Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Lamborghini Urus ajunge pe circuit: SUV-ul de 650 CP este lead car în competiția Super Trofeo Europe

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 23.05.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
25 - 27 Septembrie
Vineri
Antr. lib. 1: 11:00
Antr. lib. 2: 15:00
Sambata
Antr. lib. 3: 12:00
Calificari: 15:00
Duminica
Cursa: 14:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Lamborghini promovează intens noul SUV Urus. De această dată, italienii au transformat un exemplar Urus în lead car și l-au trimis pe circuit în competiția monomarcă Super Trofeo Europe.

Lamborghini Urus a fost prezentat la finalul anului trecut, iar începând cu luna aprilie, SUV-ul constructorului italian poate fi comandat și în România. Pentru a promova și mai mult noul Urus, Lamborghini a transformat un exemplar într-un lead car (asemănător cu safety car-ul din Formula 1) și l-a trimis pe circuit pentru a "veghea" mașinile implicate în competiția Super Trofeo Europe.

Primele imagini cu lead car-ul Lamborghini Urus au fost publicate de constructorul italian pe contul oficial de Facebook.

Exemplarul folosit a primit o serie de stickere care să accentueze liniile agresive, dar și logo-urile sponsorilor Super Trofeo Europe.

Concurenții implicați în competiția Super Trofeo Europe folosesc noul Huracan Super Trofeo Evo. Modelul constructorului italian are un motor V10 de 5.2 litri care produce 612 cai putere. Resursele propulsorului sunt gestionate de o transmisie secvențială cu șase trepte și sunt transmise exclusiv către puntea spate. Versiunea din acest an a lui Huracan Super Trofeo Evo a primit o serie de modificări aerodinamice, un sistem ABS cu 12 setări și un sistem de control al tracțiunii cu 9 moduri.

Primele două curse ale noului sezon Super Trofeo Evo s-au desfășurat pe circuitele de la Monza și Siverstone, iar până la finalul anului, concurenții implicați în competiția monomarcă vor pilota pe Misano (iulie), Spa-Francorchamps (iulie), Nurburgring (septembrie) și Vallelunga (noiembrie).

Totodată, Lamborghini nu exclude un program în motorsport pentru Urus, dar oficialii constructorului italian spun că vor monitoriza parcursul lui Bentley Bentayga în cursa de la Pikes Peak și mai apoi vor lua o decizie.

Via | Lamborghini

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru