Mercedes-Benz C-Klasse Edition 1 - versiune specială, disponibilă în următoarele 12 luni

de Bogdan Mirică
Marti, 25.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes va comercializa noul C-klasse alături de o versiune specială, botezată Edition 1. Ea va aduce mai multe detalii de fineţe şi va fi disponibilă de-a lungul a 12 luni.

Urmareste Automarket
Mercedes continuă tradiţia versiunilor speciale Edition 1, oferite pentru modelele proaspăt lansate, de-a lungul unei perioade de 12 luni. Invariabil, cel mai nou model al germanilor, Mercedes C-Klasse, va fi răsfăţat cu acelaşi tratament. Rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4 va fi vândut alături de versiunea Edition 1 pe majoritatea pieţelor din Europa.

Bazat pe nivelul de echipare Avantgarde, noul model va beneficia de logo-uri speciale Edition 1 la nivelul aripilor, va avea parte de jante de 19 inch, vopsite în gri Himalaya, şi va dispune de o largă paletă de culori pentru caroserie: negru, alb polar, argintiu palladium, negru obsidian, argintiu iridium, argintiu diamond, alb designo diamond şi tenoritgrau.

Esential 12 luni va fi disponibil Mercedes-Benz C-Klasse Edition 1.
Interiorul vine şi el personalizat cu o tapiţerie din piele Nappa, folosită şi pentru a îmbrăca bordul.
Plafonul vine şi el îmbrăcat în textil, în vreme ce covoraşele sunt din velur. Pragurile dispun de un logo Mercedes-Benz iluminat, iar volanul standard este înlocuit de unul AMG, cu trei spiţe, îmbrăcat şi el în piele Nappa.
Pielea folosită pentru scaune va fi de culoare albă sau neagră şi va avea cusături diamantate.

Vânzările noului Mercedes C-Klasse Edition1 vor demara în prima săptămână a lunii aprilie.

Comentarii (7)

  • O masina superba, oricum ai lua-o.
    16 3
  • inexorabil
    Zarne, probabil interioarele actuale de Merz ti se par formidabile privite prin ochi postmoderni. Insa, ca si in cazul celorlalte marci "luxoase" (inclusiv americane!), pe langa superstandardizare, mie imi releva un soi de minimalism inexpresiv, nu expresiv! Dar, inevitabil, asa se intampla cu masinile de azi, la care lipsa de interes, de imaginatie, de gust si de personalitate creeaza un sindrom al kitsch-ului greu de contestat (din cauza ca este "spoit" cu high-tech nedozat) si deci cu atat mai greu de inlaturat...
    10 17
  • dimbu.a
    cred ca e androit tableta. nici ipad nu e rau. oricum e foarte fumos cu tableta pe bord. am vazut ca si la logan au incercat sa bage o tableta gps inchisa in bord. oricum mercedes are cea mai buna tableta. o sa se ajunga sa conduci masina cu tableta. sau cu telefonu. cine stie. pana o sa conduci masina cu gandu mai e. nu mult poate
    1 4
  • Salut @Inexorabil,
    In primul rand, manutele rosii nu le-ai luat de la mine :) Chiar daca pentru mine si tine nu conteaza voturile :) faptul ca ai alte pareri, e mai mult decat ok daca le exprimam civilizat.

    In legatura cu interioarele, de gustibus non disputandum. Probabil ca imbatranim si tindem sa ne agatam de ceea ce suntem obisnuiti. Totusi, gandeste-te ca generatiile tinere vin din urma tot mai puternic si tot mai multi numeric. Literalmente. Generatiile astea nu stiu absolut nimic de rigla si creion, de calcule mentale, de planseta de desen, comunism etc. Pur si simplu au alte mijloace la indemana si traiesc in alta societate.Si nu e nimic rau in asta. Nici mie nu mi-ar place sa mai desenez cu rigla si creionul. Sau mai bine zis n-ar mai fi eficient oricat de romantic ar parea la ora actuala.

    La fel si cu supertehnologizarea. Baietii au mutat schimbatorul de viteze pe volan, frana de mana la picior :) (sau la buton) iar spatiul devenit dintr-o data disponibil permite un design mult mai curat si poate face loc chiar si unui minuscul touch pad. Comenzile sunt comasate acum la butonul central sau pur si simplu ai voice command. Ceea ce iarasi nu-mi displace. Vrem sau nu, asta e lumea moderna si la ora actuala asta se cauta. Iar Mercedes si altii trebuie sa tina pasul cu tendintele prezente si mai mult decat atat, sa impinga imaginatia dincolo de prezent, sa aduca inovatii folosindu-se de ultimele cuceriri din domeniul ingineriei, telecom, samd.

    Te inteleg ce vrei sa spui, dar crede-ma ca daca ai petrece o vreme la volanul unei astfel de masini ti-ai schimba complet parerea. Si asta ti-o spune un tip care nu se arunca orbeste la toate fitzele si "trendurili" facebook, gaming, smartphones, etc.
    14 2
  • Eu am dat manuta rosie dar nu pentru modul de exprimare sau ceva de genul, am dat pentru ca nu suny deacord cu punctul lui de vedere! Stiu ca sunt manute rosii profesioniste dar .....
    4 6
  • inexorabil
    Si eu te inteleg, dragul meu Zarne, dar pana la un punct...Stii foarte bine ca paradigma paradigmelor, recte "lumea in schimbare" (sau Era Antihristului, pardon, a Varsatorului), genereaza anomalii contra firii care mai de care mai..."dragute", "inofensive", "acceptabile" etc. De aceea, refuz din capul locului, cu o inversunare (sanchi, "rigiditate") demna de o cauza mai buna, sa cred ca te-ar caracteriza conformismul, mai ales in materie auto! La drept vorbind, eu n-am luat in vedere prioritatile economice identificabile in viziuni ergonomice, spiritul utilitarist al noilor configuratii, cum poti jongla cu atatea comenzi, butoane sau comutatoare, cum te poate (re)invata masina burdusita cu high-tech sa conduci "prudent", cu "human casualties: zero" (ca in Terminator), cat de comod sunt plasate suprafetele digitale si cum se pot manevra mai magulitor pentru propriul ego sau unde infigi mufele USB. Eu doar am incercat sa deplasez accentul spre...sentimentul acela special numit distinctie! Faurit si consacrat in mod eminamente istoric!! Crezi ca pe mine ma frapeaza faptul ca astazi masinile sunt proiectate de economisti sau ca inginerii se joaca toata ziua pe computer? In plus, daca tu, constructor de anvergura si de renume --- GM, VAG sau Toyota --- ajungi sa scoti pe banda rulanta peste 25.000 de masini pe zi si inca ravnesti sa sporesti "debitul", atunci da-mi voie sa le calific, aidoma multor veterani ai stilului clasic, drept "quick sheet/shit, not a real car"...
    Daca este sa ma raportez la Mercedes, capodopere precum seria Cobra nu se vor mai naste cat va dura vesnicia si nici dupa aceea! In asa ceva am avut negraita onoare sa-mi asez nobilul popou, nu in monumentele actuale de "eficienta/economie/confort" (ah, am uitat sa pomenesc de buclucasa fiabilitate :D)...Poftim de rumega la cina: http://www.youtube.com/watch?v=9A_3FfelVV8
    Cat despre "iubirea mirifica" pe care mi-o nutresc multi automarkeţi (sau autorakeţi?), nu ma impacientez deloc. Precum am specificat la sfarsitul anului trecut, @inexorabil va deveni altul pe parcurs...Adica ferm si, totusi, tolerant. Inconfundabil si, totusi, solidar. Detasat si, totusi, atent...
    PS: Pentru sinceritatea dezarmanta pe care a dovedit-o, ii multumesc sincer lui...Dracu, desi, la prima impresie, o asemenea formulare ar friza ridicolul :)
    5 1
  • In realitate arata muult mai bine decat in imagini.
    Din pacate dupa ce te obisnuiesti cu SUV greu te mai tenteaza ceva mai mic....
    Oricum ca aspect as plasa-o imediat dupa CLS....
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru