Continental pregătește noi tăieri de costuri, iar 30.000 de joburi sunt în pericol: “Industria auto trece prin cea mai gravă criză din ultimii 70 de ani”

de Paul Cosma
Miercuri, 02.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Continental extinde programul său de restructurare și anunță că vrea să taie costurile cu peste un miliard de euro pe an începând din 2023. Nemții subliniază că 30.000 de angajați au locurile de muncă în pericol din cauză că industria auto traversează “cea mai gravă criză din ultimii 70 de ani”.

Inițiat anul trecut, programul Transformation 2019-2029 al celor de la Continental implică "reducerea costurilor și creșterea eficienței."

Nemții anunță extinderea programului și vor să taie costurile anuale cu peste un miliard de euro începând din 2023. Printre motivele invocate se numără producția auto scăzută la nivel global, precum și criza economică din cauza pandemiei. Continental estimează că producția globală va reveni la nivelul din 2017 abia după anul 2025.

Întreaga industrie auto se confruntă cu provocări uriașe. Este cea mai gravă criză din ultimii 70 de ani, iar furnizorii sunt afectați în mod particular. Căutăm soluții care să aducă un echilibru în relația cu forța de muncă a companiei,” a spus Elmar Degenhart, CEO-ul Continental.

Potrivit estimărilor oficiale, 30.000 de angajați (13.000 în Germania) vor fi afectați de măsurile prin care joburile vor fi modificate, relocate sau eliminate. “Ajustările” ar urma să fie finalizate până în 2025.

Anterior, Continental anunțase că restructurările vizează 20.000 de angajați la nivel global, dintre care 7.000 în Germania.

Via Continental

Comentarii (9)

  • Vorba unui neamt celebru,un om jos masca,"Ghi-ni-on"! Continental are 5 fabrici la noi si 20 000 de angajati,aia e,ne intoarcem la agricultura de subzistenta ca si asa nu mai avem nimic.Ati inchis economia care scartaia de ceva ani pentru o viroza banala?Ati "luptat si salvat" lumea stand inchisi in case?Teapa!
    7 7
  • @Tatraurs cererea nu scade doar din cauza pandemiei, industria auto intradevar trece prin schimbari radicale, ma refer la electrizare, care nu poate trece fara consecinte
    7 4
  • Dle Ursu din Munții Tatra, ştiţi bancul cu pepenii ?

    Era un fermier supărat că avea un câmp mic de pepeni, dar în fiecare zi îi mai dispărea un pepene
    Acesta face o pancartă, ca să oprească furtul, şi scrie :
    - Un pepene este injectat cu otravă !
    A doua zi, găseşte scris:
    - Acum sunt doi !


    Adică covid ăsta nu contează până când eşti tu sau soţia sau mai ales părinţii !

    Uşor de zis dă-l dreak de Covid când nu mori tu.

    Trebuie păstrate toate regulile de prevenire ca să menţinem îmbolnăvirile zilnice sub nivelul capacităţii de tratare de sistemul medical.

    O mască, spălat pe mâini, ţinut distanţa sunt reguli extrem de simple şi necesită un incredibil de mic efort !!!!

    Cine comentează este extrem de leneş şi extrem de nesimţit.

    PS mii de chirurgi stau de zeci şi chiar sute de ani, ore în şir la muncă cu masca pe faţă.

    Ce dreak....
    6 8
  • Continental trebuia să investească masiv în electro mobilitate ca să supravieţuiască în viitor.

    Nu prea au făcut o, şi au roadele "muncii" lor.

    Profituri imense zeci de ani de zile şi investiţii foarte puţine.

    Păi...
    2 9
  • Dle Tatra sunt uimit !

    Sunt studii făcute de oameni de o mare capacitate intelectuală dublate de o mare profesionalitate în domeniul epidemiologiei care au spus clar:

    Purtarea măştii şi distanţa, spălarea mâinilor reduc PROBABILITATEA INFECTĂRII CU 90% !

    Şi sunt singura şansă pentru a nu depăşi pragul critic.


    Dacă nu înţelegeţi, atunci să încerc CU cuvintele dvs

    Da, dacă ai chiloţi şi pantaloni şi dai o băşină în autobuz - oricum miroase

    Dar dacă dai fără chiloţi şi fără pantaloni, băşină nu rămâne parţial în textura chiloţilor şi pantalonilor şi în spaţiile respective ci

    se ÎMPRĂŞTIE LIBER în autobuz, afectând cu MULT MAI MULŢI pasageri din autobuz.

    Adică în primul caz cu chiloţi
    (pentru dvs, sau cu mască pentru cine a înţeles deja)
    vor deranja 5-10 persoane împrejur

    Fără chiloţi (fără mască) va deranja 10-30 de persoane în jur dacă nu, chiar tot autobuzul - şoferul inclusiv !


    Aţi înţeles?


    PS nu mai stau să i-au discuţia despre mască FFP2 KN95 ...
    3 8
  • Doctor in masini
    De unde stii edikule ca firma Continental n-a investit in electrificare? Ai dosarul acasa cu investitiile lor anuale pe caprarii? Apropos, divizia de powertrain se numeste de ceva timp VITESCO si iata ce fabrica printre altele:
    https://www.vitesco-technologies.com/en/Home/Solutions/Products?solution=electrification
    Stiai? Nu, nu stiai, dar dai din gura aiurea ca de obicei.
    Mai nou esti specialist si in medicina si virusologie.
    7 1
  • Dle doctor in maşini, foarte probabil angajat Vitesco / Continental România....

    Continental îi este ruşine cu numele propriu? Vrea să scape de angajaţi?

    Cam aşa de face de obicei, altă firmă, trecut anumite chestii şi angajaţi pe noua firmă, să nu se prindă lumea că prima barcă se scufundă...

    Este evident, părerea mea, că nu au făcut destul cât timp inovaţia în electrificare este cam în altă parte.

    Tesla îşi face propriile procesoare.... şi asta cred că zice totul.

    Au lăsat cu gura căscată şi pe Nvidia cu care iniţial încercau ceva împreună dar nu a mers.


    Dar mă rog, tu eşti doctorul, povesteşte ne viitorul Continetal (nu Vitesco)

    Ascult/ăm
    1 6
  • Am impresia ca totusi romania nu va fi afectata atat de puternic de planurile de restructurare ale Continental.
    Dupa cum scrie si in text "joburile vor fi modificate, relocate sau eliminate". Continental ca si alte firme cu operatiuni imprastiate in mai multe tari profita de criza pentru a mai eficientiza costurile mutand o parte din productie in centrele dinspre est, cu mana de lucru mai ieftina.
    2 0
  • Doctorul de garda
    Edicke geniule. Iar sfidezi evidenta. Si iti dai si like singur. Cat de penibil poti fi? Nu intelegi nimic din organizarea si functionarea marilor concerne si tot vomiti aici tesle rasuflate din tot ce ti-a bagat media mainstream pe gat in ultima vreme. Vezi ca tesla isi face si parbrizele singuri ca n-au incredere in fabricantii actuali. Ce sa mai vorbim de procesoare, leduri si alte chestii complexe. Nu intelegi nimic mah. Taci si nu mai semnaliza ca te faci de ras. Mereu si mereu. Chiar nu-ti dai seama? Atat de jos e capacitatea ta de evaluare a situatiilor?
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru