "atata timp cat afacerile cu petrol sunt cele mai mari, interesul catre electric e mic, nu prea intereseaza pe nimeni". Asta era prin 2014.
    2 1
  • Unde se fac 2 revizii??

    O singură revezie se face :)))
    Diferită, cu alte elemente de verificare, da, dar este tot una singură.

    O maşină care ar merge în oraş numai electric şi înafara oraşelor doar combustibil.... este clar cu peste 200% mai fiabilă şi motorul termic este cu mult mai protejat !!
    3 0
  • andrei
    ma refeream ca pretul va fi mai mare ca la o revizie a unei masiini cu motor termic. in sensul asta de 2. nu ca te duci de 2 ori la revizie, o data pt termic si o data pe electric. ma doare exact in fund cat de mult e protejat motorul termic intrucat nu fac cu masina sute de mii km. si marea majoritate a soferilor sunt in aceeasi situatie. deci e irelevant ca e mai fiabil. era oricum fiabil.

    nu, dupa mine ori iei electrica ori iti vezi de treaba. da, daca e hibrida la o diferenta f mica de pret fata de una termica, de ce nu. dar sa dai nu stiu cate mii de euro in plus ca e hibrida sunt bani pierduti.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru