Ford lansează pachetul Track Pack pentru Focus ST: suspensie și frâne îmbunătățite

de Tiberiu Safta
Luni, 26.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a lansat pachetul Track Pack pentru Focus ST, versiunea de performanță a modelului compact. Noul pachet aduce o suspensie reglabilă nouă, precum și un set de frâne Brembo. Pachetul promite performanțe mai bune în viraje și pe circuit.

Ford Focus ST, versiunea de performanță a modelului compact, poate fi comandat acum și cu pachetul opțional Track Pack. Așa cum sugerează numele, noul pachet aduce îmbunătățiri la suspensie și la frâne pentru o performanță mai bună în viraje și pe circuit.

Noul pachet aduce o suspensie dezvoltată de KW Automotive și este mai rigidă față de suspensia normală a lui Focus ST. Astfel, arcurile noi sunt cu 50% mai rigide, iar amortizoarele pot fi reglate în 12 trepte pentru compresie și în 16 trepte pentru extensie. Cu noua suspensie, garda la sol a lui Focus ST este mai joasă cu 10 milimetri. În funcție de setările suspensiei, garda la sol poate fi mai joasă suplimentar cu 15 milimetri.

Jantele de 19 inch sunt confecționate dintr-un aliaj mai ușor și au o greutate mai mică cu 10% față de jantele disponibile pentru Focus ST. Ele sunt încălțate în anvelope Pirelli P Zero, care oferă o aderență mai bună și un răspuns mai rapid al direcției.

Frânele au fost și ele îmbunătățite, ele fiind dezvoltate de Brembo.

Noul Track Pack aduce discuri de frână pe față cu un diametru de 363 de milimetri, prin comparație cu discuri de 330 de milimetri văzute la Focus ST fără acest pachet. Etrierele au 4 pistoane și disipă căldura mai rapid.

Pachetul Track Pack aduce și câteva elemente specifice la exterior. Mai multe elemente ale spoilerului față, precum și eleronul și difuzorul spate sunt vopsite în negru Agate. Asemenea nuanță este prezentă și la plafon, grilă, capacele oglinzilor și la jante. De asemenea, siglele ST conțin accente negre în locul celor cromate.

Interiorul este neschimbat, cu un ecran central de 13.2 inch și scaune sport dezvoltate de divizia de performanță Ford Performance.

La fel de neschimbat este și motorul EcoBoost de 2.3 litri, turbo. Acesta dezvoltă 280 de cai putere și 420 Nm, ceea ce înseamnă o repriză 0-100 km/h în 5.7 secunde și o viteză maximă de 250 km/h. Mașina este echipată și cu un diferențial electronic cu alunecare limitată.

Noul pachet Track Pack pentru Ford Focus ST va fi disponibil și în România începând din noiembrie.

via Ford

Comentarii (6)

  • mai cumpara cineva focus st?
    8 3
  • cum se comprima arcurile? la telescoape inteleg dar arcurile?
    cam putini cai..
    2 1
  • Seriff
    @mog, de ce nu ar cumpara? Am vazut cateva in trafic.
    4 4
  • @Seriff - configureaza ti unul pe site la ei daca poti, un focus simplu macar, nu ST :)
    5 0
  • Seriff
    Pe site nu apare nici macar Focus simplu, e o problema de semiconductori mai mult ca sigur, cum e la multe modele.
    1 2
  • pt Puma si Kuga nu e aceeasi problema, se pare. Nah ideea mea era ca nu prea se mai vinde Focus in general, ST in special. Puma sa traiasca :)))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru