Mercedes pregătește conceptul electric Vision EQXX: autonomie de aproximativ 1200 de kilometri

de Paul Cosma
Miercuri, 07.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes dezvoltă în prezent un concept electric numit Vision EQXX ce promite o autonomie “spectaculoasă” de circa 1200 de kilometri. Potrivit nemților, noul vehicul va putea să parcurgă distanța Shanghai-Beijing sau traseul Stuttgart-Nisa cu o singură încărcare a bateriilor.

Mercedes-Benz și-a prezentat marți noua strategie, electrificarea fiind o prioritate pentru constructorul german.

Nemții vor să fie liderii de piață pe segmentul electricelor de lux, dar și să dețină supremația în ceea ce privește dezvoltarea software pentru acestea.

În cadrul conferinței de prezentare a strategiei, oficialii Mercedes au dezvăluit că lucrează și la dezvoltarea unui concept electric “spectaculos” din punctul de vedere al autonomiei și eficienței.

Viitorul Vision EQXX va avea o autonomie de circa 1.200 de kilometri, iar Mercedes susține că traseele Shanghai-Beijing și Stuttgart-Nisa ar putea fi parcurse cu o singură încărcare a bateriilor.

Proiectul implică o echipă multi-disciplinară cu sediul în Stuttgart, care va fi ajutată de specialiștii Mercedes implicați în programul constructorului din Formula 1.

Oficialii germani spun că inovațiile aduse de Vision EQXX se vor regăsi și pe viitoarele mașini de serie ale companiei.

Via Mercedes

Comentarii (8)

  • ACE - Craiova
    Sa speram ca acest lucru se va intampla destul de curand.

    Deja am inceput sa pun banutii deoparte (daca TESLA nu mai vine odata...si in Romania).
    15 10
  • netam-nissan
    cam multe tone de banuti trebuie sa stringeti la saltea dle ACE.
    fiindca din poze eqqxxx-ul ăsta cu multe consoane la fel ca edikkk pare un fel de taycan cu autonomie tripla si deci pret dublu cel putin.

    oricum de la frica golirii de curent cum iesi din oras s-a trecut vad la tinte aberante de autonomie.
    pentru o electrica, zic si eu sa nu adorm, ca una e sa cari 100 litri de motorina adica 80 de kile pt 1.200 km si alta o tona de baterii la fel de nocive.
    13 6
  • Și eu... pun deoparte câte 5 lei pe luna
    10 3
  • Edikkk
    La preţ clar ... o să fie scump ...

    Toţi producătorii scot mai întâi de la cele mai scumpe la cele mai ieftine.


    Dacă vrei electrică , dle ACE, în Europa clar se merită mult mai mult ID.3 sau ID.4

    Sunt superioare Tesla model 3 din anumite puncte de vedere, deşi şi Model 3 are multe puncte peste ID.3

    Ce este interesant că: tracţiunea spate la ID.3 este un avantaj pentru că maşina are o distanţă de întoarcere foarte mică deşi la ampatament depaşeşte şi Passat !
    Apoi ca suspensii este peste Tesla.

    Bine, Tesla are autonomie range mai mare, autonomia condus, octovalva,...

    Depinde ce vrei exact de la maşină.

    Ideal ar fi să ai şansa de a le conduce pe amandouă înainte de a cumpăra, decide.
    6 5
  • O directie gresita cu autonomia de 1200km. Nu autonomia e problema. Incarcarea este!

    Autonomia de 1200km implica o greutate destul de mare a masinii, greutate pe care o duce si la 200km si la 1200km. Din punct de vedere al eficientei, nu e gandit deloc bine.
    9 5
  • netam-nissan
    corect dle CiprianBi, fiindca tona de baterii ramine aceeasi si golita la final de drum.
    iar suta de litri benzino-motorinoasa adica 70-80 kile un plin inseamna de fapt 35-40 kg carate in medie.
    de durata e-incarcarii la fel nu mai zic ca sa nu-i supar iar pe enoriașii sectei e-..inexorabile.
    10 5
  • Edikkk
    Da, vorbim de greutate, dar până la urmă

    dacă o Tesla model S bate o gramadă de maşini sport gen Lamborghini, Ferrari, Porsche 911, etc

    cu toată bateria aia grea a maşinii electrice

    Şi dacă accelerează mai bine, mult mai bine decât termicele...

    nu contează de fapt greutatea bateriei
    4 7
  • @Edikkk

    La ce bate Tesla masinile sport? Masina sport nu inseamna doar linie dreapta.

    Hai sa fim seriosi! Tesla nu e o masina sport.

    Sau mai bine zis nu este o masina sport la nivelul celor mentionate de tine.
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru