De la mașină termică, la mașină electrică în doar 8 ore

de Alexandru Monenciu
Marti, 12.12.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un startup din Germania, denumit e-Revolt, susține că poate converti 42 de modele termice în mașini pur electrice. Costă între 12.000 și 15.000 de euro, iar procesul de transformare durează circa 8 ore.

În prezent, sunt multe companii care pot transforma o mașină termică într-una pur electrică. Chiar dacă mașina respectivă este un model clasic, iar aici avem multe exemple.

Dar un startup din Germania, e-Revolt, a optimizat procesul de conversie, astfel că transformarea unei mașini termice durează circa 8 ore. Mai mult, compania este specializată pe modele uzuale, cum ar fi acest Volkswagen Golf 7 break.

De fapt, nemții susțin că pot converti aproximativ 42 de modele diferite. Totul costă între 12.000 și 15.000 de euro.

Înainte de conversie, mașina este verificată cu atenție, iar mai apoi motorul termic este eliminat, alături de toate componentele care nu mai sunt necesare. Atât motorul cât și componentele sunt reciclate sau compania le găsește alte întrebuințări.

Mai apoi este instalat un cadru direct pe suporții vechiului motor termic. Aici vine instalată unitatea electrică și există chiar și un modul special care se asigură că noua configurație funcționează cu toate componentele originale ale mașinii.

Puterea dezvoltată de motorul electric este necunoscută, la fel și capacitatea bateriei.

Dar, germanii susțin că autonomia este cuprinsă între 250 și 300 de kilometri.

via Euronews

Comentarii (11)

  • Dizăl Rulz Forevăr
    Dar din electrice în dizăl nu convertesc? Am auzit io ca ar fi cerere.
    8 13
  • Nu merita, ca are range mic si romanii conduc cate 1200 km fara sa opreasca sa alimenteze:))
    Deci pentru ei trebuie sa converteasca Tesla in model cu motor DIZAL.
    9 11
  • Seriff
    Cu ce sechele ati ramas, practic recunoasteti ca diesel este superior unei masini electrice, alimentezi in 5 minute si mergi oriunde fara griji, fara sa cauti statii, fara aplicatii, fara stres.
    13 5
  • Banditos
    Ho! Ho! Ho!

    Aud clinchet vesel de prohod pentru diesel.
    6 10
  • @Seriff
    Diesel se vinde și cu bidoane cu sigla producatorului, sigilabile, să facă alde Seriff pipi fără să oprească când merge 800km.
    3 1
  • Da, da, diesel e superior. De-aia fac ăștia bani convertind diesel la electric. Pentru analfabeții funcționali: au clienți care plătesc bani sa le schimbe diesel-ul în electrică.
    4 6
  • Da' de firme romanesti nu spuneti?!
    Pe la Pitesti erau unii care la fel faceau conversii electrice tot cu vreo 10-15.000 euro.
    Nu mai stiu acum dar aveau 2 locatii, una in romania si una in anglia. Parca au aparut si la stiri in trecut cu un 911 convertit printre altele.
    Si cel mai misto aveau optiuni diverse, nu doar ceva lame, fiind optiuni inclusiv cu baterii tesla si motorizari de putere mare (pe vremea aia doar tesla avea peste 200cp)
    4 0
  • Ca idee prefer conversii la PHEV, adica sa monteze ceva motor electric pe puntea spate si sa poti rula EV daca vrei si pe combustie separat.

    250-300km pt un golf e cam slabut. Asa ceva sa fie pe un polo, deci o masina de oras.
    Un golf e folosit inclusiv la concedii unde te duci peste 300km. Oferta lor este cumva cu vreo 5-10 ani in urma.
    2 2
  • În afară de câțiva pasionați și situații în care motorul este distrus, nu văd de ce ai “schilodii” o mașina funcțională… ce nu am găsit… unde pun bateria? Am așa o presimțire… nu trebuia specificat dacă tot scriem un articol?
    Nu in ultimul rând 12.000-15.000 este o valoare semnificativă pentru un golf, deci nu cred că o să auzim de cifre semnificative… mai mult așa de joacă.
    PS mă întreb când se maturizează unii cu obsesia față de diesel? Papa tot cu diesel se produce și ajunge în magazin, la fel și restul muncilor “grele” unde-i nevoie de cuplu și flexibilitate… nu văd obligatoriu utilizarea tehnologiei diesel în mașinile de pasageri… este doar o opțiune.
    1 1
  • ce face dizalul face si un benzinar turbo, raport putere/consum asemanator.

    prostia cu tractorasele mergea cand gaseai benzinare turbo doar mari si scumpe.
    0 0
  • Poi cam asta am zis și eu, nu? Singura diferență ca dacă “tragi” de un benzinar urcă consumul cu 80%, la diesel maxim 40%. Sunt câteva situați în care un diesel este opțiunea ceea mai bună, dar sub 5%… frecvent drumuri lungi, masă mare, tractare etc.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru