Ford Everest este un SUV bazat pe modelul Ranger ce va fi vândut pe piețele din Asia

de Dragoș Băltățeanu
Sambata, 15.11.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a prezentat oficial un nou model 4x4 numit Everest. Noul SUV va debuta anul viitor, folosește platforma modelului pick-up Ranger și este dedicat piețelor din Asia și Australia.

Ford a prezentat oficial modelul Ford Everest, un 4x4 cu șapte locuri bazat pe platforma modelului pick-up Ranger. Ford Everest va fi comercializat începând cu anul viitor, fiind dedicat piețelor din Asia, Australia, India și Africa de Sud. Noul model preia multe din elementele de design ale pick-up-ului Ranger, dar a primit un interior ceva mai bine dotat, precum și câteva elemente care lipsesc modelului Ranger. Ford Everest are lumini de zi LED, scuturi din aluminiu și o grilă hexagonală cromată pentru radiator. 

Garda la sol este generoasă: 225 mm. De asemenea, Everest poate trece prin vaduri de apă de până la 800 mm adâncime și are o capacitate de tractare de 3.000 kg. Cu asemenea cifre, Everest pare pregătit pentru orice timp de drum dificil. În interior au loc șapte pasageri, iar dacă avem nevoie de spațiu pentru bagaje, Everest oferă un volum de încărcare de 2.010 litri cu ambele banchete rabatate. Este dotat cu sistemul infotaniment SYNC 2 și display-ul tactil de opt inch, două porturi USB, priză de 230 V pentru pasagerii din spate și numeroase prize de 12 V.

La capitolul sisteme de asistare, Ford și-a dotat noul SUV cu asistență la pornirea în pantă, Hill Descent Control, avertizare la părăsirea accidentală a benzii de rulare, cruise control adaptiv și, bineînțeles, ESP.

Urmareste Automarket
La capitolul motorizări lucrurile au fost păstrate simple. Trei motoare sunt disponibile pentru Ford Everest. Primul este motorul pe benzină cu patru cilindri de 2.0 litri Ecoboost.
Alături de el sunt oferite dieselurile de 2.2 litri TDCI și 3.2 litri TDCI ambele fiind cunoscute de la modelul Ford Ranger. La capitolul transmisie se poate alege între cutie de viteze manuală sau automată, ambele cu șase trepte. 

Comentarii (7)

  • la ce motorizari si design (interior si exterior) are,ar merge si pe piata din europa .. atentie,.nu romania!!! .la niste preturi undeva sub rivalele europene eu zic,,,ar merge.
    5 1
  • Andrei
    Ca tot se apropie iarna,ar fi o masina buna...daca ii montezi si o lama de dezapezit in fata....nu o sa trebuiasca sa mai stai dupa leprele astea de la drumuri,mereu ii surprinde iarna....
    4 1
  • Masina asta e clar un off-roader veritabil ce cred ca va avea succes si in Europa. Pacat ca aici domina tot soiul de SUV-uri si SUV-ulete de toate categoriile si culorile.
    7 0
  • @ Automarket
    Ford Everest este un 4X4 adevarat construit dupa reteta clasica cu sasiu separat, prin urmare nu cred ca este corect sa fie denumit SUV ci un off-roader adevarat cum azi din pacate pe piata au ramas foarte putine in defavoarea SUV-urilor de astfalt .
    4 0
  • La ce bun un offroad-er veritabil in Europa? Sa mergi prin paduri cu el? Cine da peste 30,000 Euro pe o masina noua sa o bage prin noroaie si prin padure? In Africa , Asia sau Australia mergi in ofroad de nevoie. Nu exista drumuri peste tot. In Europa ai drumuri indiferent unde ai treaba. Asa ca 95% din cei care fac offroad, fac de placere nu de nevoie. Tot ce te ajuta in offroad te incurca pe sosea. SUV-urile au aparut ca urmare a faptului ca masinile de teren, de fapt nu ajungeau in teren. Nu ai nevoie de un Defender sa mergi prin oras sau pe autostrada. Cine vrea o masina de offroad cumpara o masina gen Patrol, Land Cruise de 20 de ani pune niste gume adecvate si face offroad cu 3,000 de euro. In plus tot ce inseamna electronica crapa prima data in ofroad.
    5 2
  • Arata foarte bine acest suv,pacat ca nu se va vinde si pe piata din Europa.
    4 1
  • mishazaitev
    @Mihai

    Ai perfecta dreptate! Nevoia de masini de off-road in Europa este extrem de mica. Si apoi, cine chiar ar nevoie de un off roader pentru ca este nevoit sa se deplaseze in conditii de drumo forestier, pe cam etc, si doreste o masina noua, are la indemana varianta unei autoutilitare, mult mai practica si mult mai usor de suportat din punct de vedere fiscal.

    @sega

    Un pret sub rivalele europene este un deziderat destul de ambitios avand in vedere ca masina nu se produce in UE, iar pretul de vanzare poate sa-i fie afectat de taxe vamale.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru