BMW răspunde jignirilor aduse electricului i3 de către rivalii de la Tesla

de Bogdan Mirică
Luni, 27.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a încercat să răspundă diplomat criticilor venite din partea rivalilor de la Tesla, care în trecut susţineau că i3 seamănă cu o piesă de mobilier de la Ikea.

Încă de la debutul său pe piaţă, micul BMW i3 a primit o mulţime de reacţii din partea publicului, a presei şi chiar a rivalilor. Unii au aplaudat eforturile constructorului bavarez, alţii au criticat performanţele şi au afirmat că BMW se îndepărtează de filosofia care a consacrat brandul.

În rândul cârcotaşilor au intrat şi cei de la Tesla, care au atacat, de câte ori au putut, rivalul oarecum subdimensionat. Oficialii BMW au decis să răspundă într-un mod diplomat acuzelor venite dinspre Tesla.

Ludwig Willisch, preşedintele BMW America de Nord, a declarat pentru Business Insider că noul i3 este, pe lângă un model electric, şi primul automobil construit aproape integral cu energie regenerabilă.

Noi încercăm să reducem impactul asupra mediului de-a lungul întregului proces de producţie.

Ludwig Willisch
şeful BMW SUA
„Unii construiesc maşini electrice într-un mod convenţional. Noi încercăm să reducem impactul asupra mediului de-a lungul întregului proces de producţie.
Începem să producem fibra de carbon la Moses Lake, lângă Washington, folosind doar energie hidroelectrică. Apoi folosim doar materiale reciclabile pentru a construit maşina. De asemenea, construim noul i3 folosind doar puterea vântului. În acest fel, întreg ciclul de producţie este sustenabil şi ecologic”
, a declarat Willisch.

Oficialul BMW încearcă să sublinieze faptul că producătorul german se preocupă nu doar de emisiile finale ale automobilelor sale, ci şi de impactul pe care îl are întreg procesul de producţie asupra mediului înconjurător.

Willisch a refuzat să comenteze declaraţiile celor de la Tesla, care, în trecut, susţineau că i3 seamănă cu o bucată de mobilă construită la Ikea. Însuşi Elon Musk, fondatorul companiei americane, susţinea că „este loc de mai bine în cazul lui i3”.

Comentarii (7)

  • Nu inteleg dc AUDi s-ar adresa jignitor la adresa BMW. Ei ar trebui mai intai sa scape de acea personalitate ''fada'' mult mai prejos ca BMW. S-au mai adresat odata cu jigniri, nu-i prima data.
    Cat despre I3, BMW a facut treaba excelenta prin alianta cu TMC, iar lucrurile astea se vad. I3 este genul de masina care promite un compromis. Eu le urez succes, si sper ca vor aduce anul; urmator un concurent pe masura pt Jaguar XJ Utimate, fiindca actualul seria 7 este depasit.


    Sa auzim numai de bine !
    6 14
  • adevarul este ca acumulatorii Li-Ion se produc destul de ecologic :) , la fel si vopseaua, tabla, plasticele, geamurile .. etc :)

    este binevenita folosirea energiei regenerabile in fabrica ... dar am o senzatie cum ca este mai avantajoasa folosirea ei, in detrimentul retelei, dpdv financiar nu pentru ca ar avea ei asa o dorinta ECO sa creasca pretul de productie ... inca nu am vazut capitalist care sa-si creasca pretul de productie de bunavoie.
    7 4
  • abc_e?
    Pentru cei care încă nu au aflat, BMW și-a schimbat filozofia și politica companiei. Acum se concetrează pe soluții de mobilitate eficiente și sustenabile. Da, soluții de mobilitate, nu automobile. Se dorește implementarea unor programe integrate la nivelul orașelor, printr-o varietate de proiecte de genul Car Sharing, Bike Sharing, etc.
    Ca dovadă > BMW Guggenheim Lab și colaborarea cu Mihai Streza.
    Momentan singurul constructor cu viziune în ceea ce privește dezvoltarea durabilă.
    7 0
  • unckle,

    Comentariile tale sunt chiar foarte pertinente, daca altii ar citi cu atentie cu siguranta ar fi mai perceptibili. Nu inteleg dc primesti cam des voturi negative. Sa auzim numai de bine !
    5 7
  • bla bla bla bla
    3 8
  • Inexo-cuantic - voturile publicului nu au nici o legatura cu continutul comentariului. Daca vrei poti sa ingropi in voturi (pozitive sau negative pe cineva) .. trebuie doar sa pui browserul in modul "incognito" si ai la dispozitie 10 voturi in fiecare zi, pentru fiecare IP.
    De asemenea, sunt campion la voturi negative pentru ca pun lucrurile intr-o lumina care de multe ori este critica la adresa subiectului articolului sau a unui comentariu de genul "bravo romaniaaaa, bravo daciaaa.." etc. Poate gresesc uneori, dar am o parere suficient de buna despre mine si cred ca, de cele mai multe ori, scot in fata aspecte pe care unii le-ar dori in spatele scenei, cum ar fi veleitatile eco ale productiei lui i3. De cele mai multe ori am ceva impotriva, in general impotriva, pentru ca sunt adeptul discutiilor civilizate, bazate pe argumente nu pe "du-te ba ca esti prost ... eu am dreptate deci, si prin urmare, tu nu ai cum sa ai dreptate!". In vremuri indepartate mai aveai cu cine sa schimbi o vorba... dar acum mai toti s-au resemnat in fata valului de "fani" care ingroapa in injurii orice discutie.
    4 0
  • De acelasi blestem sufar si eu ca si Unckle, m-am retras vreo un an si m-am intors, dar mai mult la sectia raspunsuri unde incerc sa mai ajut lumea cu cunostiintele mele minime. Ma mai bag la cate o stire in rest, stau cuminte.

    @Unckle, la fel apreciez si eu comentariile tale, fie ca sunt de acord sau nu. In cazul de fata, sunt de acord.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru