General Motors va folosi inteligența artificială Google pe mașinile sale

Silvian Irimia
Miercuri, 13.09.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
General Motors își croiește un nou traseu în domeniul inteligenței artificiale, orientându-se către inovație cu chatbotul Dialogflow de la Google Cloud.

La conducerea acestei transformări se află OnStar, serviciul de asistență din interiorul vehiculelor General Motors, acum propulsat cu algoritmi de recunoaștere a intenției, preluați din conversaționalul AI de la Google Cloud. Astăzi, OnStar s-a transformat într-un copilot digital, oferind șoferilor răspunsuri rapide la întrebările de zi cu zi, cum ar fi planificarea traseelor și ghidarea în navigație.

Acest salt tehnologic se leagă foarte bine cu viziunea celor de la GM. Ei vor să realizeze o afacere din abonamentele OnStar, o afacere de 25 miliarde de dolari până în 2030. Din 2019, producătorul auto a inovat prin integrarea Google în ADN-ul vehiculelor sale. Mașinile au fost dotate cu asistent Google, hărți și Google Play, toate la îndemâna pasagerilor prin intermediul sistemelor de multimedia. Astfel, GM a semnat plecarea sa din era Apple CarPlay și Android Auto, optând în schimb pentru integrarea Google.

Americanii de la General Motors au dezvăluit că asistentul virtual OnStar, împreună cu Dialogflow, administrează acum peste un milion de interogări ale clienților în fiecare lună, în Statele Unite și Canada.

Acest serviciu se întinde asupra a mare parte din vehiculele fabricate de GM din anul 2015 încoace.

În afara domeniilor de planificare a rutelor, chatbotul OnStar întinde o mână de ajutor pentru a răspunde la întrebări simple, declanșate de butonul albastru OnStar pentru situații non-urgente. Acest sistem poate să distingă cuvinte cheie sau expresii care sugerează situații de urgență. 

Dialogflow are capacitatea de a răspunde întrebărilor puse de clienți, extrăgând informații din colecția de date tehnice ale producătorului auto.

Comentarii (3)

  • Octavian
    Pai , și cu ce ne ajută pe noi Europenii ?
    4 1
  • Dar componente de calitate când pun pe mașinile lor? Ca pentru restul avem smartphone care îl pot schimba cu unul nou la 2-3 ani ;)
    Nu văd producătorii sa înțeleagă care sunt prioritățile si nevoile esențiale. Ecrane si luminițe peste tot… si te miri ca se vând Daciile in țari unde lumea își lua mașini din clase superioare.
    In mașină conduc si petrec un timp limitat… chiar m-ar deranja dacă pasagerul ar butona pe te miri ce aplicați sau conținut media, chiar nu văd utilitatea si relevanța acestor dotări… dar poate greșesc.
    8 0
  • @inexorabil
    nu intelegi nimic, exista haitec si haitec secu...
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru