Jeep Grand Cherokee SRT8, în România de la 76.000 de euro

de Sebastian Toma
Luni, 07.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Versiunea de performanţă a lui Jeep Grand Cherokee este disponibilă pe piaţa din România. Aceasta are un preţ de pornire de 76.000 de euro cu TVA inclus şi livrează un timp 0-100 km/h de cinci secunde.

Jeep Grand Cherokee SRT8, cea mai performantă versiune a SUV-ului american, este disponibilă pentru comandă şi pe piaţa din România. Modelul pleacă de la 76.000 de euro cu TVA inclus, iar clienţii săi trebuie să achite o taxă auto de 2.539 de euro, aferentă celor 328 de grame de CO2 emise , în medie, la fiecare kilometru parcurs. SUV-ul american de performantă este echipat cu un motor HEMI V8 de 6.417 cmc, care dezvoltă 468 CP şi 624 Nm, livraţi celor patru roţi cu ajutorul unei transmisii automate cu cinci trepte.

Puterea maximă este atinsă la 6.250 rpm, pe când cuplul maxim este furnizat la 4.100 rpm. Modelul american poate să treacă fără probleme peste masa sa ridicată, de 2.418 kilograme, accelerând în voie până la un maxim de 257 km/h. Rezervorul său de carburant are o capacitate de 93 de litri, ceea ce ar trebui să-i acopere setea HEMI-ului vreme de câteva sute de kilometri, având în vedere consumul mediu anunţat la 14.1 litri la sută, respectiv 10.1 în regim extraurban şi 20.9 litri la sută în regim urban.

Versiunea SRT8 a lui Jeep Grand Cherokee luptă cu doi rivali germani de top, BMW X5M şi Mercedes-Benz ML 63 AMG.

În timp ce modelul american are un preţ mai "accesibil" şi un nivel de putere mai redus, cele două modele germane se mândresc cu motoare V8 de peste 500 CP, alături de motorizări mai economice, în măsura posibilităţilor. Astfel, Mercedes-Benz ML 63 AMG are un consum mixt de 11.8 litri la sută, dezvoltă 525 CP şi 700 Nm, pe când BMW X5 M dezvoltă 555 CP şi 680 Nm şi are un consum mixt de 13.9 litri la sută. Modelul de performanţă de la BMW este capabil să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 4.7 secunde, pe când echivalentul său de la Mercedes-Benz necesită 0.1 secunde în plus. Deşi sunt mai rapide decât Jeep Grand Cherokee SRT8 până la „sută”, cele două modele germane sunt limitate electronic la 250 km/h şi au un preţ de listă semnificativ mai ridicat.

Via Jeep

Comentarii (20)

  • Denali
    Poate cele doua suv-uri germane sunt putin mai rapide,dar la capitolul design,SRT8 arata mai bine decat ele.
    24 16
  • Daca o sa vanda una in Romania o sa fie mare lucru..
    20 16
  • Felicitari importatorului pt faptul ca aduce asa ceva si in Romania,chiar cu riscul de a vinde doar cateva unitati.

    Poate ar trebui sa i a exemplu si altii ..care de ani buni stiu sa ofere doar 1.4,1,6,1.5 etc,desi prin tari cu apa calda au si motoare mult mai capabile.
    29 6
  • spectacol!! adevarul e ca americanii mereu au stiut sa faca rachete...
    34 9
  • OK

    Astazi, dupa ceva anisori, mi-am facut si eu cont pe AM. N-as fi vrut, din motive obiective, dar se pare ca nu am incotro. Poate e mai bine asa.

    O sa incerc de-acum sa postez doar logat, sa nu existe dubii in privinta identitati celui care posteaza cu nick-ul meu. Se pare ca lucrurile au inceput sa derapeze puternic, ca sa nu zic c-au scapat grav de sub control, cu unul din userii de pe Automarket.

    On topic, generatia asta de Cherokee arata foarte fain. E o masina extrem de capabila si m-am simtit mandru in ziua in care am vazut una in Zarnesti cu abtibild de RO pe spate. Un tip fericit respectivul:)
    17 10
  • @zarne: Foarte bine. Si eu tot din aceleasi motive mi-am facut contul.

    Da, e o masina faina Grand Cherokee-ul, una dintre putinele masini cu adevarat de teren care mai exista pe piata.
    22 11
  • Motorul asta este mult mai puternic.Are o gramada de resurse.Efectiv nu au vrut sa-l seteze pe mai multi cai si viteza mai mare.Eu l-am vazut,l-am condus,si pot sa spun ca este impresionant.
    19 4
  • Doar ca noi avem o problema... Taxele legate strans de cilindreea motorului... fapt care n-o sa-i creeze un climat prea favorabil exponatului de mai sus. Acu mi's curios cum au rezolvat problema (grava) a stabilitatii...
    6 12
  • Vampirelu
    Oare cat platesti impozit dupa ea ?

    o mie, doua ... de euro ??


    PS 4x4 adevarat nu inseamna cilendree mare la motor ... astea 3 mentionate mai sus, sunt ele 4x4, dar pot spune ca au alt scop, nu ai sa vezi vreodata vreunul in concursuri de off-road, mai ales in europa de est, sunt masini premium, pentru oameni la care imaginea conteaza ! Eu zic ca 80-90% din totalul suvurilor premium sunt folosite in mare parte pe asfalt!

    Un 4x4 adevarat e un defender, un ranger, un hilux ... au garda mai mare la sol, unghiuri de atac mai bune, configuratii la rapoaprte mult mai bune ;)
    8 4
  • _STELI
    Spre fericirea mea, in Tg.Mures "avem" deja unul, de aprox 4-5 luni (daca nu erau ceva incidente cu transportul din America era cu mult mai devreme).
    Printre altele proprietarul mai are si un Mustang Saleen 302 (editie limitata).
    Ma bucur pt. oamenii care isi pot indeplinii vise de genul acesta si repspect pt. dealerii/importatorii care fac posibile aceste lucruri.
    19 2
  • Impozitul anual e un pic sub 2000 de euro. Insa cine are sa dea pe o masina 75-100000 de euro si vrea neaparat masina respectiva nu se uita la 2000 de euro pe an (face de 10 ori mai mult pe luna cel putin)

    Mi-ar placea sa vad mai multe pe strazi pentru ca sincer m-am saturat de X5, ML si Q7 (masini excelente, nimic de zis, insa sunt obositoare deja).
    20 1
  • AndreiRN
    Pret de samsari.
    http://motors.shop.ebay.com/Cars-Trucks-/6001/i.html?_nkw=jeep+srt8&_frs=1&_trksid=p4506.c0.m359
    5 10
  • Oricat se straduieste Jeep sa faca masini premium, nu reuseste din pacate. Concurenta e mare...cu banii astia cmperi un Porshce Cayenne mai golas si e mult mai calitativ chiar daca nu o sa aiba motor asa mare pe ea. Eu unu nu as da banii pe el. Prefer nemtoaicele
    3 14
  • Un fan Jeep.
    Am avut un Jeep Grand Cherokee V8 5.2 litri cumparat de nou in 1998 si pot spune ca a fost o masina excelenta cu exceptia consumului care era urias. Am avut dupa aia numai SUV-uri nemtest Doua BMW X5 prima si ultima generatie, Audi Q7. Ca masini au fost foarte bune mai ales ca mult intalnitul motorul V6 de 3 litri diesel de pe ele a fost si performant si economie in acelas timp . Dar parca lipsea acel ceva din V8-tul Jeep-ului iar in offroad era mai bun Jeep....mMult mai bun. Parca nu iti era nici mila sa il pui la munca in offroad asa cum iti e de cele nemtesti.

    @Jeep Nu e chiar asa.. .In prezent detin un Cayenne nou din 2011 luat si el de nou in leasing si sincer regret ca nu am asteptat sa cumpar SRT-ul. Jeep e mult mai masculin si capabil in offroad iar vf de gama facut pe comanda, echipat bine (full cum se spune) nu cred ca e sub Porsche, BMW X5 Q7 etc. calitativ. Sunt nostalgic dupa V8 chiar daca as merge din ,,benzinarie in benzinarie'' cu el. As fi putut sa aleg un motor mai mare si pe ce am avut pana acum dar nu ma interesat. Doar unui Jeep Grand Cherokee ii sta cu cilindree uriasa. La restul e bun V6-ele diesel zic eu.
    psPt fanii Jeep. Pe viitor o sa aleg Jeep...PROMIT :)
    17 4
  • @Un fan Jeep

    Nu cred c-ai avut X5 cu V6 diesel:)
    4 5
  • Americanu' tot bou a ramas...Toata lumea se chinuie sa faca masini cat mai economice, el face tancuri care consuma 1 tona/100....si pe urma se vaita ca creste pretu la combustibili...Noroc ca mai invadeaza cate o tara petroliera din cand in cand....
    5 10
  • AndreiRN
    Hahahahaha .......
    Masina de productie cu cel mai mare consum din lume tot din EU vine.
    De la VW.
    4 8
  • Jeep Grand Cherokee nu este vanduta ca Premium.Consumul acum,cu tehnologia actuala este cu mult mai mic decat acum 14 ani.Este chiar un consum mic la o cilindree de 6.4 L.O fi americanu" bou,dar lumea prefera mai mult un Dodge Journey de 7 locuri (V6 engine)decat un Subaru Legacy de 5 locuri .Sau Outback.Subaru este si mai scump.Chrysler,in anul asta (pana acum)a vandut o gramade de modele.Cele japoneze stau in continuare in parcul auto.
    9 1
  • BaditzaEx
    arata f misto, e sportiv si capabil offroad, dar in Romania ???, las-o balta, cand om avea si noi vreo 100 de HIGHWAYS cu lungimi de cel putin 100km doar in linie dreapta, cand om avea Romania ( nu cu 50 de state dar macar cum era ea prin anii '20 cu o suprafata de vreo 350,000kmp ) , cand om avea si noi nr locurilor de parcare macar pe aproape egal cu nr masinilo ( nu duble ca nr, ca-n state ) , cand litru de benzina va fi undeva la 2-3lei /l , atunci DAAAAAAAAAA !!!, dar pana atunci masina asta , superba de altfel, va fi achizionata de niste parveniti/snobi ( in marea lor majoritate, cel putin in Romania ).
    8 2
  • AndreiRN
    Miroase a invidie Baditza si ....... e normal.
    Daca vreti sa aveti puneti mana si construiti.
    1 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru