Feedback

Ford renunță la dezvoltarea unei noi generații Focus RS: "Costurile pentru dezvoltarea unui sistem electrificat de propulsie sunt prea mari"

de Daniel Popescu, Foto: Ford
Joi, 23.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a decis să renunțe la proiectul de a dezvolta o nouă generație Focus RS, ca urmare a regulamentului pentru emisii și a costurilor ridicate pentru a realiza un sistem electrificat de propulsie.

Ford a anunțat la sfârșitul anului trecut că lucrează la dezvoltarea unei noi versiuni de performanță RS pentru modelul Focus.

Noua generație Focus RS urma să apară pe piață în 2022 și să aibă un sistem electrificat de propulsie, necesar în contextul noilor reguli pentru emisiile de dioxid de carbon care vor intra în vigoare în 2021.

Cu toate acestea, un purtător de cuvânt al constructorului american a confirmat că Ford renunță la acest proiect, întrucât costurile de dezvoltare pentru sistemul electrificat de propulsie sunt prea mari comparativ cu numărul de unități Focus RS care ar putea fi comercializate.

"Ca rezultat al standardelor de emisii și a costurilor ridicate de dezvoltare pentru o versiune RS cu o formă de electrificare pentru un volum relativ scăzut de mașini, nu plănuim o altă versiune RS pentru Focus", a declarat purtătorul de cuvânt al Ford pentru publicația Autocar.

Prin urmare, clienții care doresc un Focus mai puternic trebuie să se mulțumească cu Focus ST, echipat cu un motor EcoBoost de 2.3 litri care dezvoltă 280 de cai putere la 5.500 rpm și un cuplu maxim de 420 Nm între 3.000 și 4.000 rpm.

Pe piața din România, Focus ST are un preț de pornire de 30.050 de euro.

Via Autocar

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru