Următoarea generație Audi RS6 va fi lansată în 2027. Până atunci, au apărut primele imagini spion cu noua versiune de performanță, ascunsă aproape în totalitate sub camuflaj. Înainte de a vorbi despre cum va arăta noua mașină, trebuie să punem accent pe revenirea variantei Sedan în cazul acestui model. Ultimele două generații ale lui Audi RS6 au fost oferite doar în varianta de caroserie Avant.
Astfel, noul Audi RS6 Sedan va marca revenirea variantei berline a modelului de performanță pentru prima dată din 2010, atunci când a încetat producția generației RS6 C6.
Noile imagini spion relevă puțin din noul design al viitorului RS6 Sedan. Așa cum era de așteptat, noul model va primi un pachet vizual nou, cu un design mai agresiv caracterizat de bare de protecție noi, aripi ușor evazate și prize de aer mai mari.
De asemenea, în spate vedem și terminațiile duble ale evacuării, ceea ce indică faptul că viitorul RS6 va păstra motoarele termice. Încă nu se știe dacă viitorul Audi RS6 va avea motoare pur termice sau dacă vor fi hibride.
Lansarea noii generații Audi RS6 ar urma să aibă loc în 2027.
via Auto Express










Retrograzi la puterea a doua...
Dezamagirea e la cote biblice....
Adica se ambitioneaza sa n-o ofere EV ?!?
Martelarea Terrei de catre iresponsabilii de la Ingolstadt trebuie sa inceteze!
În iulie 2026, cea mai recentă directiva a Regulamentului european 540/2014 privind emisiile de zgomot ale autovehiculelor va intra în vigoare pentru toate autoturismele noi, impunând o reducere a nivelului de zgomot admis. Unele modele, în special mașinile sport, vor fi afectate. O modificare tehnică menită să le facă mai silențioase ar trebui să salveze unele, dar altele vor trebui retrase de pe piață.
Producția modelelor C 43 4Matic și GLC 43 4Matic, propulsate de un motor mild-hybrid turbo cu patru cilindri de 2,0 litri și 421 CP, ar urma să înceteze la sfârșitul celei de-a treia săptămâni a lunii februarie.
Același lucru s-ar aplica și modelului GLA 35 4Matic, în ciuda faptului că acesta este propulsat de o versiune „softcore” de 306 CP a aceluiași motor.
În mod surprinzător, GLA 45 S 4Matic+ de 421 CP ar putea continua. Variantele 63 SE Performance ale Clasei C și GLC, propulsate de o versiune plug-in hybrid de 680 CP a acestui motor cu patru cilindri, ar urma să își încheie producția la sfârșitul lunii mai 2026.