Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 27.03.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul asiatic de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Tucson facelift. Interiorul a fost revizuit complet, iar gama de motorizări este una diversificată.

Hyundai Tucson este una dintre cele mai celebre mașini din Europa. Numai anul trecut au fost înregistrate puțin peste 158.000 de unități pe Bătrânul Continent, iar până în prezent au fost construite 746.836 de exemplare din a patra generație.

Acum, Hyundai Tucson a primit un facelift care va crește, cu siguranță, și mai mult aceste cifre.

Din punct de vedere al designului, noul Tucson facelift propune spoilere față și spate redesenate, cu elemente de protecție revizuite, lumini de zi mai mari și o grilă cu un design ușor modificat.

Cele mai multe noutăți le regăsim la interior. Avem un bord nou, un volan nou și o cotieră centrală nouă. Totodată, este prezent și un ansamblu curbat, care integrează atât instrumentarul de bord digital cât și display-ul central al sistemului multimedia, ambele având diagonală de 12.3 inch.

Funcțiile sistemului de climatizare sunt afișate pe un display nou, iar selectorul transmisiei a fost montat în spatele volanului.

Scaunele au fost, la rândul lor modificate, iar clienții au la dispoziție tapițerii noi, în combinație de material textil și piele.

Hyundai a introdus, de asemenea, un pachet interior nou, în culoarea Verde Cypress.

Versiunea N Line plusează cu o serie de cusături roșii, printre altele.

Mai este disponibil un Head-up Display de 12 inch. Ulterior va fi disponibilă și tehnologia Digital Key 2.0 cu Ultra-Wide Band. Pe scurt, dispare cheia tradițională, iar mașina va putea fi deschisă de la câțiva metri distanță și pornită fără să plasezi telefonul mobil în zona de încărcare prin inducție.

De asemenea, în habitaclu vor fi prezente o serie de port-uri USB-C.

GAMĂ DIVERSIFICATĂ DE MOTORIZĂRI

Noul Hyundai Tucson facelift va putea fi comandat alături de motorizări termice, mild-hybrid, hibride fără încărcare la priză și plug-in hybrid. Mai târziu în 2024, va debuta și o motorizare plug-in hybrid cu două roți motrice.

Versiunile PHEV vor integra tehnologia Green Zone Driving Mode, de generația a doua. Cu alte cuvinte, sistemul va trece automat în modul pur electric atunci când intri în zone cu limite de emisii.

La capitolul sisteme de siguranță, Hyundai Tucson facelift iese în față cu sisteme ca și Crosswind Stability Control, dar și Rear Occupant Alert care utilizează tehnologia radar pentru a detecta mișcare pe locurile din spate atunci când cobori din mașină.

via Hyundai

Comentarii (12)

  • In sfarsit, dupa atatea luni s-au gandit si ei sa le lanseze... Acum sa vedem preturile, inca astept mail de la dealer, desi parca as lua un kuga phev care e superior pe partea de design(kuga are full led, tucson n-a auzit de asa ceva)
    4 11
  • Bica, vezi ca sunt afisate preturile la noul Tucson pe site-ul dealerilor inca de acum vreo luna.
    1 0
  • Aviz celor care au desenat interioarele noului Passat și Golf 8. Așa se integrează corect o tabletă în bord și așa trebuie să arate climatizarea: cu butoane!!!
    5 0
  • Viitorii clienti trebuie sa se astepte la politica de vanzari total paguboasa a Hyundai Auto Romania. Nu poti comanda aia, nu aducem asta, nu avem pret pentru cealalata, importatorul a spus ca nu se poate sa punem optiunea aceasta. O atitudine de vanzari de 2 lei. Am fost client Hyundai (i40), am vrut sa continui cu un model superior (Santa Fe facelift), mi-au dat cu flit la optiuni si am renuntat pentru un alt brand care a facut pe dracu'-n patru sa imi puna pe masina ce vreau eu, chiar daca nu optiunile nu se ofertau pentru piata din Romania. Bravo, Peugeot!
    8 3
  • N line nu se mai vinde în RO, probabil a avut vânzări slabe.. Iar ptr un phev luxury am obținut prețul de 42k,ceea ce mi se pare f scump.
    4 0
  • Cele mai slabe mașini . La 60.000 s-a dus motorul . Să nu mai aud de Hyndai
    4 6
  • si eu tot un Kuga phev am ales, la vreo 38k cu rabla plus, vers ST Line X. Am vazut in showroom si un Kuga si un Tucson versiunile pre face lift si desi Hyundai-ul da senzatia ca este mai spatios si are si 4x4 am preferat Ford.
    1 2
  • Sylver
    o politica paguboasa de echipari si dotari la facelift. Vrei mhev si 4x4? nu se poate ! vrei mhev si piele sau trapa? nu se poate. Ia hev sau phev! O gramada de conditii, pentru a te forta sa iei doar phev, daca vrei o echipare mai buna.

    nu mai vorbesc de faptul ca si sora si, Sportage, e ajuns sa coste enorm. la dotari aproximativ similare, e mai ieftin noul X1 sau noul Countryman, ambele din segmentul premium (se dau discounturi mari). din gama compacta in afara de fratii Tucson si Sportage, cred ca doar noul Tiguan e mai scump. Dar intre timp problema cutiilor DCT nu s-a rezolvat (la 8 ani distanta) si nici dilutia de combustibil in ulei la HEV.
    6 2
  • Tot liniile alea pe lateral haotice, un profil greu de inghitit ... in fata o idee mai bine, au redus din inflatia de mini leduri care o faceau ridicola
    4 2
  • La x1 nu se dau discount uri mari, max 6%, am vrut sa iau un phev și sub 48k nu-l luam de la 60k preț lista, ceea ce mi s a părut enorm.

    Revenind la Hyundai, au înnebunit și ei, tucson luxury phev nu-l iei sub 43k cu rabla, ceea ce mi se pare enorm, a ajuns sa coste cât un sportage aproape, acela e cam 48k...

    Tot kuga rămâne cea mai buna opțiune din păcate în segmentul suv sub 40k euro...

    Referitor la opționale, da, nu se pot pune, dar cine spunea ca Peugeot vrea sa facă orice ca să-ți aducă pe comanda mașina, a mințit.
    Noul 3008 phev nu de poate adăuga cu pachet iarna, sistem audio, camere 360, deși în Franța se poate face asta, iar Peugeot România da din umeri, asa ca mai ușor cu reclama
    1 2
  • 10% reducere la X1 (model termic, 20i, nu phev). am oferta in fata, facuta pe mail de catre un dealer. La noul Countryman tot 10%, tot pe mail oferta (la un MHEV). Probabil la fata locului in showroom mai e loc de cateva procente.
    0 1
  • si ti se pare mult mr 10%? Mie mi se pare f putin tinand cont ca ford da si 20-25% fata de pret lista :)
    Sa dai pe un amarat de X1 50k, e o prostie curata
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru