Ford Craiova opreşte producţia o săptămână în luna decembrie

de Sebastian Toma
Vineri, 29.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fabrica Ford din Craiova va avea o oprire temporară a producţiei pentru a regla diferenţa dintre stocurile existente şi cererea de pe piaţă pentru B-Max şi motoarele construite la această uzină.

Esential 390 de B-Max-uri pe zi este cadenţa maximă a uzinei Ford din Craiova.
Ford Craiova a anunţat oprirea producţiei timp de şapte zile în decursul lunii decembrie, titrează Mediafax. Uzina din Bănie va fi închisă din 23 decembrie şi producţia va fi reluată în 6 ianuarie 2014 pentru secţia de motoare, respectiv 8 ianuarie 2014 pentru secţia de asamblare vehicule. Măsura are rolul de a regla diferenţele dintre stocurile producătorului american şi cererea înregistrată pe piaţa europeană. Reprezentanţii producătorului spun că piaţa auto din Europa este într-o situaţie precară, lucru confirmat de datele ACEA privind înmatriculările noi în primele zece luni ale anului.

Angajaţii Ford Craiova vor fi plătiţi cu 80% din salariul de bază pe perioada de întrerupere a producţiei. Aceeaşi procedură a fost derulată şi în cadrul opririlor precedente ale producţiei de la fabrica Ford din Craiova, derulate în septembrie, octombrie şi noiembrie, anul curent.

În fiecare zi, fabrica Ford din Craiova construia 1.000 de motoare şi 370 de autovehicule.

Încă de la prima oprire a producţiei la uzina Ford din Craiova, sindicaliştii solicitau introducerea a celui de-al doilea model pe liniile de fabricaţie. Sindicaliştii spun că ar fi fost potrivit un automobil de volum, nu unul de nişă, cu care ar putea să regleze mai uşor sincopele de producţie de la Fabrica de Maşini. La vremea respectivă, oprirea producţiei a avut loc doar la secţia de autovehicule, dar a fost extinsă între timp şi la secţia motoare, care produce pentru mai multe fabrici ale producătorului american, unităţile ajungând să fie livrate în SUA, China, Spania şi Mexic. Uzina din Bănie produce motoarele 1.0 şi 1.5 EcoBoost, blocurile motor fiind trimise de la fabrica Ford din Koln (Germania) şi echipate complet şi finisate de secţia de motoare din Craiova.

Via Mediafax

Comentarii (6)

  • failure
    Productia la B-Max'ului parca ar fi codul morse: punct pauză linie punct linie punct. In traducere: ESEC.
    18 7
  • @failure
    Asta e parerea ta ..nu e esec deloc. E cel mai vandut model din clasa sa (o clasa de nista ...intradevar).
    Cu siguranta ford va fabrica si un al doilea model la craiova ..dar aveti putinanrabdare ..ca deabea au un an si ceva decat produc in serie !
    3 10
  • hop si eu
    Dar noi de ce nu vrem sa ne dotam institutiile statului cu vehicule FORD, ca ne-am umplut de loganuri si de Duster-uri. Ne stateau in gat fordurile? Sau erau mai bune masinile de politie Logan cu 70.000 de euro. Sau nici asta nu-i adevarat.
    2 7
  • Si eu trebuie sa astept patru luni pt un mcv
    2 0
  • p....st nu e cel care cere ci e cel care da.
    1 8
  • @@gigi
    Bine ca sunt prosti milioane de europeni din 2004 incoace si tu esti destept nevoie mare! Somnul ratiuniii naste intotdeauna situatii aberante precum cele create de indivizi ca tine!
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru