Mazda 6 va rămâne fără motorul diesel de 184 de cai putere: unitatea, eliminată din gamă în 2021 din cauza normelor de emisii

de Daniel Popescu
Vineri, 09.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mazda 6 va putea fi achiziționată de anul viitor doar cu motoare pe benzină. Japonezii vor elimina din gamă unitatea diesel de 2.2 litri și 184 de cai putere, ca urmare a noilor norme de poluare.

Constructorii auto vor fi nevoiți să facă numeroase modificări în gamele de motorizări pentru modelele comercializate începând din 1 ianuarie 2021, ca urmare a introducerii unor noi norme de emisii.

Publicația britanică Autocar anunță că o astfel de decizie va lua și Mazda cel puțin privința modelului Mazda 6, disponibil ca sedan și break.

Un purtător de cuvânt al reprezentantei Mazda din Marea Britanie a confirmat că producătorul japonez va elimina din ofertă unitatea diesel de 2.2 litri și 184 de cai putere, pe care clienții o mai pot comanda doar în limita stocului disponibil și doar până la sfârșitul acestui an.

În urma acestei decizii, Mazda 6 va putea fi achiziționată doar cu motoare pe benzină, însă gama este una destul de variată. Astfel, Mazda 6 va rămâne pe piață cu unitatea pe benzină de 2.0 litri disponibilă în versiuni de 145 CP și 165 CP, dar și cu motorul de 2.5 litri și 194 CP.

Motorul diesel de 2.2 litri și 184 de cai putere este disponibil în prezent și pe SUV-ul CX-5, însă nu este clar dacă va fi eliminat și de pe acest model.

Via Autocar

Comentarii (7)

  • Aha,d'aia e crestere record de masini vandute de o luna incoace nu ca isi revine piata,cum a fost si cand au trecut la norma wltp,le inmatriculau ca altfel ramaneau cu ele pe stoc neavand posibilitatea de a le inmatricula peste o anumita data,deci,vine prapadul auto din 2021
    6 6
  • Marius
    Sa vorbeasca cu germanii, poate au perfectionat softul si se incadreaza in normele 2021 :))
    Pe hartie adica :))
    Daca nu stiu si japonezii astia sa minta, in curand dau faliment.
    7 10
  • retragerea asta a motorului diesel ma face sa ma intreb daca mazda renunta total la el, sau daca e in pregatire noul 2.0 si 3.0 in 6 cilindri pentru viitoarea platforma cu motoare longitudinale. la inceputul anului, cand inca nu era pandemia, oficialii mazda asa declarau. insa la cum s-a schimbat lumea in anul asta, nimeni nu mai e sigur de nimic.
    8 1
  • Interesant, retrag acest motor din Europa, dar vor sa intre pe piata din SUA cu dieselul de 2.2, dupa ultimele stiri, de neinteles, cine va cumpara acolo Mazda cu motor diesel ?
    5 2
  • Alex D.
    Ar fi foarte bine daca s-ar concentra pe benzinare, motoarele diesel inca le fac probleme pe partea de fiabilitate si din punct de vedere al capacitatii cilindrice nu se incadreaza unde trebuie pentru Romania cel putin. In schimb benzinarele lor sunt foarte fiabile, tot ei sunt si pionierii motorului pe benzina cu aprindere in compresie asistata initial de bujie, deci o decizie buna per total.
    1 0
  • Adica ei se pricep foarte bine (sant singurii pana acum) sa faca un motor cu aprindere prin comprimare cu benzina si nu sunt in stare s faca unul pe motorina??? Hm, ceva nu se leaga aici!
    2 1
  • Alex D.
    Mazda la fel ca si restul companiilor japoneze au studiat si perfectionat motorul pe benzina. Nu spun ca nu ar putea face un diesel bun, tot ce am afirmat e din ce am vazut pana acum. Singurul diesel bun pe care il detin pe Mazda e un 1.6 de provenienta Peugeot care a fost folosit si pe Volvo si Ford in acea vreme si asta pentru ca am avut grija de el. In rest de cele de 2.2 am auzit numai de rau, mai ales problema cu cresterea niveului din baia de ulei prin contaminare.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru