Feedback

Germania pune tunurile pe Fiat: "Am descoperit un nou dispozitiv de trucare a emisiilor"

Publicat Luni, 03.04.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 7
Germania pune tunurile pe Fiat: "Am descoperit un nou dispozitiv de trucare a emisiilor" - Poza 1
Ministrul Transporturilor din Germania susține că a descoperit un nou dispozitiv de trucare a emisiilor pe un model Fiat, însă a refuzat să ofere detalii suplimentare.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fiat-Chrysler se transformă încet-încet în următoarea mare victimă a scandalului emisiilor. După ce Grupul Volkswagen a fost nevoit să plătească peste 22 de miliarde de euro în cazul Dieselgate, Fiat a început să aibă probleme cu autoritățile americane și europene.

Cu aproximativ două săptămâni în urmă, Franţa a deschis o anchetă judiciară împotriva Fiat-Chrysler pentru păcălirea unor teste de emisii, iar principalele vizate sunt modelele Fiat 500X și Jeep Cherokee. Acum a venit rândul autorităților germane să anunțe efectuarea unor noi teste în urma cărora ministrul Transporturilor a anunțat că a descoperit un nou "dispozitiv de trucare" a emisiilor.

Urmareste Automarket
Ministrul a refuzat să intre în detalii, însă cu numai câteva zile în urmă publicația germană Der Spiegel anunța că o serie de teste recente au indicat că Fiat 500X avea un sistem de tratare a emisiilor care se dezactiva la 90 de minute după începerea testelor, în condițiile în care testele standard durează circa 20 de minute.

Pentru moment, oficialii Fiat au refuzat să ofere prea multe detalii despre noul test. "Nu suntem în măsură să comentăm validitatea sau acuaratețea documentelor interne ale KBA (n.r - Autorității Federale de Transport) sau ale unor teste de emisii pe care nu le-am văzut", a precizat un purtător de cuvânt al companiei.

În plus, acesta a afirmat că Fiat 500X a trecut toate testele oficiale de emisii.

Via Automotive News


Comentarii (7)

  • Grupul FCA ar face bine să nu se transforme într-o altă victimă a unui scandal, să zicem Dieselgate 2, pentru că nu-și permite să plătească miliarde, fără sa-i afecteze prea tare.
    10 10
  • @dan_grc: Ce le mai porti tu de grija...
    7 14
  • Alex: Se poate face un Tiguan 2009 4x4 sa fie 4x2? Raspunde
  • Grija ta se pare că este mai mare, pentru părerea mea.

    În realitate, situația acestui grup, pentru mine, înseamnă de fapt o dorință: Marchionne să vândă Alfa, apoi poate să și închidă taraba. Prietenii știu de ce.
    9 7
  • Germanii sunt niste nemernici !!

    Ei au avut CLAR SI DOVEDIT sisteme de pacalire al emisiilor si care platesc o AMENDA DE MILIARDE in SUA dar in UE... nimic !

    In plus ca sa scada valoarea Fiat, ca germanii sa fie sefi nu numai peste spanioli ci si peste italieni, repede vin cu stiri false !!!!


    IMI ESTE GREATA !

    Am avut un Polo 1.2 benzina care i s-a stricat distributia pe lant de doua ori sub 120.000 km si VW nu a recunoscut niciodata ca e problema lor, decat dupa ce acel model a iesit din fabricatie !!!

    VW au recunoscut ca acel model avea probleme la intinzatorul lantului de distributie si care ducea in final chiar si la stricarea motoarelor !

    AM FOST DESPAGUBIT CEVA ?

    NIMIC !

    Spui masina germana si inafara de Mercedes (doar versiunile scumpe, pentru ca cele de duzina sunt niste prostii) si BMW (la fel seriile scumpe) restul masinilor germane NU MAI SUNT DE MULT CE AU FOST !
    6 5
  • Ministrul a sustinut ca a gasit un dispozitiv, dar nu a dat mai multe detalii. Eu pe un astfel de ministru l-as da direct in judecata. Nu poti sa acuzi fara sa dovedesti. Nu ca n-am avea si noi astfel de ministri . . . Ce-or fi vrand nemtii? Sa moara si capra vecinului, sa-i scada pretul?
    3 5
  • asta banuiesc si eu Ara ... ca Germania prin gura unui ministru vor sa scada pretul Fiat, sau ma rog, FCA ca sa cumpere VW cat mai ieftin !
    1 3
  • " ...decizia inițială a Autorității Federale de Transport (KBA) din Germania, care a stabilit ca Grupul Volkswagen să actualizeze software-ul pentru păcălirea testeor de emisii și să introducă câteva modificări de natură hardware la mai multe componente. În schimb, Grupul Volkswagen a îndepărtat complet software-ul care păcălea testele de emisii, iar organizația DUH crede că acest lucru a fost practic ilegal. "
    Deci pe ai lor (VW) ii lasa sa scape, mai bine zis inlesneste indepartarea dispozitivului !!! Complicitate la o ilegalitate!!!
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru