Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

McLaren exclude lansarea unui hypercar electric: greutatea bateriilor este cauza amânării acestui proiect

de Paul Cosma
Miercuri, 04.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren susține că lansarea unui hypercar electric este exclusă, pentru moment, din cauza greutății bateriilor și pentru că performanțele obținute nu ar fi pe măsura așteptărilor. Până la un McLaren electric, britanicii se vor concentra pe hibrizii plug-in, a căror pondere în vânzări ar trebui să fie de 50% până în 2022.

Anul trecut, McLaren a prezentat noua strategie Track25, prin care a anunțat că vrea să lanseze 18 modele noi până în 2025, efort ce va mări producția actuală cu aproape 75%.

Astfel, britanicii vor ajunge la o producție anuală de circa 6.000 de mașini în următorii 7 ani. Acest plan deosebit de îndrăzneț va avea în spate o investiție de circa 1.2 miliarde de lire sterline.

Obiectivul principal este ca fiecare model din gamă să aibă cel puțin o versiune hibridă. McLaren speră ca hibrizii săi să aibă o pondere de 50% din vânzările totale, până în 2022.

Varianta unui hypercar electric este și ea evaluată de McLaren, însă, deocamdată, ideea este exclusă din cauza greutății suplimentare a bateriilor.

Oficialii constructorului spun că această greutate în plus ar afecta performanțele mașinii și nu ar permite dezvoltarea unui model care să respecte filozofia companiei.

Via Motor1

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru