Noua generație Toyota C-HR: motorizări electrificate cu până la 223 CP

de Alexandru Monenciu
Luni, 26.06.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a dezvăluit noua generație C-HR, un model desenat, dezvoltat și care va fi produs în Europa. SUV-ul de clasă compactă este disponibil exclusiv cu motorizări hibride.

La finalul anului trecut, constructorul japonez de automobile a prezentat conceptul Prologue, unul care prefața a doua generație C-HR. Acum a venit momentul să facem cunoștință cu versiunea de serie.

SUV-ul nipon are o lungime de 4.360 milimetri, o lățime de 1.830 milimetri, 1.564 milimetri sunt trecuți în dreptul înălțimii, iar ampatamentul măsoară 2.640 milimetri.

Trebuie menționat că noua generație Toyota C-HR a fost desenată și dezvoltată în Europa. De asemenea, va fi produsă pe Bătrânul Continent.

Clienții pot opta pentru jante de 20 de inch, o temă exterioră bicoloră, iar la interior vor regăsi un instrumentar de bord digital, cu ecran de 12.3 inch și un ecran central de 8 sau 12.3 inch. Totodată, habitaclul are de 2 ori mai mult plastic reciclat decât vechiul model.

Pe lista de dotări mai regăsim un sistem de iluminare ambientală, un plafon panoramic și un sistem audio JBL.

MOTORIZĂRI ELECTRIFICATE

Gama de motorizări este compusă numai din propulsoare electrificate.

Avem, pentru început, un motor hibrid de 1.8 litri, care dezvoltă 140 de cai putere (0-100 km/h în 9.9 secunde), dar și o unitate de 2.0 litri hibrid cu 198 CP.

Aceasta din urmă atinge 100 de km/h în 8.1 secunde și o viteză maximă de 180 km/h.

Cei care vor mai mult pot opta pentru motorizarea plug-in hybrid de 2.0 litri, cu 223 CP. Sprintul 0 - 100 km/h este completat în 7.4 secunde, iar autonomia în modul pur electric este de 66 kilometri.

Ulterior va fi disponibilă și o versiune hibrid, cu motor de 2.0 litri și tracțiune integrală.

În momentul lansării, noua generație Toyota C-HR este disponibilă în două variante speciale: GR Sport Premiere Edition și High Premiere Edition.

Rezervările online au fost deja deschise pe anumite piețe din Europa.

via Motor1

Comentarii (10)

  • Banditos
    G E N I A L !!!

    din muma padurii Toyota a devenit o promotoare a nonconformismului. A se vedea si noul Prius.
    6 12
  • Octavian
    Nu imi place manerul din spate , dece nu l-au pastrat ca la generatia trecuta ? Interiorul arata foarte ok pentru un Cross-over Subcompact , exteriorul este meh , adică nu este CAL NICI MAGAR . Din fata da spre Ferrari iar din profil imi da cu virgula daca este Coupe sau Obișnuit. Asta este parerea mea .
    9 4
  • Andrei
    Tot ca o hârtie mototolita arata. Dar asta vor clienții: cât mai multe muchii și contraste.
    8 14
  • Mircea Badea
    cum e asta suv?! nu cred ca ai mai mult spatiu decat intr-un matiz! cum sa te spele pe creieri in halul asta?
    si cum pot sa aiba atat de putini cai? back in the `90s?!
    3 14
  • @Andrei
    Nu vor clientii. Asa e designerii. Ca si la BMW, Toata lumea zice ca sunt niste hidosenii, designerul sef zici ca-i autist 'no, e bine ce facem noi boss, arata fenomental."
    Si ce au facut?! Fix ca si astiala toyota, culori dual-tone sa ascunda slutenia masinilor cu mult negru.
    Nu e muma padurii daca nu o vezi (fix ca la femei cu o ona de machiaj)
    6 1
  • @Mircea Badea
    Daca si Dacia Sping a fost mediatizata ca fiind SUV ce sa mai ceri. Nivelul jurnalistic, fie el independent fie el legacy, este scazut in prezent.
    Un Ford Raptor este SUV, un RS7 este SUV, Zafira OPC era SUV, masini sport si cu utilitate aparte. Offroader nu inseamna SUV.
    Ca asa o Skoda Octavia cu motor 2.0 cu suspensie drumuri grele este si ea suv dupa astia.
    7 2
  • Mai de grabă un cross over decât suv. Cu doar 10-12 cm mai lungă decât un Peugeot 307, sa zicem, și cam cât un Stepway de înalta, categoric nu poate fi numită suv.
    3 5
  • @Alin, probabil ai vrut sa spui cross over, nu off roader. Una-i una, alta-i alta.
    Ai cumva vreun link unde se spune despre spring ca ar fi suv?
    2 6
  • Arată a Prius înălțat.
    Chiar și ca o hârtie mototolită, e făcut în Turcia, să fie fericire-n lume!
    6 2
  • mai bine iti pui suspensie reglabila la sedan si il faci mai suv/mai sportiv decat orice suv, cand ai chef.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru