Lamborghini merge la aspirație în spatele Ferrari: italienii au vândut peste 2000 de mașini în doar șase luni

de Bogdan Mirică
Sambata, 09.07.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cu numai două modele în gamă, Aventador și Huracan, Lamborghini reușește să înregistreze vânzări în creștere și să se apropie de Ferrari.

Deși produce supercaruri spectaculoase și performante, Lamborghini nu a fost privit ca un brand capabil să ajungă la strălucirea Ferrari. Cu toate acestea, de când a intrat sub umbrela Grupului Volkswagen, Lamborghini a demonstrat că poate prinde din urmă Căluțul Cabrat.

Iar asta se oglindește cel mai bine în performanțele comerciale din ultimii ani. Lamborghini a reușit să bifeze record după record, culminând cu cea mai bună lună și cel mai bun început din istoria sa de 53 de ani.

Mai exact, Lamborghini a reușit să livreze un număr record în iunie, adică 416 exemplare, și 2013 unități în primele șase luni ale anului. Este pentru prima dată când Lamborghini depășește pragul de 2000 de unități în doar șase luni. Ca referință, sunt aproape la fel de multe mașini vândute ca în întreg anul 2012.

Esential 2013 mașini a vândut Lamborghini în doar șase luni.
Dacă trendul continuă, Lamborghini se va apropia rapid de cele 7000 de unități pe care le produce anual Ferrari și va depăși brandul englez Aston Martin, care a vândut în 2015 doar 3615 mașini.

Fără îndoială, motorul acestei creșteri este Huracan, responsabil pentru 1370 de comenzi.

Aventador și-a trecut în cont restul de 643 de unități. Ambele modele se dovedesc mult mai populare decât predecesorii Gallardo și Murcielago. 

Comentarii (6)

  • Ferrari are cateva modele de legenda gen 250 GTO F40 F50 si alte cateva , masini pe care Lamborghini nu le-a avut si nu le va avea. Dar gama actuala Ferrari din pct. meu de vedere e sub Aventador si Huracan.
    10 9
  • Sa nu mai zic de Centenario....
    8 3
  • F1_Fan
    N-ar nici o treaba, Ferrari vinde un numar fix care nu creste, in timp ce Lamborgini ar vinde oricui. Pacat ca modele pe care le fac isi pierd repede din valoare, marea majoritate apar pe piata 2nd hand dupa 1-2 ani maxim. N-ar fi rau sa sa ramana la un numar fix de masini produse in fiecare an dar masinile sa fie pastrate mai mult de clienti.
    9 3
  • @F1_Fan
    Vezi sa nu isi piarda din valoare. Un Murcielago din prima serie se apreciaza cu zece mii de euro cel putin pe an ! In afara de Gallardo-urile normale (nu cele editii speciale) , nu exista Lambo sa isi piarda din valoare foarte mult. La Ferrari e acelasi lucru....o California o iei acum si sub 100 de mii. Si ea noua a fost 230. Sa nu generalizam....
    4 3
  • F1_Fan
    @Scorpionul.negru: In visele tale poate este asa. Toate masinile se deprecieaza in afara de editiile speciale, care sunt modele din afara nisei. Modelele Lamborghini se depreceaza repede pentru ca le poate cumpara oricine, nu sunt reguli pentru a cumpara un Lamborgini, orice fraier de pe strada daca are bani isi cumpara asa ceva. La Ferrari este un pic diferit, plus masinile Ferrari au ceva mai multi km decat masinile Lamborghini sh. Si asta nu o zic eu o zic cei care se ocupa cu asa ceva. Dar, asta nu inseamna ca nu sunt masini bune, de fapt as spune ca sunt foarte bune, singura parere de rau este ca... nu raman la o cifra mai mica si un pic mai exclusivista. Gasesti articole pe site-uri serioase despre acest lucru, daca te intereseaza subiectul.
    6 1
  • F1_Fan
    Iar un alt motiv pentru care nu prea compar modelele Lamborghini cu cele Ferrari este pentru ca... modelele Lamborghini seamana prea mult intre ele in timp ce modelele Ferrari merg pe directii diferite.
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru