Bugatti Veyron Super Sport şi-a pierdut titlul Guinness pentru viteză

de Sebastian Toma
Luni, 08.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Organizaţia Guinness World Records a retras titlul celor de la Bugatti obţinut de Veyron Super Sport care viza "cea mai rapidă maşină de serie din lume", potrivit unei publicaţii britanice.

Bugatti Veyron Super Sport şi-a pierdut titlul Guinness de "cea mai rapidă maşină din lume", informează britanicii de la Driving.co.uk, citând reprezentanţii organizaţiei Guinness World Records. Contrar aparenţelor, Veyron nu şi-a pierdut titlul din cauza lui Hennessey Venom GT, ci din cauza modalităţii în care a obţinut acest titlu. Mai precis, modelul Bugatti care a obţinut recordul Guinness pentru cel mai rapid automobil de serie din lume era modificat, având limitatorul de viteză eliminat. Acest fapt a fost subliniat şi de John Hennessey, când acesta a susţinut că modelul Venom GT, produs de compania sa, este mai rapid decât hypercar-ul concernului Volkswagen.

Regulile interne ale Guinness World Records spun că autovehiculul care stabileşte acest record trebuie să fie identic din punct de vedere mecanic cu cele vândute publicului. Vestea ar trebui să fie benefică pentru americanii de la Shelby Super Cars, cu al lor Ultimate Aero, care a reuşit să atingă viteza de 256.1 mile pe oră înaintea lui Bugatti Veyron Super Sport. Paradoxal, cei de la Hennessey nu vor beneficia de această ridicare a titlului, pentru că tentativa lor de doborâre a recordului nu a fost operată într-un mod care respectă condiţiile Guinness, respectiv nu a implicat două treceri cronometrate şi viteza obţinută nu a fost media celor două treceri.

Urmareste Automarket
Reprezentanţii Bugatti îşi susţin recordul mondial, reprezentanţii mărcii din Molsheim spunând că viteza maximă a lui Veyron a fost reglementată din motive de siguranţă, clienţii fiind informaţi de această limitare încă din faza de comandă.
Mai mult decât atât, reprezentanţii Bugatti spun că modelul lor nu ar fi afectat de pierderea acestui titlu, modelul fiind "mai mult decât o maşină care deţine un record mondial", explică purtătorul de cuvânt al mărcii.

Via Driving.co.uk

Comentarii (9)

  • :))) Bugatii e trotineta?
    Cand aparuse conceptul Bugatti Veyron altii inca visau la Moto Martzieni. Si sa nu mai vorbim de fiabilitate..
    Bugatii tot Bugatii ramane. E un nume destul de greu in industria auto.
    Si referitor la performante, 'motorasul' de Veyron nici nu e 'stors' la maxim. Au scos 1.000cp. Cum a aparut un rival, cum au crescut la 1.200cp. Mai nou vad stiri cum s-ar dori un model de 1.600cp. Tind sa cred ca e capabil sa scoata si 2.000cp acest motor. Totusi.. are 4 turbine pe un motor de 8.000cmc.
    12 3
  • Am intalnit oameni destepti dar am intalnit si prosti pe internet! Despre cei din urma vreau sa va spun ceva: cu greu atingeau performantele lui Mafia! Omu e in liga lui de prostie si asta ar fi ok insa .... si prost si cocalar parca e prea mult!
    11 1
  • este scris undeva ca cei de la vw sa fie singurii detinatori de recorduri?toate la timpul lor!
    5 4
  • @Mafia
    Mai baiatule esti un obsedat!Nu inteleg de ce Automarket nu-ti sterge elucubratiile. Niciodata Bugatti nu va fi depasit de stiftul ala.Sa vedeti Bugatti de 1600 cp
    13 3
  • Brembo
    Per ansamblu Ferrari si Lambo sunt peste Bugatti.
    6 16
  • Vasilica
    Si astia de la Guinness sunt "super destepti", dar sigur fac asta deoarece aceste can-can-uri prind la ghertoi si batuti in cap. Cum sa ii dai unuia pe mana o masina care sa circule cu peste 400!!!Oricat de pilot ar fi tot nu poti stapani pe drumurile publice monstru asta
    8 3
  • Sergiu
    @Vasilica Bugatti Veyron nu este greu de condus, poate fi condus chiar si de o femeie batrana, ceea ce este greu este sa nu bagi piciorul in pedala de acceleratie.
    9 0
  • Cam o treime din caii putere ajung la roti.Restul se pierd prin evacuare si prin racirea motorului.Deci,faceti voi matematica!
    @yoyo,stii care este asemanarea dintre un mort si un prost? Cand esti mort,nu stii si este foarte greu pentru cei lasati in viata.La fel este si pentru prost. Nici macar nu ar mai trebui sa ne chinuim sa le ranim sentimentele celor din Liga,spunandu-le ca sunt cum sunt.Ei stiu asta!
    2 0
  • Motoru de bugati e de *****
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru