Constructorul de nișă Morgan a lansat noul Plus Four: arhitectură din aluminiu și motor turbo de 2.0 litri

de Cornel Șocariciu
Marti, 03.03.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Morgan a prezentat noul Plus Four. Modelul construit pe o arhitectură din aluminiu este disponibil cu un motor de 2.0 litri turbo cu 258 CP și 400 Nm.

La finalul săptămânii trecute, Morgan a publicat o imagine teaser care anunța lansarea unui nou model. Astăzi, producătorul britanic de nișă a lansat noul Plus Four (succesorul lui Plus 4), un model proiectat pe o arhitectură din aluminiu și echipat cu un motor turbo de 2.0 litri.

La fel ca până acum, propulsor a fost "împrumutat" din gama BMW, iar în cazul lui Morgan Plus Four, unitatea pe benzină dezvoltă 258 de cai putere și 400 Nm. Deși motorul oferă resurse identice cu cele ale versiunii BMW 330i, producătorul britanic spune că a îmbunătățit răspunsul propulsorului printr-un update adus unității de control. Totodată, Morgan a introdus pe consola centrală un buton special cu ajutorul căruia motorul trece în modul Sport Plus.

Standard, resursele unității pe benzină vor fi gestionate de o cutie manuală cu șase trepte, însă britanicii propun și o transmisie automată cu opt trepte.

Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.8 secunde, atunci când clienții aleg transmisia automată sau 5.2 secunde, în cazul versiunii cu transmisie manuală.

Viteza de top se oprește în dreptul valorii de 240 km/h.

Mulțumită noii arhitecturi (CX-Generation, introdusă în premieră în 2019 pe modelul Plus Six), masa totală a lui Morgan Plus Four este de doar 1.009 kilograme.

Morgan spune că pe piața din Martea Britanie au fost deja deschise listele de comenzi, iar prețul de pornire pentru noul Plus Four este de 62.995 de lire, echivalentul a 72.495 de euro.

Comentarii (4)

  • fan skoda
    Constructor de nisa... Dar totusi, masina asta arata de afara exact ca o masina de epoca restaurata. Singura diferenta este ca masina asta este mai rapida. Dar si foarte scumpa....
    5 3
  • Oldies but goldies
    4 1
  • Oldies but goldies

    Acest model reprezinta esenta unei adevarate masini: farmecul retro, intimitatea a 2 places, puterea unui motor modern si, mai presus de toate, placerea de a conduce cu pletele in vant...

    Este un tip de masina pe care o vei conduce multi ani dupa ce iesi la pensie si pe care o poti lasa mostenire unuia din nepoti (cel care se va dovedi cel mai vrednic, evident), fara sa te injure ca i-ai lasat o rabla...
    5 1
  • fan skoda
    La nepoti nu vei putea sa o lasi mostenire pentru ca este o rabla scumpa de noua. Si asta pentru design-ul este foarte invechit. Farurile si stopurile la fel, sunt de pe o masina de epoca. O rabla de noua. Este defapt o masina de epoca restaurata si cu mici schimbari moderne de interior.
    0 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru