Modelul electric Kia e-Niro este disponibil pentru comandă și în România: prețurile pornesc de la aproape 40.500 de euro

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 26.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia e-Niro este disponibil în două versiuni: motor de 136 CP și baterie de 39.2 kWh sau motor de 204 CP și baterie de 64 kWh. Prețul de pornire pe piața din România anunțat de constructorul asiatic este de 40.460 de euro.

Kia e-Niro este disponibil pentru comandă și pe piața din România. Modelul electric dezvoltat de constructorul asiatic va fi oferit în două versiuni, în funcție de puterea motorului electric și de capacitatea bateriei.

Versiunea de bază va fi echipată cu un motor electric cu 100 kW (136 CP) și 395 Nm, iar capacitatea bateriei va fi de 39.2 kWh. Prețul pentru această versiune pornește de la 40.460 de euro. A doua variantă propusă de Kia va miza pe un motor de 150 kW (204 CP) și 395 Nm și pe o baterie cu o capacitate de 64 kWh. În acest caz, prețul de pornire este de 45.172 de euro.

Versiunea de bază a lui Kia e-Niro are o autonomie calculată conform standardului WLTP de 289 de kilometri, în timp ce vârful de gamă echipat cu bateria de 64 kWh promite o autonomie de până la 455 de kilometri.

LISTĂ DE PREȚURI KIA E-NIRO
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
AUTONOMIE
(KM)
VISION FUTURE
ELECTRIC 136 289 40.460 40.781
ELECTRIC 204 455 45.172 45.494

Nivelul de echipare Vision va oferi, printre altele, următoarele dotări: jante din aliaj de 17 inch, lumini de zi cu LED, stopuri cu LED, oglinzi exterioare pliabile electric și încălzite, tapițerie mixtă (stofă+piele), volan reglabil pe înălțime și adâncime, sistem pentru selectarea modului de rulare, sistem de frânare automată de urgență cu detectarea pietonilor și a bicicliștilor, camere video pentru mersul cu spatele, lumini de ceață, geamuri electrice față și spate, scaune față reglabile pe înălțime, ecran central cu diagonala de 8 inch, instrumentar digital de bord de 7 inch, cruise control adaptiv, Driver Attention Warning și High Beam Assist, sistem de climatizare, sistem de avertizare cu privire la depășirea benzii de rulare. 

Mașini electrice 2019-2020 în România

MODEL/VERSIUNE SEGMENT PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(WLTP) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Skoda Citigo-e iV hatchback de oraș 83 265 19.990
Smart EQ Fortwo hatchback de oraș 81 160 22.122
Volkswagen e-Up! hatchback de oraș 83 260 22.448
Opel e-Corsa hatchback subcompact 136 330 29.600
Peugeot e-208 hatchback subcompact 136 340 29.990
Mini Cooper SE hatchback subcompact 184 270 33.082
Honda e hatchback subcompact 136 220 33.470 (Germania)
Renault Zoe hatchback subcompact 92 403 33.550
Mazda MX-30 SUV compact 143 200 33.900
Volkswagen ID.3 1st hatchback compact 204 420 36.072
Nissan Leaf hatchback compact 150 270 36.700
Hyundai Ioniq Electric hatchback compact 120 280 39.199
BMW i3 hatchback subcompact 170 300 39.806
Kia e-Niro SUV compact 136 289 40.460
Hyundai Kona Electric SUV subcompact 204 449 45.351
Mercedes-Benz EQC SUV compact 408 416 75.922
Jaguar I-Pace SUV mediu 400 470 77.945
Audi e-tron SUV mare 355 417 81.539
Porsche Taycan sportivă 625 450 157.318
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (28)

  • ACE - Craiova
    Este cel mai asteptat model in Romania - in ceea ce priveste siguranta, autonomia electrica, raportul pret/calitate precum si termenul de garantie - imbatabil, de 7 ANI.

    BRAVOS KIA, mult succes!!!!

    Acum putem sa asteptam si preturile pentru SKODA Enyaq (care are si versiune 4x4)....
    23 9
  • andrei
    asta e ultima gaselnita, nu mai dam dotari la liber sa isi aleaga omul ce vrea. dam un pachet imens si scump la fel. da, stiu, are legatura si cu WLTP care te obliga sa dai consumul corect in functie de greutatea reala care greutate reala e influentata bine de dotari (ca nu sunt ca fulgul de usoare). dar tot nu e in regula.
    20 5
  • Este interesant ca, in Romania, e-Niro vine direct cu varianta facelit 2020 (cu navigatia de 10,25``).

    Arata excelent in aceasta configuratie iar portbagajul este foarte bun: 451 litri / 1.405 cu bancheta rabatabila.

    Si preturile sunt bune cu Programul Rabla.
    18 7
  • fan skoda
    Arata ok, dar pretul este prea mare. Skoda Eniaq arata mai bine. Astept Skoda Eniaq
    10 20
  • fan skoda
    Si portbagajul este prea mic.
    7 14
  • Spatele,,,,si in general prea anosta,,pt pretul/autonomoaa care o ofera!Diferenta de 10 000 euro,,fata de un e Peugeot?
    5 9
  • Cea-i facut bobitza? Patrujdemii pe un suvulet cu nici 300 km autonomie?
    O scurta parcurgere a tabelului cu oferta de electrice acuale te duce din 3 pasi la 30k euro unde gasesti abia niste subcompacte cu autonomii de oras. Abia la 36k gasesti prima compacta decenta.

    Daca asta-i viitorul mobilitatii, pare ca alearga de mama focului uitandu-se inapoi ca nu cumva sa riste sa devina prea curand prezent.
    20 6
  • andrei
    aia cu 450 autonomie e 45k. cam imens. :)
    true, iti da statul 10k. dar nu o sa tina vesnic ecobonusul.
    11 4
  • @ACE-Craiova: bine faci ca le urezi Succes! cu porcaria cu baterii. O sa aiba nevoie de muuuuult succes! :))
    45000 pentru mai exact ce? O masina urata cu utilizare limitata? OMG...

    Zi de zi, Diesel deasupra tuturor!
    12 14
  • Bine bine, observ că lăudați fiecare mașină electrică ce este lansată, însă când o să aruncați și cu euroii ?
    Hai că nu este chiar exagerată la preț, cât un apartament așa..

    Că la dat din gură sunteți primii, dar la achiziție vă faceți că nu auziți, așteptați electricele second așa e ?
    Așa eeee...

    Dubioasă treaba asta la români, susțin o tehnologie sus și tare, mai au puțin și o venerează ca pe o divinitate, însă nu o achiziționează.
    No tengo dinero ?
    Ahaaam, yup
    11 7
  • RupOase
    @Dan, eu astept modelul acesta in Romania de doi ani. Chiar e mai bine ca intra direct la noi in varianta facelift. Deja am configurat modelul de pe site si l-am trimis dealer-ului.
    Nimeni nu va cumpara modelul cu bateria mica, iar pentru 5,000 € in plus, ai varianta mai potenta, cu bateria de 64 KW.

    @PMC: Pretul in mare parte e dat de pachetul de baterii, care acum e destul de mare. In viitor va fi mai mic, cu siguranta. Dar pe de alta parte, de ce consideri ca e asa de scump? In comparatie cu ce?
    Doresti sa o compari cu o Tesla, cea mai ieftina varianta cu nivelul bateriei cel mai apropiat de acesta? Pai, e cam 54,000 € fara TVA. (Model 3 LR). Din pacate, nici cu Model 3 SR nu o poti compara, fiindca are capacitatea bateriei de 62 total si 57 utilizabil.

    Portbagajul de 451 litri e imens fata de ceea ce gasesti pe piata, spatiul interior e la fel de imens. E un best buy cu siguranta, mai ales ca ajungi cu ea, cu toate discount-urile posibile undeva la 35,000 €, ceea ce e reprezinta o masina mai ieftina decat un Peugeot 3008 GT Line benzina fully pimped.
    10 7
  • Ce sa-i faci, n-avem bani. Mergem pe disesel, mergem pe full fara pele si alimentam de maxim de 50 de lei in uichend. Ca in cursul saptamanii impartim cate o shaorma cu colegu'. Stii tu. Mai bine.
    15 5
  • fan skoda
    Portbagaj prea mic, faruri urate si nici rotile nu sunt asa rotunde cum le are Eniaq.

    E mai buna o Skoda Octavia.
    9 14
  • fan skoda
    @clona

    Sti ce ai putea sa faci ? SA TACI !!!!
    3 14
  • Edikkk
    Preţul foarte mare azi pentru că

    1. Este o noutate (se plăteşte, dacă vrei să stai în faţă)
    2. Oferta foarte mică, concurenţă redusă şi cerere foarte mare

    1. Acoperi costurile de dezvoltare
    2. Când o să treacă 50% din producătorii auto la producerea de full electrice, atunci preţurile vor scade cu 30-50%
    8 4
  • Profu' de gramatică
    edik baiatule, scrie pe hartie de 100 de ori:

    VOR SCADEA

    Asa cum ți-am mai spus, dar vad ca nu-ți intră în cap deloc, viitorul se formează cu infinitivul. Nu se scrie VOR SCADE ci VOR SCĂDEA.
    Pe lângă faptul că n-ai dreptate și speri în van că prețurile vor scădea mai dovedești și că n-ai trecut pe la școală.
    12 3
  • fan skoda
    vroiam sa zic ceva dar am uitat.. of
    8 1
  • @fan skoda
    baiiii, ai uitat sa o bagi pe aia cu portbagajul ! Pai se poate!?
    7 1
  • inexorabil
    @Profu’, probabil că încă nu realizezi un adevăr teribil: cari apă cu sita…Dar, dacă vrei să calci (apăsat) pe urmele lui Kiro, Inexo & co, n-ai decât. Şi evident că domnia ta ai trecut prin şcoală, dar numai aia “a vieţii” te poate încredinţa că e-decerebraţii sunt perpetuu irecuperabili [başca campioni –scuzaţi cacofonia! – la felurite (auto)justificări clocite în mod “preventiv” ], indiferent de mijloacele folosite şi de eforturile depuse…Aşadar, rogu-te, nu subestima puterea (hipnotizantă) lui Mickey Duţă, alias high-tech-ecologistul-şef.

    PS. Se mai zice şi “x % dintre persoanele (fizice sau juridice) cutare”, nu “din”, başca “or să treacă”, nu “o”, dar mă retrag în chilia mea virtuală, ca să nu se interpreteze că vânez greşeli cu orice preţ (păi ce altă soartă te poate aştepta, atunci când refuzi cu îndârjire să munceşti? :D).
    1 8
  • @PupRoase: frate, cum poti sa debitezi asemenea idei? Cum adica "scump in comparatie cu ce"? Scump in comparatie cu orice isi permite un om care n-are o matusa Tamara.

    Si pe bune acuma, de ce as compara-o cu Tesla. Nu fra! Eu o compar cu un Diesel decent, pe care il iei de la 15.000 de eur, te duce in confort si siguranta 800 de km cu un plin.

    Am mai pus intrebarea asta si o mai pun o data: pentru numele lui Dumnezeu, de ce as da de 3 ori banii aia pe o masina proasta, cu utilizare limitata, care ma tine cu ochii pe baterie, care imi creeaza probleme uriase cu incarcarea (mai ales daca n-am o curte/garaj personal cu priza), care ma face sa-mi planific orice calatorie mai lunga de 150 - 200 de km, care ma face sa umblu cu cabluri prin portbagaj si sa fiu tot timpul cu gandul sa nu raman cu bateria goala, care la un impact poate lua foc si ma prajesc in ea samd samd? De ce as face asa ceva cand am o alternativa infinit mai buna si ieftina la indemana? Pentru ce? Ca sa vada vecinii cat de curat sunt eu si eco-friendly?

    Sa vina producatorii cu masini cu baterii care se incarca in 2 minute (la fel ca un Diesel sau Otto), au performante mai bune decat un Diesel, te duc minim 500 de km cu o incarcare si costa cat un Diesel decent, si toata lumea o sa le cumpere. N-o sa mai fie nevoie de nicio promovare si de niciun ajutor de 10.000 de euro din banii prostilor care-si platesc taxele.

    Ce zici de ideea asta, tovarase?
    7 10
  • Andrei
    Foarte scumpa pentru o compacta, oribila si cu un interior deprimant. E bine ca au facut-o crossover si i-au pus rotile alea mici pentru a-i da si un pic de dezechilibru aspectului general.
    45000 euro pe o Kia compacta, incredibil, noroc cu ajutorul social de la stat. De ce trebuie ca statul sa subventioneze achizitia acestor inutilitati, in loc sa faca ceva util cu acei bani?
    5 8
  • inexorabil
    @PMC, poate că acronimul tău înseamnă Prea Multă Combativitate (în numele adevărului şi – nădăjduiesc! – la un moment dat şi în numele Adevărului…).

    Lung prilej de vorbe şi de ipoteze, fratello. Ochilor e-zombilor li s-au confiscat irisurile şi atunci s-a completat cu scleră…Cine poate să înţeleagă, să înţeleagă!

    @Andrei, care…stat? Statul ori suntem noi toţi, ori…nimeni. Pe tine sau pe mine ne-a întrebat cineva din cadrul “autorităţilor” (acelea alese, desigur, dar de către maeştrii emolari…) dacă suntem de acord să “sponsorizăm” indirect eco-nazurile? Da, la referendum mă refer! Oare să nu fie cazul?...Au doară am auzit de art. 90 din Constituţia României? “Preşedintele României, după consultarea Parlamentului, poate cere poporului să-şi exprime, prin referendum, voinţa cu privire la probleme de interes naţional” (electropatia ar fi chiar de natură…internaţională). Dar Dulapul din Deal este “prins” cu alte preocupări (când nu-i filează lampa cu “corupţia” şi “justiţia”). De pildă, slujul bruxello-europeist (implicit, eco-psihedelic) şi…Tenerifeeeee.

    Ah, cică să nu mai ies din refugiul mintal…Se mai stârneşte însă câte un vânt aprig şi neprevăzut care mă smulge afară, împotriva voinţei mele. Bine că am pe cine/ce să dau vina.
    2 10
  • @inexorabil

    PUTEREA POPORULUI:
    1) Ai (ati) vazut cumva implementat Referendumul - VALIDAT - din anul 2009 privind reducerea numarului de parlamentari, la doar 300 bucati?!

    2) Ai (ati) vazut cumva, cum, prin noile legi adoptate in Parlamentul Romaniei "s-au eliminat nedreptatile" asa cum tuna si fumega (h)unii prin Parlamentul Tarii, de zici ca i-a lovit strechea?!

    3) Pana una-alta, in Romania este CEA MAI MARE PENSIE de la stat din EUROPA (doar 17.000 Euro)!!!! Presedintele Frantei are pensie de 6.800 Euro!

    4) In Elvetia - REFERENDUMUL VALIDAT SE TRANSFORMA AUTOMAT IN LEGE!
    9 1
  • inexorabil
    @X, corect, nu pot să te contrazic, dar te rog să “acroşezi” în rechizitoriul tău şi cele vreo 50 de miliarde de euro “cash”…sustrase fiscalizării autohtone, propulsate undeva departe de locul “crimei” şi realizate anual de multinaţionale/corporaţii străine pe seama (spinarea) vitelor valahe ieftine (nu la fel de ieftine precum cele gălbejite, dar, orişicum, “merită” abordate “profesional” de către “investitorii strategici”, mai ales dacă aceştia din urmă le “iau ochii” proştilor şi le zăvorăsc automat pliscul cu superfluul consumerist şi eventual cu vreo reproducere la scară a “raiului occidental”, precum “West Gate” din Militari), dintre care numai vreo zece se “întorc” în ţara de baştină sub formă de – ironia sorţii – “fonduri europene nerambursabile”. Dar, bineînţeles, vinovatul de serviciu pentru jefuirea şi sărăcirea României nu constituie niciun secret: “P$D” (haideţi să presupunem că, din cele zece miliarde, se “împrumută” şi ciracii lui “dracnea” de vreun miliard…important este să nu escaladeze această barieră a cumpătării :D).
    5 6
  • inexorabil
    PS. Elveţia face cumva parte din “marea familie” UE? Se pare că mai benefic este să decretezi “out” de la bun început decât “exit” pe parcurs :)
    4 6
  • inexorabil
    PPS. În mod absolut întâmplător, în excedentul supra-300 (păi fix 300 să fie şi doar spartani ai probităţii ireproşabile, nu?) se regăsesc şi “anticorupţi” din aceia “dă driapta”, din direcţia cărora fireşte că nu se aude nici pâs în privinţa stringenţei bugetare pro-300.
    Hai noroc! Hâc! Ups, am introdus, clandestin, alcool (alias autoanestezicul cetăţeanului de rând) în chilie; o îmbulinez dacă descoperă stareţul.
    4 6
  • inexorabil
    Aseară ni s-a servit încă un argument forte (de parcă mai era nevoie…) asupra faptului că ne iubeşte Europa “unită” de nu poate dormi noaptea. Fiindcă astăzi (mai mult ca niciodată) este nu doar incorect politic, ci şi incorect fotbalistic ca Estul “înapoiat” şi “împuţit” să se mai apropie de fazele superioare ale competiţiilor (intercluburi sau la nivel de Naţionale) patronate de UEFA. Concret, n-a fost henţ (intenţionat) la Lacina Traoré, fiindcă, de fapt, Luuk de Jong a şutat în mâna ivorianului, circumstanţa atenuantă pentru atacantul nostru de culoare fiind că totul s-a petrecut cu iuţeala fulgerului, başca “fotbalul nu se joacă cu mâinile la spate”, conform avizatului şi reputatului arbitru Ion Crăciunescu. Ei, circumstanţa agravantă pentru profitori priveşte…”VAR”-ul, ceea ce spulberă orice îndoială asupra relei credinţe…Ce, credeţi că specialiştii lu’ peşte din spatele monitoarelor n-au realizat care este adevărul? Normal că da, dar…ordinul este ordin, adică se (te) execută, nu se discută! Că doar am observat limpede şi eu din chilie (chiar şi la comunisto-tembelizorul meu din anii ’60, cu tot cu purici şi căpuşe) cum stă treaba cu “dinamica fazei”.

    Înainte de tragerea la sorţi pentru “sferturile” Cupei UEFA din 2006, eram în stare să pariez toată averea mea (aia care este şi care s-ar risipi în vânt la un banal strănut al unui emolar, başca efectuat de la distanţă) că, “întâmplător”, Steaua şi Rapid vor “pica” una împotriva alteia, pe baza logicii “N-avem cum să împiedicăm brânza mioritică să pută în semifinale, dar măcar să nu fie două deodată!”.

    Colac peste pupăză, eurosclavul Radu Paraschivescu (ăl cu mutra de frizer ce-şi zice scriitor, dar tot onorariul săltat, pe şest, de la tembeliziunile comerciale îi pare mai gustos) s-a grăbit să combată “teoria conspiraţiei” lansată de căpitanul lui CFR Cluj. Cert este că “Estul” (nu-l mai calific în niciun fel, sărmanul) nu-i prieşte “Vestului” decât ca mână (ieftină, adică mută, conştiincioasă, tributară sentimentului “ortodox” al “datoriei împlinite”) de lucru şi mai ales ca teren ideal pentru experimentarea ingineriilor sociale, la loc de “cinste” figurând triada-monolit consumerism-transumanism-ecologism. Glazura de totalitarism i-o aşează Sistemului ticăloşit grotesca adeziune a trădătorilor locali, ca să se confirme dialectica definiţiei din DEX (a totalitarismului). Dar oare când ne vom învăţa minte odată să-l(i) sfidăm cum se cuvine?...
    0 0
  • Pretul din RO poate este egal cu cel din Germania, in conditiile : bonus ecologic este DE=6.000 Euro si RO = 9.200 Euro (maxim) dar lipsesc din dotari si functionalitati (UVO nu este disponibil in RO si nici limitrof) !
    Cine comanda sa verifice cu atentie configuratia si preturile.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru