Bronco și-a creat o reputație de SUV robust, potrivit pentru aventuri în noroi și teren accidentat, dar Ford își propune acum să îi ofere un aspect mai rafinat sau, cel puțin, mai stilat. Aproximativ 70% dintre cumpărătorii de Bronco sunt bărbați, dar Ford dorește să extindă imaginea modelului printr-un parteneriat cu brandul feminin de modă „alice + olivia”. Brandul a fost lansat la Barneys în 2002 și a fost fondat de Stacey Bendet.
Colaborarea a debutat cu linia alice + olivia x Bronco, care include articole precum tricouri, hanorace și blugi. Pentru a sărbători acest parteneriat, Ford a creat două ediții speciale Bronco, denumite Storm Floral și Denim Chevron. Ambele modele sunt bazate pe varianta Sasquatch și vin cu o serie de îmbunătățiri.
Ediția Storm Floral dispune de un finisaj floral care transformă modelul într-o „grădină pe roți”. Modificările mai subtile pot fi observate la interior, unde bordul personalizat este acoperit cu un material care imită lemnul deschis la culoare.
Alte modificări includ accentele argintii obișnuite, cum ar fi mânerele ușilor și butoanele, care au fost vopsite în auriu.
În interior, scaunele în două tonuri sunt îmbrăcate în piele albă, cu secțiuni centrale maro contrastante.Ediția Denim Chevron are un exterior colorat și o husă de anvelopă decorată cu autocolante. La interior, designul este inspirat de modelul Jeep CJ Levi’s Edition, cu scaune realizate din vinil marin albastru, asemănător blugilor.
Acestea sunt combinate cu accente din piele și detalii aurii. Potrivit lui Lori Maday, Director Global de Creație pentru Designul Mărcii Ford, aceste concepte sunt „o oportunitate de a arăta femeilor că da, pot cuceri dunele de deșert, traseele montane și pădurile, dar se pot bucura de Bronco și pe plajă, fără uși, fără plafon, simțindu-se libere și distrându-se.”
via Ford
Comentarii (0)