Feedback

Lamborghini lansează Huracan Evo cu tracțiune spate: primele livrări vor începe în primăvara lui 2020

Publicat Duminica, 05.01.2020
de Paul Cosma
Comenteaza 5
Lamborghini lansează Huracan Evo cu tracțiune spate: primele livrări vor începe în primăvara lui 2020 - Poza 1
Lamborghini a anunțat o versiune cu tracțiune spate pentru Huracan Evo, model ce dezvoltă 610 cai putere și un cuplu de 560 Nm. Primele exemplare ale noului Huracan Evo RWD vor ajunge în posesia clienților în primăvara lui 2020, prețul fiind estimat la 160.000 de euro.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Începutul de an vine cu noutăți din partea Lamborghini, italienii lansând un model care promite “emoția pură a condusului” pentru clienții constructorului din Sant’Agata Bolognese.

Este vorba despre o versiune cu tracțiune spate a lui Huracan EVO. Motorul V10 al lui Huracan EVO Rear-Wheel Drive (RWD) dezvoltă 610 cai putere și un cuplu de 560 Nm. Noul model promite o accelerație 0-100 kmh/ în 3.3 secunde și o viteză maximă de 325 km/h.

În urmă cu un an, Lamborghini publica primele imagini referitoare la Huracan Evo. Versiunea revizuită a supercar-ului italian oferă 640 CP și este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 2.9 secunde. Huracan Evo este oferit cu suspensii revizuite și cu un sistem de direcție integrală.

În cazul lui Huracan Evo RWD, livrările către clienți vor începe în primăvara acestui an, prețul fiind estimat la 160.000 de euro.

Via Lamborghini


Comentarii (5)

  • Cu alte cuvinte, "putoarea fosilă" moare, dar nu se predă...

    Eh, v.a.g.-ule, încă ești capabil de isprăvi delicioase. De fapt, Lamborghini mi se pare divizia din concern cu cea mai conturată personalitate. Fără doar și poate, meritul principal îi revine însă "tutorelui" Audi (mă rog, nu poate fi totul desăvârșit...mă refer la faza cu Urus). Nemții n-au "umblat" la arhitectura "italiencei" și acest fapt cert mă bucură cel mai mult. Fiindcă Lambo este, inconfundabil, Lambo, din orice unghi l-ai studia. La fel și Porsche.

    Sper ca minunile dezbătute aici să dureze decenii! Deși mi se strânge inima doar dacă încerc să mă gândesc la climatul (politic, economic, tehnologic) înconjurător...
    9 3
  • gabi_o
    Cum e tractiunea spate? Dar propulsia față?
    5 2
  • mircea badea
    electricele se joaca cu 2000 de cai...asta pare de copii...
    0 4
  • @gabi_o : mi-a sarit si mie in ochi exprimarea , dar apoi citind intreg textul am vazut ca a mai trantit-o de vreo 2 ori p-acolo , asa ca e clar , d-nul Paul este dintre cei pt. care tractiune/propulsie e acelasi drac ( si au si ei dreptatea lor ) asa ca nu merita sa deschidem subiectul.
    3 0
  • someone
    @ gabi @ pipo : daca tractiune poate sa fie si integrala si si doar tractiune, de nu poate sa fie si propulsia integrala? chiar daca vb de lambo, care e cu 4 roti motrice mai tot timpul mai cu toate modelele lui. sau poate ca paul a accentuat acest fapt pentru a se diferentia de cei ce zic " tractiune spate " ?
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru