Detalii tehnice pentru Kia EV6: autonomie de 510 kilometri și două opțiuni pentru baterie

de Paul Cosma
Marti, 30.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia a prezentat detaliile tehnice complete pentru EV6, noul său crossover electric care promite o autonomie de 510 kilometri cu o singură încărcare.

După primele imagini oficiale apărute la jumătatea acestei luni, noul model electric EV6 beneficiază de o prezentare completă din partea celor de la Kia

Construit pe arhitectura dedicată Electric-Global Modular Platform, aceeași platformă folosită de Hyundai Ioniq 5, crossoverul electric EV6 beneficiază de tehnologia care permite încărcarea la prize ultra-rapide. 

Kia promite că încărcarea bateriei de la 10% la 80% va avea loc în doar 18 minute, iar EV6 va avea nevoie de sub 5 minute la o priză ultra-rapidă pentru 100 de kilometri de autonomie. 

Există două opțiuni pentru baterie: 58 kWh sau 77.4 kWh. Modelul poate fi comandat atât cu tracțiune integrală, cât și cu roți matrice spate (în premieră pe un model electric de la Kia). 

Constructorul asiatic susține că EV6 are o autonomie maximă de circa 510 kilometri cu o singură încărcare, în cazul bateriei de 77.4 kWh.

Clienții vor putea alege între trei versiuni: EV6, EV6 GT-Line și versiunea sport EV6 GT. În cazul acesteia din urmă, accelerația de la 0 la 100 km/h va avea loc în 3.5 secunde, iar viteza de top va fi de 260 km/h. 

În echiparea de bază, Kia EV6 beneficiază de bateria de 58 kWh și de un motor electric de 170 de cai putere.

Via Kia

Comentarii (17)

  • ACE - Craiova
    Fata de verisorul HYUNDAI Ioniq 5 care avea anuntata o autonomie electrica de 470-480 km WLTP KIA EV6 sta (ceva) mai bine cu cei 510 km anuntati.

    Este un plus si garantia KIA de 7 ani.

    BRAVOS KIA!!!!

    Asteptam si preturile in Romania.
    20 4
  • Sa vedeti ce teaser care anunta masinile mele electrice din 2026 am scos,mama,mama!
    13 15
  • @Vw

    dar te rog, imparte-l in 10 sa fie tensiunea maxima
    12 13
  • Volumul portbagajului principal: 530 litri.

    De asemenea, va fi necesar să adăugați cei 20 de litri ai portbagajului din față (52 de litri pe versiunea cu tracțiune spate, care nu are motor în față).
    16 4
  • inca o tigaie electrica la tejghea.
    Nimic nou insa. Poate doar viteza de incarcare a bateriei 10-80% in 18min! Mai sa fie? Adica incarci doua treimi din baterie (~340km echiv) in 18 minute. La ce statie? Exista in Romania?
    Asta ar fi ceva. Buna de oras, dar cat costa?
    15 16
  • Cum spuneam când a aparut acum vreo doua saptamani, cred ca este cea mai frumoasa electrica la ora actuala. Zile grele pentru concurenta. Iar performantele sunt chiar de exceptie, 260 viteza maxima si 0-100 in 3,5 secunde nu-i de ici de colea...
    12 2
  • ACE - Craiova
    Autonomii electrice WLTP pentru diverse variante ale acestui model:
    - 380 km pt. EV6 baza (RWD), cu baterie de 58 kWh, cu 170 CP ;
    - 410 km pt. EV6 GT (AWD), cu baterie de 77,4 kWh si 584 CP;
    - 510 km pt. EV6 (RWD), cu baterie de 77,4 kWh si 225 CP.

    Vezi:
    https://www.topgear.com/car-news/electric/new-kia-ev6-and-fast-version-will-do-0-62mph-35s

    Capacitatea de tractare este excelenta pt. KIA EV6: 1.600 kg.
    Reamintesc ca modelul RENAULT Zoe are o capacitate de tractare: 0 (zero) kg!!!
    8 4
  • @LOL - Pana in 2026 ajung si in Romania statiile alea care sa o incarce in 18 minute masina asta. Ba chiar masina va fi inca in garantie la vremea aia.
    Zici ca ar fi buna doar de oras atat timp anunta viteze pana la 260km/h? La autonomia asta/viteza de incarcare nu as zice ca e doar de oras.
    Mai e o stire cu superchargere Tesla ce vor fi pana la Timisoara asezate fix unde trebuie, verifica pe site.

    Un semn bun e ce declara KIA: aceasta masina e prima din valul generatiei viitoare.
    8 4
  • @ironR
    masina asta nu se poate incarca la statiile Tesla.
    Eu ca clujean, ca sa ma duc la Eforie trebuie sa opresc de 2 ori sa incarc. Teoretic merge doar cu o oprire, dar practic nu, ca mai dau drumul la aer conditionat, mai fac o depasire sau vreo aroganta pe autostrada, daca tot e masina asa de performanta. Asa ca cu siguranta vor trebui 2 opriri. Nici o problema, oricum fac 2 opriri si acum, dar opresc unde vreau eu si cat vreau eu, nu sunt conditionat de locul unde e statia de incarcare, daca e ocupata sau nu de alti guvizi ca si mine, sau daca e nu stiu ce statie (s-ar putea sa nu fie una de putere si sa stau cu orele). Am un stres pe care acum nu-l am la combustibilul lichid.
    Vad ca are o acceleratie fulminanta. Degeaba, da daca ii dau trei talpi nu mai ajung azi la mare. Deci nu e masina de drum lung. Punct. Asta e valabil pentru orice electrica momentan.
    Iarasi, daca merg cu 260 la ora se duce bateria de nu ajung de la Bucuresti la Fetesti. Sunt filme destule pe youtube cu Tesla care se termina repede pe Autobahn la viteze mari. Nu cred ca kia asta e mai buna.
    9 6
  • Io daca as fi clujean m-as urca pe autostrada si pana la Mediterana nu m-as mai opri,Italia,Croatia...,la Marea Neagra doar pe google maps si atat.
    9 1
  • daca stii unde sa mergi la Marea Neagra e ok si aici. Si in Bulgaria sunt locuri faine. Necesita studiu. In plus trec si pe la socrii in Bucuresti.
    Soacra mea face mancare mai buna ca fiica-sa. :)
    7 3
  • Daca zici ca sunt locuri faine si la Marea Neagra si ai o grija cu incarcatu' eu m-as muta de la Cluj la Bucuresti. Si asta pentru a sta mai aproape. De soacra.
    7 0
  • Mișto sfaturi mai dați.
    Omul arată cu subiect și predicat ce neajunsuri ar avea cu electrica și voi îl puneți să se mute în cloaca asta de București sau îl trimiteți în vacanțe la Mediterană (a propos, Croația are ieșire doar la Adriatică dar anonimul n-a aflat încă, de mult ce-a fost pe-acolo).
    Dacă astea sunt soluțiile, n-am decât să-l felicit pentru alegerile făcute: termică, Bulgaria și Cluj.
    4 6
  • ''Marea Adriatică, este un braț al Mării Mediterane'' e ca si cand m-ai corecta ca am spus ca orasul Sfantul Gheorge din Jud Tulcea se afla pe Dunare si nu pe bratul Sfantul Gheorghe
    9 8
  • Așa e anonimule, și marea Azov e parte din oceanul planetar, deci ucrainenii au ieșire la Atlantic după raționamentul ăsta.
    Nu dă bine să recunoști c-ai greșit, mai ales după ce ai făcut pe nebunul că e câh Marea Neagră dar te-ai dat de gol că aia pe care o recomanzi n-ai văzut-o decât în poze.
    5 6
  • Dragi colegi de drum, mai merg si inspre vest la mare. La Krk de exemplu. Sau fac cumparaturi la Parndorf (aroganta), dar pe drumurile alea la ei nu mi s-a parut ca statiile de incarcare la electrice ar fi prea libere si chiar n-am chef de alte probleme si incurcaturi prin straini. De aia zic ca nu are rost sa dai bani multi pe o astfel de masina. Ma tenteaza insa o Dacia electrica pentru mers prin Cluj unde traficul e extrem de greoi si ma enerveaza sa ma tarai cu barca mea prin aglomeratie. Cred ca si nevasta s-ar descurca mai bine cu masinuta. Drumuri faine sa aveti si sper sa scapam de porcaria asta de covid.
    8 2
  • @LOL - speram cu totii ca pana ce UE va completa structura cu incarcatoare electrice pe toate drumurile, sa oblige Tesla sa lase la liber incarcatoarele lor. Vom vedea.
    E clar ca o autonomie mai mare nu vom vedea foarte curand pana ce greutatea bateriilor nu va scadea. Nu stiu cat de sanatos e sa pui baterii foarte grele doar pt a creste cu inca 2-300 km autonomia. Dinamic si nu numai nu stiu cat de bine face. Un lucru e clar, nu mai exista cale de intoarcere, iar in 2-3 ani tot ce vom mai putea cumpara va fi full-hibrid cum le zic ei, desi nu stiu pe cine va incanta sistemul asta.
    Viitorul e clar electric, iar noi de aici din Romania speram ca toate deseurile arse sa produca intr-un fel sau altul curent, nu fum/poluare.
    1 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru