Compania se pregătește, de asemenea, să ofere pensionări anticipate pentru câteva sute de angajați din Japonia. Această mișcare ar marca prima reducere a personalului pe plan local în ultimii 18 ani.
Al treilea cel mai mare producător auto din Japonia anunțase în ianuarie planul de a construi o fabrică de baterii cu fosfat de fier litiu (LFP) în orașul Kitakyushu, care urma să creeze aproximativ 500 de locuri de muncă și să implice o investiție de 153.3 miliarde de yeni (1.05 miliarde de dolari).
Compania a anunțat deja că va elimina 9.000 de locuri de muncă și va reduce capacitatea globală de producție cu 20%, ca parte a planurilor sale de restructurare. Ultima dată când Nissan a implementat un program de pensionare anticipată în Japonia a fost în 2007, când a redus 1.500 de locuri de muncă pentru a se adapta la o producție mai mică, într-o piață internă în scădere.
Noul CEO, Ivan Espinosa, care l-a înlocuit luna trecută pe Makoto Uchida, restructurează în prezent operațiunile Nissan.
Compania își reduce personalul, capacitatea de producție și închide fabrici.Pentru fabrica de baterii, guvernul japonez alocase o subvenție de până la 55.7 miliarde de yeni. Fabrica urma să înceapă producția în iulie 2028 sau mai târziu și să aibă o capacitate anuală de producție de 5 GWh.
Nissan a declarat luna trecută că se așteaptă la o pierdere netă record de aproximativ 5 miliarde de dolari pentru anul financiar care s-a încheiat în martie, din cauza cheltuielilor de depreciere.
via Reuters
Cum sa procedeze Nissan atat de mârșav?!?
Nissan nu constientizeaza faptul ca o astfel de decizie -refuzul de a salva Terra- are consecinte de proportii cosmice?!?
Asta-i hiclenie.
Parol !