Cele două vehicule unicat sunt bazate pe cele mai noi versiuni JCW și JCW Electric, fiecare fiind reinterpretat cu elemente de design unice și interioare realizate manual. Machina se inspiră din lumea circuitelor, în timp ce Skeg adoptă o estetică relaxată, inspirată de surfing.
Începând cu Machina, hatchback-ul e vopsit într-o schemă de culori roșu, alb și negru. Modificările exterioare includ niște aripi evazate, faruri retro, o grilă personalizată, un eleron supradimensionat și un difuzor mare.
În plus, farurile au bare LED în locul graficii obișnuite, pentru a face loc unor prize de aer suplimentare. Interiorul simplificat este dotat cu scaune tip scoică de competiție cu centuri în 5 puncte, un volan cu 3 spițe, plăci de podea din aluminiu și un roll cage expus. Modelul mai include, de asemenea, o frână de mână hidraulică și o serie de comutatoare pe consola centrală.
Modelul Skeg electric abordează o direcție complet diferită, schimbând aerul de circuit cu un stil diferit.
Acest model are o schemă de culori în argintiu, negru și galben. Acestea se combină cu niște panouri din fibră de sticlă, inspirate de construcția plăcilor de surf. Grila închisă este iluminată și are 7 decupaje rotunde în partea inferioară, adăugând un aer jucăuș.Caroseria este chiar mai extremă decât la Machina, cu extensii translucide din fibră de sticlă care reduc greutatea cu 15%. Mașina mai vine cu roți de competiție și un difuzor galben.
La interior, modelul primește panouri suplimentare din fibră de sticlă semitransparentă, două scaune tip scoică cu tapițerie din neopren, chingi în loc de mânere pentru uși și o placă de surf fixată pe plafonul din fibră de sticlă. Aceasta este securizată de două chingi galbene vizibile și din exterior. Designerii Mini au adăugat și tăvi din fibră de sticlă pentru costumele de neopren.
În ciuda aparențelor agresive, ambele hatchback-uri folosesc mecanica standard JCW. Machina este echipată cu un motor turbo de 2.0 litri, 4 cilindri, care produce 228 CP și 380 Nm, în timp ce modelul Skeg electric dezvoltă 255 CP și 350 Nm.
Ambele păstrează șasiul clasic John Cooper Works, fără modificări suplimentare de performanță.Aceste două exemplare unicat nu vor ajunge în showroom-uri, dar vor fi însoțite de o linie de îmbrăcăminte Mini x Deus Ex Machina, care va fi lansată pe 8 septembrie la Salonul IAA Mobility din München.
via Mini
Comentarii (0)