Îngrijorați de inconștiența proprietarilor, Tesla limitează funcția de rulare autonomă a electricului Model S

de Bogdan Mirică
Joi, 17.12.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Americanii de la Tesla sunt îngrijorați de modul inconștient în care proprietarii lui Model S folosesc modul Autopilot de rulare autonomă. Motiv penru care vor încerca să-i limiteze funcțiile.

tunci când a lansat funcția Autopilot, împreună cu update-ul sistemului multimedia pentru Model S, Tesla nu s-a așteptat la termenul de utilizare agresivă. Exact asta se întâmplă acum cu funcția de rulare autonomă a modelului electric.

Tesla Model S oferă acum și un mod de rulare autonom. Elon Musk îndeamnă însă la atenție

Mai multe clipuri video publicate pe internet arată cum șoferii decid să probeze sistemul într-un mod abuziv, complet neconform cu indicațiile Tesla. Unul dintre șoferi s-a filmat atunci când se afla pe bancheta din spate iar mașina mergea singură. Acest tip de utilizare i-a alarmat pe cei de la Tesla, care au decis limitarea funcțiilor mașinii.

Urmareste Automarket
Această limitare ar urma să se facă odată cu instalarea unui nou update.
El va reduce funcționalitatea rulării autonome pe autostradă, dar nu va afecta funcțiile pilotului automat adaptiv. Model S va putea păstra distanța față de mașina din față. Va fi limitată însă, până la o anumită viteză, funcția de ajustare a direcției. Asta înseamnă că mașina va cere intervenția șoferului.

Update-ul, disponibil deja în variantă beta și testat deja de unii clienți, a stârnit o mulțime de controverse. Clienții susțin că nu vor să instaleze un update care va limita performanțele mașinii. Mai mult, amenință să îi dea în judecată pe americani.

via carscoops

Comentarii (1)

  • rezultatul marketingului si a promovarii unui anumit tip de comportament al masinii si implicit a soferului

    nenumaratele filmulete postate de utilizatori (alaturi de oficiali) ce testeaza modul "Ludicrous"; drag race-urile, linutele cu muscle-caruri, etc. Toate aceastea ofera o imagine deformata a scopului acestei masini si mai ales cum poate fi condusa.

    De aici si pana la excesele in mod "autonom" nu e decat un pas, un firesc dupa toate nebuniile si orgasmele traite la bordul unui S.

    Cred ca cea mai mare parte din vina o are chiar compania prin modul in care isi prezinta produsul. Asa cum am mai spus nu e un gadget e un automobil si asta presupune o doza de responsabilitate de ambele parti: vanzator si utilizator.

    Asa ca nu ma mira nici ca oficialitatile vor interzice prezenta autonomelor pe drumurile publice....
    11 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru