Noul Hyundai i40, disponibil și în România: start de la 25.000 de euro. Promoție de lansare de la 19.400 de euro

de Cornel Șocariciu
Luni, 21.01.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La finalul anului trecut, Hyundai i40 a primit un pachet consistent de îmbunătățiri, iar noua versiune poate fi comandată și în România. Cea mai importantă modificare a avut loc sub capotă: producătorul asiatic a înlocuit vechiul motor diesel de 1.7 litri cu noul 1.6 CRDi în versiuni de 115 CP și 136 CP.

La finalul anului trecut, Hyundai a pregătit un pachet consistent de îmbunătățiri pentru gama i40. Modelul de clasă medie a primit o serie de modificări estetice minore, o gamă ceva mai generoasă de pachete de siguranță, dar și motorizarea diesel de 1.6 litri.

Din punct de vedere estetic, i40 integrează o grilă frontală restilizată și jante de 18 inch cu design nou. Pentru interior, constructorul asiatic a pregătit pe două teme noi: Merlot Red și Grey/Black. În plus, pachetul de siguranță SmartSense integrează acum și sistemul Forward Collision-Avoidance Assist.

Dacă până în acest moment, Hyundai i40 putea fi comandat cu motorul diesel de 1.7 litri de 141 CP, varianta îmbunătățită va fi disponibilă exclusiv cu propulsorul de 1.6 litri diesel. Modificarea a fost realizată pentru ca i40 să treacă cu brio de noile teste WLTP și să primească omologarea Euro6d-Temp.

Motorul diesel de 1.6 litri va fi disponibil în două versiuni de putere: 115 CP și 280 Nm sau 136 CP și 320 Nm. Pentru moment, pe piața din România, clienții vor putea opta doar pentru versiunea de top. Motorul diesel de 136 CP va putea fi cuplat fie la o cutie manuală cu 6 trepte, fie la una automată cu 7 rapoarte.

Cei care vor un i40 cu motor pe benzină pot alege doar unitatea de 1.6 litri de 135 de cai putere cuplată exclusiv la o cutie manuală cu 6 trepte.

Varianta echipată cu motorul pe benzină este cea mai accesibilă din ofertă. Prețul de pornire este de 25.050 de euro, dar producătorul vine cu o ofertă de lansare și propune un preț de 19.385 de euro cu TVA. 

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Highway Pack+ Supreme+ Supreme Pack+
1.6 GDi Benzină
135 CP
Man6 25.050 - -
1.6 CRDi Diesel
136 CP
Man6
Aut7
-
-
28.251
-
-
30.393

Versiunea diesel de 136 CP și cutie manulă are un preț promoțional de 22.527 de euro, în timp ce oferta de lansare aplicată în cazul vârfului de gamă scade prețul de pornire până la 24.487 de euro. Pentru versiunea break, oficialii Hyundai încă nu au publicat lista de prețuri. 

Varianta de echipare Highway Pack+ oferă, printre altele, următoarele: jante din aliaj de 17 inch, lumini de drum cu LED, lumini spate cu LED, oglinzi laterale acționate electric și încălzite, proiectoare de ceață cu LED, sistem automat de climatizare, geamuri electrice față și spate, sistem Start&Stop, cruise control, scaun pentru șofer reglabil electric, scaune față încălzite, volan încălzit și îmbrăcat în piele, asistent la pornirea în rampă, senzori de parcare față și spate, instrumentar de bord Supervision cu ecran de 4.2 inch, suspensie cu amortizoare adaptive, sistem de infotainment cu ecran de 7 inch.

Pachetul Supreme+ plusează cu următoarele: scaun cu reglaj electric pentru pasagerul din dreapta, funcție de memorie pentru scaunul șoferului și scaune față ventilate și îmbrăcate în piele.

Versiunea Supreme Pack+ este dezvoltată special pentru versiunea cu transmisie automată și aduce în plus un sistem de tip "keyless entry" și padele pe volan pentru schimbarea treptelor de viteză.

Noul Hyundai i40 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Hyundai i40
1.6 CRDi, Supreme+
136 4.6 10.8 28.251
Mazda 6
2.2 diesel, Revolution
150 4.4 10.0 30.290
Ford Mondeo
2.0 TDCi, Titanium
150 4.4 9.3 28.950
Opel Insignia
1.6 diesel, Exclusive
136 4.3 10.5 26.700
Renault Talisman
1.6 dCi, Zen
130 3.9 10.4 25.350
Skoda Superb
2.0 TDI, Style
150 4.0 8.8 30.466
Volkswagen Passat
2.0 TDI, Highline
150 4.1 8.7 30.151
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (13)

  • Ce interior ieftin are. Cum sa cumperi asa ceva cand poti cumpara Mazda 6,Ford Mondeo,Skoda Superb etc
    12 9
  • Costel
    ii fain ce zici
    is de acord
    is de amintit si pasat ,insignia
    ii tare suspect discount 6700euro
    7 17
  • Costel
    is zorit la scris si ii gresit
    5600euro
    ii fain acu
    5 16
  • @Marius-Alexander : te asigur ca interiorul in materie de calitate nu e cu nimic mai prejos decat unele pe care le amintiti , mai precis Mondeo, Insignia ,Talisman. Cat priveste Mazda 6 , Superb, Passat - e alta mancare de peste , dar e vorba si de total alt pret.
    Hyundai are discount de pana la 20 % la orice dealer si ca entry level acel 1,6 Highway (echipare deja ok) la 19.400 euro pt. un sedan de clasa medie nu ai nici-o sansa sa-l gasesti la nici-un alt producator auto cat de cat serios . Depinde ce-si doreste clientul , la alte motorizari intr-adevar se apropie periculos de preturile unui Insignia de exemplu (si acesta are discounturi foarte mari) sau poate Mondeo/Talisman si atunci acestea sunt avantajate de o oarecare putere a brandului la noi in Romania. Dar nu trebuie uitat inca un "amanunt" - primesti garantie 5 ani si te asigur ca asta conteaza mult in ziua de astazi. Cel mai bine e sa studiezi personal bine piata daca chiar esti interesat si sa nu mai ai "preconceptii" alimentate de multe ori chiar de revistele/site-urile auto.
    14 5
  • @pipo..mazda 6, superb, passat - alta mancare de peste? cam care ar fi aia? mazda 6 are un interior banal, plasticos, cu sistem de infotainment sub multi rivali.nu mai vorbesc de diesel-ul ala de 2.2 care e sub motoarele de 2 litri ale concurentei. passat sau superb (asta era audi-ul saracului parca, nu? in mintea romanului) sunt "alta mancare de peste" doar pe la noi. pana la urma, in categoria asta ai doua optiuni, Mondeo sau Passat, atat. Sunt cele mai complete din toate punctele de vedere, restul chiar nu ar trebui sa existe pe lista doritorului de berlina medie non-premium.
    8 19
  • @zet : eu asa le vad si nu numai eu ,piata o spune si ea, pretul e reflectat de cererea din piata. Perceptia mea in ceea ce priveste design interior si calitate materiale/ansamblare nu mi-ar permite sa pun pe Mondeo linga Passat . Mazda 6- aia este parerea ta si o respect dar eu sunt de alta parere si ,din nou, figura pe care a facut-o aceasta generatie in piata spune la fel fiind primul care vine in vanzari dupa europenii enumerati mai sus .Vad ca l-ai sarit si pe Insignia chiar daca e mult mai preferat de cumparatori fata de Mondeo si vine imediat dupa no 2 care e ...ai ghicit -Superb.
    12 4
  • Poate o fi interiorul de buna calitate,dar felul cum sunt toate butoanele asezate...pare a fi cu mult depasit interiorul in 2019.

    Legat de garantie,eu am Ford si are garantie 5 ani. 3 ani pentru orice surub,beculet,ruptura la scaune,chedere si inca 2 ani pentru motor si cutie.
    5 6
  • someone
    pe mine ma mira gama redusa de motoare: ar fi mers si 1.4 de 140 cai de pe I30 ca base level, dar mai ales un diesel de 2.0 de care grupul hyundai-kia are din belsug. dar se poate ca importatorul sa fi ales sa aduca in tara doar variantele de 1.6 diesel datorita pretului
    @zet: despre motoarele mazda poti zice orice , dar nu ca sant rele. atat cele pe benzina cat si cele diesel din generatia skyactive sant punct de reper pentru alti constructori. apropo, dieselul mazda de 2.2 si putere litrica mica, e singurul ( nu cred ca gresesc ) care atingea norma euro6 fara ad-blue. si daca te intrebi de ce folosesc cilindreea de 2.2, este pt ca sistemul biturbo impreuna cu compresia f scazuta pt diesel functioneaza mult mai bine la 2.2 decat la 2.0 cel putin inginerii mazda asa pretind , dupa mii si mii de incercari. cine sant eu sa ii contrazic?
    1 0
  • Aveau pe i40 un 2.0 aspirat de 177cp,foarte silentios si foarte potent,de ce a disparut din oferta?
    5 1
  • Zet, nu stii ce vorbesti. Sau nu vorbesti despre NOUL model Mazda 6, care e la nivel cu Passat si peste in echiparile de sus. E drept, costa 30k, dar na, lemn japonez si pielitza... astea costa.
    Masina asta insa, despre care e articolul, nu stiu ce model nou e. Nu vad aproape nicio diferenta fata de modelul precedent. Ca au schimbat "blocurile optice" (ce-mi place sintagma asta... :))), aia nu se numeste "model nou".

    Si inca ceva voiam sa-i intreb pe entuziastii masinilor cu baterii: pai sa poate? Inca un motor nou Diesel in 2019? :D

    Am auzit ca da afara Tesla oameni. Ca "masinile sunt prea scumpe inca", asa grait-a conducerea companiei. :D Intre timp, apar noi Dieseluri. Mai sa fie...
    6 4
  • Nu stiu exact cand a aparut aceasta generatie, 2013 cred, dar coreenii trebuie sa vina cu alt model, cu toata garantia si fiabilitatea, este clar depasit, pe langa concurenta prezentata in tabel, exista si Peugeot 508 al carui interior, cel putin ca aspect, iti da senzatia de un mare wow.
    12 4
  • Andrei
    Cu atatea mii de euro discount, nici macar importatorul nu are incredere in produs. Nu fiti rai, pentru o masina din 2005 arata bine la interior.
    6 8
  • Costelivu
    îi mai fain numele îi40 cu versiune de top îs40 că:
    .îi nialcoșă
    .îs faine bloacele optice
    .îi fain preț de pornire nouășpe mii și la dilăr cinșpe
    .îs faini tulai doamne trei ani zăcut în servis din cinci garanțîie
    6 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru