Citroen are o siglă nouă. Este a zecea în cei 103 ani de existență

de Tiberiu Safta
Marti, 27.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Citroen a dezvăluit o siglă nouă, precum și o nouă identitate de marcă. Noua siglă este inspirată de cea originală, folosită în 1919, și este a zecea siglă din cei 103 ani de existență a mărcii franceze.

Constructorul francez Citroen împlinește 103 ani de existență în acest an. Pentru a marca acest moment, dar și pentru a semnala o nouă epocă pentru brandul cu sediul la Poissy, Citroen a dezvăluit un logo nou, precum și o identitate de marcă nouă.

Noua siglă Citroen este a zecea în cei 103 ani de existență a mărcii și este puternic inspirată de prima siglă, utilizată în 1919, fiind, în esență, o reinterpretare modernă a acelei prime sigle. Odată cu noua identitate vizuală, Citroen își impune misiunea de a oferi o mobilitate cu zero emisii accesibilă, dar și de a extinde pricipalele valori ale mărcii: accesibilitate, îndrăzneală și stare de bine a clienților.

Sigla nouă își va face prima apariție oficială la un nou concept, care va fi prezentat la sfârșitul acestei luni. Noua siglă o va înlocui treptat pe cea veche și va fi văzută la toate modelele mărcii începând cu a doua jumătate a lui 2023.

Ca design, noua siglă încorporează celebrele „deux chevrons”.

Acestea sunt acum mai late și mai proeminente și sunt înconjurate de către un cadru oval vertical mai moale. Odată cu adoptarea noului logo, Citroen anunță și o nouă direcție a limbajului de design.

De asemenea, Citroen introduce și noua semnătură de marcă „Nothing moves us like Citroen”. În plus, noua siglă va fi vopsită în mai multe culori, în funcție de model și de preferințele clienților.

Așa cum am precizat, noua siglă Citroen va debuta la un concept nou, iar aceasta va fi adoptată în întregime în a doua jumătate a anului viitor.

via Citroen

Comentarii (8)

  • Le-a trebuit 100 de ani de creație să revină la sigla inițială. Bravo Citroen!

    Era un banc (adevărat), că atunci când vă simțiți inutili, să vâ gândiți că SUA le-au trebuit 20 de ani și 2000 miliarde de dolari ca să-i schimbe pe talibanii de la putere în Afganistan cu... talibani.

    Cred că așa se simt acum și designerii de la Citroen.
    12 9
  • Opriti planeta, vreau sa cobor!

    Usor, usor, europenii o sa se uite cu mandrie doar catre trecut.
    7 3
  • Aia din 85 a fost cea mai misto
    8 2
  • Marius
    Deux chevaux, nu deux chevrons... În loc să corectați mai bine mi-ați șters comentariul, mersi
    7 1
  • Citroen oferă foarte puțin pentru prețul cerut mai ales pe parte de fiabilitate. Sper sa schimbe si in zona asta ceva.
    2 10
  • Experienta mea cu Citroen te-ar contrazice. La mine a mers si inca merge perfect, basca am si motorul cu asa zisele probleme cu cureaua imersata in baie de ulei. Totul tine de grija cu care folosim si intretinem masinile.
    C4 Cactus 2015, luata de noua, 86k km in prezent.
    9 0
  • Având în vedere că reprezintă dinții de la două roți dințate angrenate (primele produse ale fabricii) ar trebui să știe că între timp s-au inventat și dinții curbi. Mă întreb dacă le pun și pe mașini electrice unde nu prea au ce face cu dinții.
    1 3
  • Ma bucur ca nu ai probleme, in cazul meu cu ceva timp in urma am avut multe de furca cu un C5 care se vroia o mașină deosebită… luată de nouă si întreținută conform. Oricum nu era vorba de un caz izolat, este percepția mea personală despre produsele Citroën chiar dacă sunt aspecte pe care le-am apreciat ca de exemplul HDI-rile care acum 15 ani erau ceva foarte ok.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru