Imagini noi cu interiorul lui Volvo EX90. Design minimalist și două ecrane

de Tiberiu Safta
Miercuri, 26.10.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo a publicat imagini oficiale noi cu interiorul viitorului SUV electric EX90. Imaginile dezvăluie designul minimalist al bordului, care conține doar două ecrane pentru instrumentarul de bord și pentru sistemul multimedia.

Constructorul suedez a publicat, recent, primele imagini cu interiorul viitorului SUV electric EX90. Acum, au apărut imagini noi, tot cu habitaclul noului model, care dezvăluie cum va arăta bordul viitorului SUV electric.

Primul lucru care iese în evidență este designul minimalist. Aici remarcăm doar două ecrane, care vor reda toate informațiile necesare și care conțin și mai multe comenzi ale modelului. Ecranul central pentru sistemul multimedia este amplasat pe plan vertical și afișează cele mai importante funcții în timpul condusului: navigație, radio și telefon.

Ecranul pentru instrumentarul digital va afișa informațiile esențiale despre mașină și va notifica șoferul și despre schimbarea modului de condus, precum și atunci când sistemele avansate de asistență sunt în funcțiune. Nu în ultimul rând, volanul conține comenzi haptice, în locul unor butoane tradiționale.

Noul Volvo EX90 va fi dezvăluit oficial în 9 noiembrie.

via Volvo

Comentarii (24)

  • Interesant este că VW anunță că revine la butoanele tradiționale de pe volan în timp ce Volvo renunță la acestea în favoarea comenzilor haptice.
    7 0
  • Seriff
    Wow, superb, nu s-a mai vazut asa ceva, oare producatorii cand prezinta la toate masinile acelasi bord, adica 2 televizoare lipite pe o stinghie realizeaza ca sunt penibili?
    Au copiat toti Tesla, fara sa tina cont de parerile potenialilor clienti.
    13 5
  • Chevyrolet
    Ciudat ecranul. La generația anterioară (sau curentă, depinde cum o iei) ecranul nu era nici prea mare, nici prea mic, poziționat fain.
    Acum, o tabletă legată de bord...
    4 2
  • Bun venit in 2012!
    0 4
  • Mustang Mach-E își vrea ecranele înapoi, fix la fel, unul mare vertical și unul mic orizontal în spatele volanului .
    2 3
  • Și totuși... dacă judecăm la rece, n-o fi ea, tableta, cea mai arătoasă ca dimensiune, dar este extrem de utilă la mărimea asta, cât și ca poziționare, când te ghidezi după hartă și nu numai. Practic vezi totul dintr-o singură privire.
    3 3
  • @Seriff
    Se pare ca Tesla vinde foarte bine si Volvo a avut vanzari record dupa noul XC90 din 2015. Faptul ca au copiat designul pe toate modelele si ca au continuat cu tableta aia inseamna ca asta vor clientii.
    Daca nu iti place, poti lua VAG 2.0 TDI cu ceasuri de bord ca pe timpuri. Nu cred ca te-a vizitat VOLVO si ti-a impus sa le cumperi produsele.
    3 2
  • @dan_grc
    Cred ca daca te uiti la polestar 3, vei vedea aceleasi ecrane. EX90 e facut pe aceeasi platforma cu Polestar 3 si cel mai probabil va avea aceeasi motorizare si baterie.
    Eu ma bucur ca nu au copiat BMW.
    1 1
  • Nu toate butoanele si softurile functioneaza la fel pe toate masinile.
    VAG revine la butoanele clasice probabil pentru ca nu functioneaza bine cele haptice. Nu inseamna ca nu vor functiona bine si la altii.
    Revenind la tablete si ecrane, imi aduc aminte multe comentarii despre XC90 2015. Multi au criticat, ca apoi sa vedem ca multi au trecut la ecrane si tablete in masini.
    Deci mai bine sa vedem ce zic clientii, decat sa ne dam cu parerea ca romanii.
    4 5
  • @Seriff
    Cum adica toti prezinta aceleasi televizoare in masini?
    Pai si cum adica toti sunt penibili?
    Prin analogie, daca toate telefoanele smart au ecrane touch screen si nu mai au taste, oare toti sunt penibili? Oare le mai cumpara lumea? Ia sa deschidem ochii si sa nu mai fim penibili :))
    Banuiesc ca tu inca te uiti la TV cu tub, ai telefon mobil cu cu taste, telefon fix cu disc si masina din 1950 fara electronica in ea :))
    Voi oare cand va dati cu parerea, mai si judecati putintel?
    Si poti sta linistit, Volvo nu ti se adreseaza tie cu siguranta, are alt public tinta. Tu poti ramane la DPF anulat si VAG cu software care zice ca masina e perfecta.
    2 5
  • @22:45

    Românii își dau cu părerea altfel, sau cum?
    "Nu toate butoanele si softurile functioneaza la fel pe toate masinile."
    Tocmai ce ți-ai exprimat o părere! Despre ce vorbim?
    Eu știu că a-ți spune părerea în politică, fotbal și agricultură este sport național la români (?). Dar în domeniul auto poate unii chiar din postura clienți, sau din experiență.
    1 2
  • Seriff
    Pentru cretinul care compara telefoanele cu masinile, geniule care esti, s-au facut studii, oamenii au spus clar ca prefera butoanele fizice in locul tabletelor, ceea ce e si normal, nu ai voie sa vorbesti la telefon, dar ai voie sa umbli pe tableta aia care se va umple de amprente, plus ca da, arata la toate masinile la fel bordul ala, la ce sa mai cumperi Volvo cand interiorul e la fel ca cel de Ford, Toyota, Hyundai, Tesla etc. Trebuie sa fie niste diferente intre ele, dar ce sa sti tu, tie ti se pare SF bordul ala, zici wow ce tare e, pai e tare pentru tine, e normal, cand cobori din caruta si te urci in asa ceva, ce sa stie taranul, apropo in afara de vag, dpf si soft mai sti? Mai treci odata peste frustratule.
    4 2
  • Seriff
    https://autolatest.ro/stiri/in-primele-9-luni-ale-anului-bogatii-romaniei-si-au-cumparat-doar-82-de-masini-electrice-si-peste-7-000-de-suv-uri-si-limuzine-diesel/
    Fapte bazate pe cifre reale, nu pe ce zic niste terminati ca Mihai, Mircea Badea si Edikk.
    4 3
  • Max Mini Me
    daca e minimalist de ce pretul e maximalist?
    1 1
  • @Seriff
    Tu cand pui statistici cu cifrele de vanzari la romani, realizezi cat de glumet esti.
    Vezi ca anumite masini si modele nici nu se vand la noi pe piata.
    Daca studiile alea facute zic ce nu sunt safe, atunci de ce continua.
    Cu ce vrei sa compar tabletele in masini?
    Cand toate studiile arata ca viteza duce la accidente, de ce unii insista sa promoveze viteza?
    Cand dieselul este cancerigen dovedit, de ce unii retarzi il promoveaza?
    https://news.cancerresearchuk.org/2012/06/14/diesel-fumes-definitely-cause-cancer-should-we-be-worried/
    Studiu facut in urma cu 10 ani! Ce troaca ai acum?
    De ce cocalarii comenteaza la Volvo care se axeaza si face reclama la siguranta si ni comenteaza la BMW care face reclama la condus agresiv?
    Deci ca sa ne intelegem: doar cocalarii au voie sa isi dea cu parerea si sa zica ce STIU ei deja ca e binefara sa testeze).
    O sa trec si peste DPF anulat si DIESELGATE cand VAG va plati pentru mizeriile facute! Cand prostii inca le cumpara produsele, clar sunt sustinatori ai mafiei si promoveaza prostia, deci nu ma mira articolul cu cate masini electrice au cumparat romanii. Sa ne uitam la germani, norvegieni, olandezi, englezi. Aia sunt evoluati. Aia vand troacele lor la romani. Romanii doar le cumpara jafurile.
    2 4
  • @Seriff
    Bogatii Romaniei???
    Pai sa ne zica si cate clase au si cum au facut banii pentru limuzinele alea.
    Daca discutam de gefe groase, tatuati si pesti/traficanti de persoane, atunci nu cred ca se merita sa promovam asta ca bogatie.
    Aia bogati si isteti iau masini electrice clar.
    Nu discutam de masini cu motoare diesel la limuzine. Nu iei limuzina ca sa faci economie de combustibil. Ori e limuzina, cu pretentii de performante deosebite si silentioase, ori tractoare cu motoare diesel.
    Cand vine vorba de liniste si performanta exista masinile electrice.
    Restul sunt troace cu pretentii de limuzine. Doar romanii cred ca limuzinele au motoare diesel:)) Probabil ca se uita prea mult la reclamele de la BMW. Aia au interes sa prosteasca lumea. La fel au facut si VAG, Daimler, dovedit si amendati.
    2 3
  • @Seriff
    In timp ce bogatii Romaniei cumpara limuzinele diesel germane, saracii din Germania renunta la diesel care are o cota de piata sub electricele noi vandute:))
    https://cleantechnica.com/2022/09/18/16-of-new-car-sales-in-germany-fully-electric-28-have-a-plug/
    Aici nu vorbim de studii, ci de rapoarte si cifre reale.
    TREZIREA! Sunteti prostiti cu interes de germani! Ei au interes sa scape de dieseluri din tara lor si vor sa gaseasca fraierii care sa le cumpere: voi!
    2 3
  • Seriff
    Trezirea la ce? In caz ca nu ai citit, asa e si in afara, electricele se vand in procent de 10%, nu aici, in Germania, Olanda etc
    Masinile electrice nu sunt eco, polueaza chiar mai mult decat cele diesel, VAG nu are ce sa plateasca, sa plateasca si Tesla ca foloseste curent obtinut pe baza de carbune, adica polueaza grav, pe voi verzii va doare realitatea, care e chiar in fata, adica masinile electrice care nu se vand, termicele sunt baza peste tot in lume, electricele vor fi istorie in cativa ani.
    3 2
  • @Seriff
    Tu se pare ca nici sa citesti nu stii si sustii in continuare aberatii.
    VAG a platit MILIARDE si inca plateste pentru DIESELGATE. Faptul ca tu ii sustii e alta treaba, prin alte tari proprietarii luminati s-au asociat si au dat VAG (Audi) in judecata si au castigat.
    Reciteste articolul despre vanzarile de electrice si PHEV in Germania: pana in August au depasit 25% cota de piata, in timp ce diesel pica continuu si e sub 17%.
    1 1
  • mai bine cocalar cu BMW decit pensat cu volvo
    1 0
  • Seriff
    Diesel pica fiindca nu se mai fabrica, phev nu e o masina electrica, nu are nici o relevanta.
    Vag a fost lucrata bine de smecheri fiindca prea rupeau an de an la vanzari si cineva trebuia sa ii opreasca, oricum nu ma intereseaza, asta nu schimba cu nimic faptul ca bordul ala din poze e hidos si ca masinile electrice sunt inutile, scumpe si penibile.
    2 2
  • @Seriff
    VAG "rupea" cu vanzari pentru ca mintea.
    Deci facea reclama mincinoasa pentru a atrage clienti.
    Vanzari mai mari a avut si are Toyota fara sa minta. Respect.
    Nu i-au pus altii sa faca magarii, deci nu mai da vina pe altii pentru mizeriile facute de germani.
    Ceea ce tie ti se pare hidos, altora le place. Volvo e o marca premium si face produse deosebite, nu hidoase.
    Si materialele folosite incearca sa fie cat mai sustenabile.
    0 1
  • @Seriff
    Cand pui articole de pe alte site-uri de cancan gen Autolatest care promoveaza BMW prin poze, nu ma mira si nivelul tau de cultura.
    Cateva comentarii despre articol:
    1. Oamenii de afaceri nu pierd timpul in masina, deci aia cu stat la incarcat e abureala. "Afaceristii" romani care iau BMW-uri diesel sunt cel mai probabil copii de bani gata ale caror parinti se ocupa cu achizitii dubioase, spagi si alte combinatii. Nu vad un afacerist cumparand BMW diesel, doar un cocalar in trening si adidasi.
    2. Cei carora le pasa de timp, dar nu si de sanatate sunt retardati. Se omoara singuri cu viteza. Ii sfatuiesc sa isi tina masina diesel pornita in garaj 10 minute si sa stea acolo cu tot neamul lor cand functioneaza motorul diesel.
    0 1
  • Seriff
    Nivelul meu de cultura e mult peste al tau Mike, comparatia cu statul in garaj e o prostie, dar atat poti, e ca si cum ti-as zice eu tie sa stai cu degetele in priza ca tot iti place curentul.
    Legat de posesorii de limuzine, nu toti sunt cefosi, cocalari etc, poate doar la tine in sat, in Faurei sau Barbulesti unde stai.
    Mai sunt si directori de banci, oameni de afaceri, oameni care au firme perfect legale, oameni cu facultati, nu ca tine cu 4 clase.
    Dar ce sa sti tu, VAG nu a mintit pe nimeni, nu da nimeni 2 lei pe emisiile unei masini atunci cand isi ia masina noua, nu vine nimeni in showroom sa intrebe dar ce noxe are masina asta? Nu intereseaza pe nimeni.
    Iar comparatia cu viteza e stupida iar, fiindca si electricele sunt puternice si poti intra cu ele in copaci bine mersi, asa ca hai pa, esti praf.
    Si ca idee esti atat de sarac incat nu o sa ai niciodata TESLA, baga-te la somn si nu mai visa.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru