Hennessey prezintă noul Venom F5 Roadster: o decapotabilă cu 1.842 de cai putere

de Alexandru Monenciu
Joi, 18.08.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Americanii de la Hennessey Performance au lansat noul Venom F5 Roadster. Descrisă ca fiind cea mai rapidă decapotabilă din lume, aceasta dispune de 1.842 de cai putere.

După o lungă campanie de promovare, presărată cu multe imagini teaser, americanii de la Hennessey prezintă acum versiunea decapotabilă a lui Venom F5. Pe numele ei, Venom F5 Roadster. Sau, după le place lor să o alinte, cea mai rapidă decapotabilă din lume.

La fel ca modelul "standard", Venom F5 Roadster are la bază un șasiu din carbon, de tip monococă. Plafonul detașabil este confecționat tot din carbon și cântărește doar 8 kilograme. Este îmbrăcat în Alcantara.

Jantele, cu diametrul de 19 inch pe față și de 20 de inch pe spate sunt dezvoltate special pentru acest model și sunt confecționate din aluminiu forjat.

Pentru interior, Hennessey a pregătit scaune sport îmbrăcate în piele, volan decupat în partea de sus și un instrumentar de bord digital.

Motorul este același "Fury" V8 de 6.6 litri, twin-turbo, ca în cazul lui Venom F5 Coupe. Unitatea dezvoltă 1.842 de cai putere și 1.617 Nm, pe care îi livrează punții spate prin intermediul unei transmisii cu șapte trepte (automatizate).

Din păcate, compania americană nu a dezvăluit performanțele noului Venom F5 Roadster.

A precizat, însă, că versiunea decapotabilă este cu 45 de kilograme mai grea decât cea Coupe.

Noul Hennessey Venom F5 Roadster pornește de la 3 milioane de dolari și vor fi produse 30 de exemplare. 

via Hennessey Performance

Comentarii (6)

  • Mircea Badea
    uultima zvacnire a termicelor...turbo-vuvuzela..sa fie primit..
    2 6
  • Antiaberație
    Pentru vuvuzeii electrotroacelor ce juisează văzând niște specifații false.
    Buun să facem niște calculele vorba maestrului Mălăiele.
    Avem porcării de 1 MW cu baterii de 100 KWh. Lăsând la o parte că bateriile cu Li au o rezistență internă relativ mare și ca atare curenți de descărcare relativ mici cam cam în cât timp se descarcă mizeria aia de 100 KWh ? 1000 KWh / 1 MW = 0,1 h adică 6 minute.
    Cam ce durată de viață va avea o baterie care funcționează la asemenea regimuri brutale de descărcare / încărcare ?
    Vreți drag ? Există motoare ce merg pe nitro ce ajung la 8000÷10000 HP ( aproape 3 MW).
    Voi ați văzut vreodată pe vreo sculă electrică mențiunea (în traducere) "Regim de scurtă durată" ?
    Un hârb ce merge cu zeamă de dinozaur își poate menține puterea maximă fără limită de timp ; mizeriile voastre în câteva minute au leșinat ; s-a descărcat batreria și la revedere.
    Nu văd nimic eco în mizerii ultrahipermegasport de 1 MW timp de 5 minute.
    Da, o masinuță gen VW eUp poate ar avea haz dar din păcate genul respectiv cam este pe cale de dispariție.
    Dacă voi aveți propriile opțiuni (idioate dar opțiuni) nu ne mai violați și pe noi cu impunerea unor rahaturi ambulante.
    Venomul din articol poate parcurge peste 5000 km în 24 de ore (chiar dacă consumă 200 l /100 km la regim maxim).
    Hârburile voastre ( toate hiperrahaturile electrice) nu pot.
    8 3
  • Mircea Badea
    venomul nu rezista nici el macar 10 minute daca isi foloseste toti calutii, deci despre ce aberezi?

    The Nevera has a 120 kWh battery, giving a 340-mile WLTP range, and it's capable of charging at 500 kW, when a 0-80% charge can be achieved in just 19 minutes.
    2 7
  • Unii fac V8 de 6 litri în timp ce

    "Figures from European Forest Fire Information System (EFFIS) show that Spain has been the most heavily impacted so far with more than 283,000 hectares burned. It is followed by Romania (150,735), Portugal (86,631), France (62,102), and Italy (42,835). "

    Da, în 2021 România a avut locul 2 la cele mai multe păduri arse de incendii.

    Mda
    2 5
  • Antiaberație
    Bade Badeo ori ești ori ești dar eu cred că ești.
    Să admitem că poate merge 10 min ; în câteva minute își poate recăpăta autonomia deplină.
    500 KW ? Tu realizezi ce înseamnă asta ? Să zicem 800 V și peste 600 A.
    O stație cu 4 porcării din astea ar avea nevoie de un branșament de 2 MW adică puterea maximă necesară pentru vreo 400 de apartamente.
    Nu cred că realizezi ce inepții susții cu o tărie demnă de o cauză (mai) bună.
    Nu susțin nicii aberația asta termică. 1800 CP e o idioțenie.
    Ca să poți pilota o mașină sport de vreo 300÷400 CP trebuie să ai dotări din născare plus o școală de pilotaj iar atunci când te sui în ea să fii în bună formă fizică și psihică
    Acum câțiva ani când Franța ar fi dorit să nu mai importe mașini cu puteri de peste 200 CP i-au sărit toți "democrații" în cap.
    Dar exploatarea prostiei umane este cea mai bună sursă de venit.
    3 1
  • @aberantul
    unii n-avem nevoie de scoala de piloti(scoala are nevoie de noi) si abia asteptam 10 mii de cai.
    ia-ti trotineta si pune-ti vestuta..
    1 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru