Hyundai i20 va primi un motor 1.0 turbo de 120 CP

de Sebastian Toma
Miercuri, 29.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai se pregătește să lanseze un motor turbo cu trei cilindri în linie în gama i20. Unitatea de un litru este așteptată să dezvolte 120 CP și este programată de lansare în 2016.

Hyundai pregătește o variantă 1.0 Turbo a lui i20, anunță englezii de la Autocar. Potrivit primelor informații, aceasta va fi echipată cu un motor cu trei cilindri în linie, de 998 centimetri cubi, care face parte din noua familie Kappa MPI a companiei. Unitatea de 1.0 litri poate să asigure până la 120 CP și ar deveni cea mai puternică motorizare din oferta i20 în afara variantei de performanță. Noul propulsor din oferta i20 este așteptat să fie lansat în această toamnă, la Salonul Auto de la Frankfurt, iar clienții îl vor putea comanda din 2016.

Preţuri Hyundai i20 în România: noua generaţie pleacă de la 13.200 de euro, dar are o reducere promoţională de 2.480 euro

Coreenii de la Hyundai au prezentat deja două motoare turbo de cilindree mică pentru gama lor. Vorbim despre familia Kappa, care are motoare de 1.0 și 1.4 litri alimentate cu benzină. Cele două unități au fost prezentate la Salonul Auto de la Paris din toamna anului trecut și au fost dezvoltate la centrul tehnic Hyundai din Russelsheim. Propulsoarele respectă normele Euro 6 și au injecție directă care operează la 200 de bari, mai mult decât majoritatea motorizărilor pe benzină disponibile pe piață.

Hyundai a lansat două noi motoare turbo de 1.0 şi 1.4 litri şi o cutie cu dublu ambreiaj

Urmareste Automarket
Propulsorul de 1.0 litri din noua familie Kappa de la Hyundai se bucură de injectoare nou dezvoltate și de un wastegate controlat electronic pentru a îmbunătăți răspunsul la accelerație și cuplul la turații joase.
Motorizarea cu trei cilindri în linie are un sistem de răcire dual, care este gândit special să opereze cu temperaturi diferite în blocul motor și în chiuloasă, reducând drastic timpul necesar încălzirii propulsorului și crescând eficiența acestuia. La fel cum se practică din ce în ce mai des în această categorie de motorizări, galeria de evacuare este integrată în chiuloasă și turbosuflanta este foarte apropiată de aceasta.

Hyundai i20 Coupe - primele imagini ale variantei mai atractive a subcompactei coreene

Via Autocar

Comentarii (5)

  • O stire super.
    3 2
  • Bombardierul
    Ma doare capul si mintea, cand ma gandesc ca performantele vor fi mai proaste decat un 1.4 aspirat de 100 de cai , ca deobicei. Iar consumul, va fi de v6, nu de 3 cilindrii.
    4 11
  • Arata bine
    0 0
  • Sebi: "chiuloasă" în sus, "chiuloasă" în jos. Nu există acest cuvânt. Chiulasă, frate, dă-o încolo de jurnalism!
    O faci intenționat?


    P.S.: În cazul în care vrei să scrii ceva despre evacuare, îți spun de pe acum: nu e "saxafon", e saxofon. Bineînțeles, dacă vrei să te exprimi în jargonul unora dintre meseriași.
    4 0
  • @Bamby
    Corect este 3 cilindri, nu "3 cilindrii"!!!
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru