Ford va elimina 3800 de locuri de muncă în Europa

de Tiberiu Safta
Miercuri, 15.02.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Divizia europeană a mărcii Ford a anunțat că va elimina aproximativ 3800 de locuri de muncă. Acest lucru face parte dintr-un plan nou de reorganizare a mărcii pe piața europeană.

Ford Europa, divizia europeană a mărcii americane, a anunțat oficial că va elimina aproximativ 3800 de locuri de muncă pe Bătrânul Continent în următorii 3 ani. Această decizie aparent controversată face parte dintr-un nou plan de reorganizare a mărcii pe piața europeană.

Conform planului, Ford dorește să-și restructureze afacerile din Europa prin crearea unei structuri de costuri mai suple și mai competitive pe plan european. Astfel, circa 2300 de locuri de muncă vor dispărea în Germania, în special la uzinele din Koln și Aachen. Între timp, Ford va elimina alte 1300 de locuri de muncă în Marea Britanie, iar alte 200 de posturi vor fi și ele eliminate pe restul continentului.

Eliminarea acestor locuri de muncă le va permite celor de la Ford să se concentreze și mai mult asupra tranziției către o gamă de modele electrice. Într-un comunicat oficial, Ford spune că noul plan va permite „un viitor pentru companie în Europa definit printr-o nouă gamă de vehicule emblematice inspirate din moștenirea americană a Ford și diferențiate prin software și servicii.

Strategia de a oferi o flotă complet electrică în Europa până în 2035 rămâne neschimbată.”

Mai mult, Martin Sander, șeful diviziei europene de vehicule electrice și directorul Ford Germania, a declarat: „Este necesară o activitate semnificativ mai scăzută la actualele sisteme de propulsie faţă de cele folosite la motoarele pe combustie. Ne îndreptăm spre o lume cu mai puţine platforme globale, unde este necesară mai puţină muncă pe segmentul de inginerie. De aceea trebuie să facem ajustări.”

Ovalul Albastru se pregătește să lanseze un nou model electric în Europa, în acest an. Printr-un parteneriat încheiat cu Volkswagen, noul model va fi bazat pe platforma MEB și va fi produs la uzina din Koln. Alături de asta, Ford dorește să introducă și o platformă nouă, care ar urma să fie produsă în Spania, la uzina din Valencia.

via Ford

Comentarii (8)

  • Vedeţi recentele interviuri ale CEO Ford şi apoi CFO Ford care erau furioşi că pierd miliarde. Vreo 8 miliarde a ieşit la ultima numărătoare.

    Soluţiile ?

    Copy paste a ce face Tesla.

    Deja au anunţat închiderea relaţiei cu orice dealeri care nu acceptă o nouă "modalitate de lucru" , în care Ford să vândă pe site direct iar clientul să le ridice la preţul de pe site, aşa Ford "furând" profitul dealerilor care se vor mulţumi doar ce plata reviziilor.

    Apoi cine nu acceptă să vândă şi maşini full electrice este eliminat din reţea şi nu va mai vinde nimic.

    Apoi dau afară iar mulţi ingineri pentru a cumpăra soluţii integrate, etc

    Când minţi, minţi, cu adevărul în faţă.... e grele...
    10 34
  • dar să vedeţi la anul diviziile de semi truck diesel....

    Faliment scrie pe ele.

    Tesla semi încarcă de la giga charger 800kw !!

    Mercedes truck electric e pe la sub jumătate...

    Dar restul greii diesel truck americani NU au nicio ofertă full electrică !

    Partea interesantă că numai Pepsi are deja, pe lângă cele livrate, comandă de... SUTE de semi truck Tesla.... iar în coadă la Pepsi sunt foarte multe alte mari companii americane.
    8 35
  • miliarde de euro mai pierd si cu masinile termice, pentru ca sunt incapabili sa faca o masina in care sa nu intre apa cand ploua, in care nu se distruge cutia de viteze mergand normal la fel precum cu oricare alta masina si multe altele. in care blocul motor se fisureaza imediat dupa rodaj, la doar 6000 km si in care radioul si sistemul de infotainment porneste si se opreste cand vrea el, nu cand vrea soferul. si la care reprezentanta tine pe garantie masinile blocate in service cu lunile, da din umeri si apoi te suna sa o ridici la fel de stricata precum ai lasat-o. si toate astea dupa peste un secol de productie in care se presupune ca ar fi trebuit sa invete ceva. ma si mir cum o astfel de firma mai exista in prezent.
    17 2
  • Banditos
    @20:43

    o sumedenie de frustrari vad la tine....Sunt identice cu cele regasite si la alti constructori. Presupun ca toate le-ai trait pe propria piele sau sunt ale unui cunoscut care cunoaste pe cineva a carui prieten are un verisor, cumnat cu sora unui amic.....
    2 18
  • @profesioniste
    Ce facem. ne uităm după ecoboost și powershit online sau dăm banii pe ele ca să învățăm din propriile greșeli?
    Deștepții învață din greșelile altora. Trebuie să fie cumnații unui amic? Chiar îți trebuie niște proști în anturaj?
    13 0
  • Banditos
    I-auzi @20:43, ce frumos ti-a tras-o ...prstu'care isi cumpara ecoboost si "powershit". Esti un "..." necesar.
    0 13
  • @profesioniste
    Este important pentru tine, te ajută chiar și la cumpărături, să înțelegi un text scris.
    7 0
  • @20:43 cum zice si @Banditos, daca le-ai trait pe propria piele, chiar imi pare rau pentru tine, poate ca ai fost tu mai ghinionist, dar sa stii ca toate masinile au bubele lor, mai mari sau mai mici, nu exista vreuna care chiar sa nu aiba nimic-nimic.

    in statistica generala, da, e o realitate ca ford sau fiat stau mai prost decat altele, ca doar de asta au si aparut vorbele alea de duh cu ford=fix or repair daily sau fiat=fix it again tony.

    japonezii sunt celebri pentru fiabilitate si calitate. dar uite ca eu cunosc si posesori de toyota sau honda (fara gluma.... un verisor de grad 2 de-al sotiei, cu care ne mai vedem ocazional, conduce un civic), care chiar daca sunt per total foarte multumiti de masinile lor, tot mai gasesc cate ceva de comentat sau vreo nemultumire pe care sa o impartaseasca cu primul partener de dialog dispus sa-i asculte.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru