Noul Ferrari Roma Spider: plafon din material textil și motor V8 de 620 CP

de Tiberiu Safta
Vineri, 17.03.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a lansat oficial noua variantă decapotabilă a lui Roma. Noul model aduce un plafon confecționat din material textil și păstrează același motor V8 de 620 de cai putere văzut la varianta coupe.

După o scurtă campanie de promovare, constructorul italian a dezvăluit oficial noul Roma Spider, varianta decapotabilă a modelului lansat în 2020. Noul model a fost dezvăluit într-un eveniment exclusivist organizat în Maroc și reprezintă o reinterpretare contemporană a stilului de viață italian extravagant din anii '50 și '60.

Ferrari Roma Spider aduce un plafon escamotabil confecționat în totalitate din material textil și este primul model care folosește un astfel de material din 1969. Prin apăsarea unui buton, plafonul este retractat în 13.5 secunde, iar mecanismul este activ până la viteza de 60 de km/h. Clienții își vor putea personaliza plafonul pentru a fi vopsit în culori diferite sau pentru a include grafice.

Noul model vine echipat și cu un deflector de vânt montat în spătarele scaunelor din spate, iar acesta poate fi acționat tot cu ajutorul unui buton. Portbagajul lui Roma Spider are o capacitate de 255 de litri, iar imediat în spatele scaunelor din spate există și un spațiu de depozitare suplimentar.

Bineînțeles, cu excepția plafonului, design-ul lui Roma Spider este identic cu cel văzut la varianta coupe, atât la exterior, cât și la interior.

În habitaclu avem un instrumentar digital, alături de un ecran central multimedia de 8.4 inch orientat vertical și care este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. Noutatea adusă aici este reprezentată de comenzile volanului cu butoane tactile mai ușor de folosit decât la varianta coupe, așa cum spun cei de la Ferrari.

De asemenea, butonul rotativ montat pe volan este acum iluminat cu roșu, iar clienții pot opta și pentru încălzitoare de gât pentru scaunele din față, care sunt și ele încălzite. Tot opțional mai este disponibil și un ecran suplimentar de 8.8 inch montat în zona torpedoului.

Sub capotă avem același motor V8 bi-turbo de 3.9 litri care livrează 620 de cai putere și 760 Nm. Cuplat la o cutie automată cu 8 trepte, noul Roma Spider sprintează de la 0 la 100 de km/h în 3.4 secunde și atinge o viteză maximă de 320 de km/h. La fel ca omologul său coupe, Roma Spider beneficiază și de tehnologia Variable Boost Management, ce reglează cuplul livrat în funcție de treapta de viteze aleasă.

via Ferrari

Comentarii (4)

  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    Eu nu îmi permit Ferrari, nici electrică, așa că o să spun că e urata, impractica, consuma mult și tot mai bun e un Golf second hand.
    6 4
  • Nu îți permiți nimic in general, de acolo si nevoia de a avea dreptate.
    6 5
  • Mircea Badea
    acoperis textil, deci de saraci...dar asa ar simti si dutz noaptea vantul...si ploaia...dar la grindina recomand parcarea sub un pod/pom ceva instant, pt ca incalzirea globala e peste tot.

    capot si lateral arata old...motorul la fel..mai bine 1 corvet si o electrica de banii astia.
    2 3
  • Seriff
    @11:19 tu nu iti permiti nici un Golf 4 diesel si iti dai cu parerea despre masini electrice care costa mai mult decat cosmelia aia de garsoniera de la periferie in care stai cu lumina stinsa fiindca nu ai bani de curent dar visezi Tesla si alte balarii.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru