Grupul Volkswagen a vândut 10.74 de milioane de mașini în 2017: sunt șanse mari să rămână cel mai mare producător auto din lume

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 17.01.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Anul trecut, Grupul Volkswagen a comercializat 10.74 de milioane de vehicule la nivel internațional. Ultimele estimări făcute de Toyota se opreau la 10.35 de milioane de unități. Astfel, sunt șanse mari ca grupul german să rămână cel mai mare constructor auto din lume și în 2017.

În 2017, Grupul Volkswagen a comercializat la nivel global 10.74 de milioane de mașini, cu 4.3% mai mult față de anul 2016. Este cel mai bun rezultat realizat până acum de nemți.

Sunt șanse mari ca Grupul Volkswagen să rămână cel mai mare constructor auto din lume și în 2017, întrucât estimările oficiale făcute de Toyota se opreau la 10.354.000 de vehicule. Aceste estimări au fost anunțate de japonezi în 20 decembrie 2017, rezultatele oficiale urmând să fie publicate la începutul lunii februarie.

În 2017, pe piața din Europa, Grupul Volkswagen a livrat 4.3 milioane de mașini, cu 3.3% mai mult față de 2016. În America de Nord, nemții au livrat 976.400 de mașini, în creștere cu 4% comparativ cu 2016. Piața din China a reprezentat punctul forte pentru germani. În 2017, 4.2 milioane de mașini (+5.1%) au fost livrate publicului din China.

"Suntem recunoscători pentru încrederea acordată. Vom face tot ce putem pentru a satisface și pentru a depăși așteptările clienților din întreaga lume", a declarat Matthias Muller, CEO-ul Grupului Volkswagen.

Via | Volkswagen | Toyota

Comentarii (9)

  • Astept cu interes niste sudalme groase la adresa VW. Vai de mine, dupa dizalghei? Romanii sunt prosti ca_cumpara Golf si sunt direct responsabili pentru acest dezastru! VW nu stie face masini. Luati-va hyundaiiiiii!!!!

    :))))
    19 21
  • @pmc esti demn de toata mila!
    18 14
  • Secretul lui vw
    @dan
    Ai dreptate, insa unora le place comunismul.
    PMC-ul probabil nu isi da seama (orbit fiind de sigla) ca samsarii, dealerii, service-urile VAG, etc. traiesc nemeritat de bine de pe urma unuia ca el.
    Si ca PMC nu sunt putini.
    12 8
  • @Secretul: 1. Eu nu mi-am luat masina de la samsari. As in... never. 2. Care dealer/service nu traieste bine de pe urma clientilor lor? Dealerii din Romania traiesc toti din banii de service. Masinile vandute la noi sunt insuficiente ca sa poata trai un dealer.
    Cel mai important: ce are comunismul cu toata povestea? Stii ce e ala comunism?
    11 8
  • Secretul lui vw
    @PMC
    Referirea mea PMC era la marca asta (nu la sistemul propriu-zis) ce e dorita de clasa noastra muncitoare precum odinioara Dacia prin anii 70. :)
    Am trait ceva ani in comunism...
    Sper sa-ti fi lamurit la ceea ce era ,,mai important,, ptr. tine.
    8 7
  • Comentariile negative la adresa clienților grupului VAG fără rost. Realitatea este în cifre concrete și indiferent de opțiuni și păreri.... rămâne realitatea așa cum este ea în momentul actual.
    Multe persoane din lumea aceasta, din țări diferite, cu posibilități diferite și cu o cultura auto diferită au avut această alegere iar suma lor dă cifra totală...restul este cancan, iar din partea unora acest cancan este și de proastă calitate deoarece fac încadrări și afirmații de tip general față de persoane pe care nu le cunosc doar pentru că nu au aceeași opțiune cu a lor...care este din păcate în știință este un element de intoleranță și incultură.
    11 8
  • Cineva plange astazi cu lacrimi de vodka.

    Uof-uof mama cari-m-ai facut.Cat i-am suduit tot anu', le-am zis si carnatz afumatz si iaca pocinog. In 2016 si 2017 locul intai la vanzari.dupa ce in 2015 m-am facut critza de bucurie cu dizielgheit.

    Cum spuneam, cainii latra, caravana trece. Lumea are acces la informatii si nu mai sunt atat de usor de prostit cu JD Power si Consumer Reports. VW face masini beton si probabil asa o vor tine pana cand omenirea o sa descopere altceva.

    Pana una alta, Liecsus a picat pe locul 3 in America. Curand or sa faca rocada cu Audi iar lucrurile isi vor intra in normal.

    Bravo VW!!! Chiar aveau nevoie de o poveste de success sa mai inchida gura coabelor. Macar pentru 2 minute.
    9 9
  • Din cate stiu eu in Grupul Wolksvagen intra pe langa Wolksvagen si Audi, Porche, Seat, Skoda si inca vrea doua marci de lux.
    la Toyota este doar Toyota si divizia sa premium Lexus.
    In aceste conditii intrebarea este care pe care - Wolksvagen vs Toyota?
    10 6
  • @Zarnesteanu: cu toata sinceritatea, desi stiu ca n-o sa ma credeti, dar si eu m-am saturat de ele. Sunt pe toate gardurile. Dar nu poti contesta ca-s cele mai ok. Cand vad ce fac altii, ce masini scot, si ce preturi cer pe ele, atunci imi dau seama ca VW o sa fie pe primul loc muuult timp de acum inainte. Nu-s fanboy VW chiar daca sunt proprietar de Golf si imi place la nebunie masina, dar as vrea sa vad si altceva, sa vad o concurenta reala. Nu exista. NU ma refer la design, ala e geschmackssache, cum zic nemtii, ci la interior. Cand te urci in ele... s-a cam terminat. Standardul a fost ridicat atat de mult de germani, incat astorlalti nu le iese, pur si simplu, nu pot sa ajunga. Imi place de ex f mult Peugeot 308. M-am urcat in el. Nu inteleg nimic din bordul ala. Noul Astra mi-a placut mult, dar nu e la nivelul VW nici ala, nici ca finisaje nici ca materiale. E drept ca e mai ieftin un pic... Acum sper ca francezii n-o sa-i dea in cap si o sa lase aceeasi echipa sa dezvolte un viitor facelift. Si exemplele pot sa continue. In fine, discutie lunga si fara concluzii de cele mai multe ori.
    9 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru