BMW Seria 3 GT, prima imagine neoficială a caroseriei

de Sebastian Toma
Joi, 02.08.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Caroseria lui BMW Seria 3 GT a fost fotografiată pe o linie de producţie a unei fabrici a constructorului german. Modelul este aşteptat să debuteze în 2013.

BMW Seria 3 GT, fratele mai mic al lui Seria 5 GT, a fost fotografiat pe linia de producţie. Modelul nu era încă echipat cu toate elementele de caroserie în momentul în care a fost fotografiat, dar silueta caroseriei trădează destinaţia sa, fiind o diferenţă vizibilă între o versiune berlină a lui Seria 3, o versiune Touring şi modelul din imaginea alăturată. Noul Seria 3 GT este aşteptat să debuteze în curând, iar amestecul între un hatchback, un break şi un coupe este aşteptat să fie pe majoritatea pieţelor pe care activează marca germană în prima parte a anului viitor.

Graţie acestei noi versiuni de caroserie, BMW le poate oferi clienţilor un model mai practic decât un sedan fără să-i "oblige" să cumpere un Touring. În plus, clienţii nu vor fi nevoiţi să cheltuie o sumă mai mare de bani pentru a-şi achiziţiona un Seria 5 sedan şi pot să rămână loiali mărcii. Pentru un caracter aparte, modelul Seria 3 GT va fi diferenţiat vizual de gama Seria 3 printr-o parte frontală schimbată, geamuri laterale fără ramă şi un plafon cu o formă diferită.

Ne aşteptăm ca modelul să ofere un nivel superior de echipamente în standard.

Urmareste Automarket
În ceea ce priveşte motorizările şi tehnologia, viitorul BMW Seria 3 GT va prelua toate elementele de acest gen de la versiunea Touring a lui Seria 3. Practic, vom avea motorizări comune cu întreaga gamă Seria 3, exceptând modelul M3 şi motoarele entry-level. Iniţial, se zvonea că modelul va purta codul F33, dar se pare că versiunea de serie a lui BMW Seria 3 GT poartă codul F34, deci este văzută ca a patra versiune de caroserie a gamei Seria 3, după berlina F30, Touring-ul F33 şi viitoarele versiuni Coupe şi Cabriolet, încă neconfirmate.

Via Germancarforum

Comentarii (14)

  • Orice ar fi,tot urata va fi,si fiabilitate ''nema''.Exact cum ne asteptam de la BMW cu interior din 99' toamna,si climatronic invechit.
    1 14
  • Te poti bucura de un interior de '99 la noua auris, iar chestia aia...climatronic, stii de unde e denumirea asta macar?
    8 1
  • Pai au interioare demne de 99' foarte invechite,adica nu le-au mai schimbat de mult timp,iar displayul ala este prea mic care il au pe bord,la noile modele Lexus ai display mare taica,in care sa te crezi om nu meltean.Ai vazut noul LS.Are tehnologie demna de 2012.Bine inca nu au prezentat-o total,doar o parte din tehnologie.Si stai linistit ca si noul IS va beneficia de un super display si de o motorizare noua ''thnologie noua hybrid''.
    1 12
  • Bai, te-am intrebat ceva, stii de unde e climatronic? Si de unde stii ce interioare au? Ca doar nu te-ai urcat in ele...
    5 2
  • Nici nu trebuie sa ma urc in ele,le-am vazut si in imagini.Si stai linistit ca mai ales seria 7 actul este slab concurent pt noul LS
    1 10
  • Si daca chiar vrei sa sti ce este te invat eu :

    Climatronicul este un complet electronic de control al sistemului climatic. Principala diferenţă între clasic şi aer condiţionat Climatronicul este ca foloseste sistemul de calculator în loc de controale manuale pentru a regla de distribuţie a aerului, temperatura şi debitul pentru a asigura condiţii climatice dorite.
    2 7
  • Care noul LS? Ala de la "marea" lansare de pe 30 iulie? Eu zic sa astepti o noua generatie peste vreo 7 ani, intre timp poate te mai urci si tu in niste masini, sa nu ramai doar la poze
    6 4
  • @mafia: într-adevăr aşa scrie pe wikipedia, după ce traduci din engleză în română cu google translate! =)))
    ce te întreba pe tine dan_grc era, dacă ştii că termenul de "climatronic" a fost introdus de Volkswagen, ceilalţi constructori de automobile alegând alte nume pentru acest sistem, de exemplu: "aer condiţionat automat" sau "climate control".
    scrie şi asta în acel articol de pe wikipedia.
    7 2
  • @alinusu.>Ce wikipedia?Ce ai patit,ai baut alcool?Stiam asta de la mine,eu nu sunt @dan_grc sa stau sa bajbai 2 fraze .El stie numai atat:BMW...BMW...BMW power......BMW power....BMW......best reability,etc.Dan asta este doar un copil,si nu il invinovatesc cu nimic,pt ca tot eu am de suferit pe urma.Sti cum e cand esti responsabil sa ai grija de copii mici,adica sa le dai papa,sa le dai bubu,si machete BMW cu care sa se joace,si cand mai face o boacana si face buba la nas,hop tot tu esti de vina.Dar eu vreau doar sa il invat ca toate machetele astea BMW cu care s-a jukat el cand era mic ii sau urcat la cap,si de acolo la creieri ,la neuron,si tot asa.
    2 12
  • :))) aşa e!
    0 2
  • omp................''mucles'' ca mirosi,a motorina ,eu in locul tau aprindeam si o bricheta.
    3 7
  • kumite
    Deci este prima imagine a caroseriei,si este urata cu spume,asa cum zice "Hibridul".Tehnologie si inovatie?Doar la Lexus.Ce este interesant?Cei de la lexus(toyota)sunt cu buza umflata dupa sasiurile astea.Paradoxal,nu?Inca o chestie!Care dintre voi a taiat un bot de BMW (cu flexul) si un bot de japoneza?Am lucrat ca si tinichigiu auto(nu in romania) si a trebuit sa inlocuiesc parti frontale la masini.Am tait o toyata,si am folosit exact un disc de taiat.Cand am taiat BMW(E36,1997),am avut nevoie de 3 discuri de taiat.Aici am vazut diferenta mare dintre o cana de pepsi japoneza si un sasiu adevarat.No offence!Dar asta e adevarul.
    2 1
  • kumite
    @Mafia,ce-i cu tine?Ma surprinzi din ce in ce mai mult!Ai inceput sa vorbesti ca un adevarat barbat.Vad ca ai inceput sa respecti si ce spun ceilalti care nu sunt de acord cu tine.Nu credeam ca esti atat de educat .Ce mai ,un adevarat gentleman cu spirit de samurai.Respect pt.adversari!Banzai!
    Semnat
    Macacus Resus!
    4 2
  • Pam pam ROMANIA FILM PREZINTA PARANOIA HYBRIDA IESE LA ATAC, PARTEA 2 BABUINUL @MAFIA.....
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru