Ford amână livrările noului Mustang Mach-E pe motivul unor controale de calitate suplimentare

de Florin Ardeleanu
Miercuri, 20.01.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Livrările noului Ford Mustang Mach-E au fost amânate cu până la 8 săptămâni. Clienții au fost informați, dar nu sunt deloc convinși de motivele invocate de producător.

Ford a lansat modelul Mustang Mach-E la finalul anului 2019. SUV-ul electric, inspirat de versiunea Mach 1 a primei generatii Mustang, a debutat pe piață cu câteva luni în urmă.

Din păcate, clienții care au comandat deja mașina au fost surprinși când au primit un email care îi anunța că livrările au fost amânate. Unele chiar cu câteva luni.

"Din dorința de a fi pe deplin satisfăcuți, vom avea nevoie de timp suplimentar pentru a vă livra noul Mustang Mach-E." Aceasta a fost singura explicație oferită inițial de producătorul din Dearborn.

Potrivit Electrek, care citează un comunicat emis de Ford, "Ca parte a angajamentului nostru de a livra vehicule de înaltă calitate, efectuăm controale de calitate suplimentare pentru câteva sute de modele Mustang Mach-E construite înainte ca livrările dealerului să înceapă luna trecută."

Reprezentanții Ford dau asigurări că fac tot posibilul ca mașinile să ajungă cât mai devreme la clienți. Chiar și așa, spun ei, unele livrări tot vor fi amânate cu pâna la 8 săptămâni.

via Electrek

Comentarii (12)

  • Ford greseste cu aceasta decizie, de ce sa opresti livrarile pentru controale de calitate suplimentare ? Tesla livreaza fara probleme, apoi vad ei ce fac, daca ploua in masina si le zboara bara spate, chiar nu-i inteleg.
    10 3
  • Chiar nu inteleg srtategia lor.
    BMW a livrat plug-in hybrid si apoi au facut recall. VW a livrat ID 3 cu software incomplet, Mercedes domina la recall fara numar.
    Ford nu a invatat chiar nimic de la germani???
    https://garagewire.co.uk/news/mercedes-becomes-most-recalled-car-brand-of-2019/
    Mercedes pe primul loc BMW dupa ei, VAG face la fel.
    Vax calitate, doar abureli, minciuni cu software si bataie de joc fata de clienti.
    Deci care e problema Ford???
    Daca vreti vanzari mari si foarte mari, mintiti ca germanii si vedeti cum ajungeti pe primul loc la vanzari.
    Ca va dau in judecata apoi clientii, asta nu mai ajunge la urechile unora, conteaza cat au reusit sa vanda:))
    8 7
  • @dan_grc
    Adevarat.
    Si la BMW la fel: ce daca iau foc cu zecile, nu conteaza.
    Nu conteaza nici ca nu poti incarca in plug-in hybrid ca poti lua foc si te sfatuieste BMW sa nu folosesti modul sport ca e pe riscul tau.
    Asta cu Tesla e minciunica ca ii cade bara. Ar trebui facuta ancheta cum de se rup in doua BMW-urile, cum de sunt atrase de pomi.
    5 6
  • Pai e foarte bine ca fac controale extra.
    Dupa ce s-a intamplat cu Ford Kuga PHEV, ar trebui sa aiba grija sa nu ia foc.
    In privinta problemelor mici, sa nu isi faca griji, ca producatori auto mari isi bat joc de clienti de ani de zile:
    https://www.autoexpress.co.uk/car-news/consumer-news/62383/german-cars-among-worst-engine-failures
    https://www.jdpower.com/business/press-releases/2019-germany-vehicle-dependability-study
    3 5
  • Ultimele trei comentarii, aceeasi persoana :).
    7 1
  • @ vali: intrebai daca ford nu a invatat nimic de la germani. dar poate de asta face controalele suplimentare, tocmai pentru ca a invatat. uite ce a patit vw cu tdi extrem de curat.....am ajuns din cauza lipsei controalelor ( cica ) la revolutia electrica
    1 1
  • @dan_grc
    Asa arata satisfactia clientilor de BMW:
    https://www.motor1.com/news/181176/angry-bmw-owner-sets-car-fire/
    https://www.motor1.com/news/41302/m6-owner-deliberately-destroys-his-car-to-protest-against-bmw-video/
    https://carbuzz.com/news/angry-bmw-owner-sues-over-defective-x5-hybrid-battery
    3 3
  • inexorabil
    Dane, de parcă n-ai şti care este scopul febril al lui Mafioso: să zguduie personal “podiumul” mondial al luxului, doar-doar de-o cădea de acolo autoritara Triadă, ca să se cocoaţe în loc alde Lexus, Infiniti, Acura sau poate chiar Genesis. Chiar şi nedorite de marele public.

    Contează “calitatea”, deh! Care, desigur, nu ia foc, nu se înfige/nu se încolăceşte în/de stâlpi/copaci şi mai ales nu minte!

    Concluzia de netăgăduit? “Asiaticele” sunt campioanele morale. Însă nu-i suficient pentru a-şi plăti angajaţii, utilităţile, datoriile. La urma urmei, burduhanele şefilor şi managerilor din acea parte de lume nu sunt alcătuite din substanţă morală.

    Aşa că unii rămân cu lupta, alţii cu trofeele (implicit, cu privilegiile). Iar Mafia rămâne acelaşi pigmeu şablonard, heirupist şi ridicol. În privinţa căruia, în mod atipic, trecerea timpului nu se transformă în experienţă, în maturitate, în luciditate. Ghinion! – ca să-l cităm pe un clasic în viaţă.
    6 3
  • Recall
    https://europe.autonews.com/automakers/ex-vw-manager-schmidt-gets-early-release-prison-diesel-case
    Deci cand esti scapat de puscarie in conditiile in care omori plamanii oamenilor premeditat, cum sa nu faca germanii asocieri ilegale in continuare?
    2 3
  • @inexo
    Credeam ca esti mai istet.
    Aparand mafia germana care omoara plamanii si au asigurari mai mari la masini pentru ca sunt mereu adresate cocalarilor care nu respecta regulile de circulatie vei ajunge departe.
    Success in scrierile tale.
    Ati putea sa va faceti avocati sa aparati drepturile VAG, BMW, Mercedes. Macar ati primi si bani pentru ca le luati apararea.
    Apropos: genesis si acura sunt mult departe de germani.
    2 5
  • Johnny
    Cand iei apararea asiaticelor, e similar cu ipoteza in care aplauzi ca mercedes si- a facut fabrica in Ungaria si nu la noi in tara.
    Toti polueaza si dau 2 bani pe sanatatea noastra, iar Germania e cu noi de altfel in EU.
    Mai ramabe sa aplaudati ce bine o duc americanii sau chinezii in detrimentul europenilor
    3 1
  • inexorabil
    Dragule, eu vreau să-ţi mai relev doar următoarea ipostază: să presupunem (cu temei!) că un individ oarecare din rromanika (ca să fim maliţioşi, în spiritul sugerat de tine) – nu contează sexul lui – îşi procură o nemţoasă nou-nouţă. Ce să vezi? O îngrijeşte în mod pedant, îi achită toate obligaţiile care decurg din lege şi o conduce în mod ireproşabil, respectând întocmai şi întru totul Codul Rutier. Într-un final, când ar considera-o atât de uzată, încât n-ar mai fi conformă nici pentru RAR, nici pentru propriile sale nevoi, o predă, bine mersi, serviciilor de reciclare autorizate. Ei, în aceste condiţii, cum s-ar simţi acel om (inechivoc responsabil) accesând AM şi pomenindu-se cu avalanşa de etichete infame lipite non-stop industriei germane de profil, implicit beneficiarilor civili ai acesteia??? Ar afla că, “de fapt”, el este un un “incult”, un “limitat”, un “comod”, un “fraier”, dar, totodată, un “mincinos”, un “infractor” (faza cu softul…), un “susţinător al mafiei germane” (în mod conştient, nu?). Dacă ar fi să validăm “valorile de adevăr” pe care le promovezi cu un patos încă inegalabil…
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru