Opel, marcă 100% electrică în Europa până în 2028. Germanii revin în China doar cu modele electrice

de Alexandru Monenciu
Vineri, 09.07.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a anunțat că, până în 2028, toate mașinile noi pe care le va comercializa în Europa vor fi 100% electrice. Totodată, Opel plănuiește revenirea pe piața din China cu o gamă 100% electrică.

Evenimentul Stellantis EV Day a fost transmis în format digital cu puțin timp în urmă. În cadrul acestuia, Jeep a publicat primele imagini cu viitorul Grand Cherokee 4xe (plug-in hybrid), iar Opel a oferit informații despre planurile sale de electrificare.

În primul rând, constructorul din Russelsheim a anunțat că, până în 2028, toate mașinile noi comercializate de el în Europa vor fi 100% electrice. Totodată, până în 2024, Opel intenționează ca întregul portofoliul de modele să fie electrificat.

Apoi, un an mai târziu, Opel va lansa pe piață un model sportiv cu zero emisii, Manta E. Germanii nu au oferit mai multe detalii, dar cu siguranță, viitorul Manta E va fi construit pe una dintre cele patru arhitecturi 100% electrice ale grupului Stellantis.

Producătorul german și-a anunțat, de asemenea, revenirea pe piața din China după o pauză de șase ani. O va face, desigur, cu gamă de modele electrice. Fiind cea mai mare piață auto din lume, China va fi una dintre cheile succesului pentru Opel.

via Opel

Comentarii (10)

  • QED
    3 17
  • Constructorul german?
    Chiar asa?
    12 1
  • dupa niste data citite pe net despre republica china asa zisa "cea mai mare piață auto din lume", e loc de crestere ce i drept, unii zic ca sase sute de milioane de chinezi traiesc cu 150 de dolari pe luna ...

    https://adevarul.ro/international/asia/china-apropie-finalul-campaniei-reducere-saraciei-extreme-partidul-comunist-nu-anuntat-inca-oficial-rezultatele-1_5fc51c265163ec4271656e2d/index.html

    deci... o sa fie crestere, dar ca sa fie crestere mai intai o sa fie o scadere. unii anunta o criza cam neplacuta, aia din 2008 a fost asa de antrenament. vom vedea.
    7 3
  • Seriff
    Eu nu inteleg pe ce mizeaza cand fac astfel de afirmatii, de exemplu Opel acum are E-CORSA, cate vinde? Va zic eu, nici 1% din vanzarile lor nu sunt facute de E-CORSA, asa ca nu pricep cum vor sa aibe niste masini care nu se vor cauta?
    10 3
  • Când ai creierul mic Sheriff e greu să înţelegi viitorul.

    No offence
    4 17
  • ia zi tu mai asta cu capul mare, care e viitorul?
    9 0
  • Electric şi pe baterii :)))

    Germania a ajuns să producă atât de multă energie solară şi eoliană, că pe 12 aprilie a fost full pe verde.

    Avantajele producerii energiei cât mai loco, aduce avantaje economice loco.

    Fără polarizarea banilor în Arabia Saudită, Emirate, Norvegia, Scoţia, Rusia.

    Hai să facem fiecare ţară a noastră mai bogată.

    Cam asta aduce economia verde - bani, tehnologie, chiar locuri de muncă mai multe, sănătate.
    3 12
  • @Seriff
    Oare mizeaza pe faptul ca electricele si PHEV au cresteri de 200-300% in timp ce diesel e in scadere???
    Sau tu crezi ca toti producatorii de electrice si PHEV fac studii de piata in Romania si vad ca nu au cui vinde?
    Ei se uita in vest si nord, la est ajung jafurile diesel in continuare pentru ca au cautare si sustinatori.
    De prin Germania, tara aia fara limite pe autostrazi si unde se fac multi km anual:
    https://cleantechnica.com/2021/07/05/germany-at-23-6-plugin-ev-share-in-june-tesla-model-3-bestselling-ev/
    Daca ne uitam la procente: BEV + PHEV 23,6% in timp ce diesel e la ... tadam ... 19,9%. Pai ce facem domnule, ne oprim sa incarcam la fiecare 100km in Germania si tinem masina pe autostrazi cu 100km/h ca sa ne tina bateria cat mai mult.... Daca nici germanii nu si-au dat seama ca vor sa-i pacaleasca romanii si sa le ia bunatatile de dieseluri, e grav tare. Niste incuiati si astia si luna de luna iau mai multe electrice, sa se bucure romanii ca primesc loturi noi de dieseluri.
    Acum nu trebuie sa fie toti destepti, trebuie sa mai fie si prosti care sa scape de jafuri tarile evoluate, sa exporte paduri, sa importe si sa arda gunoaie.
    Cu cei ca voi se duce tara de rapa.
    4 9
  • Seriff
    Nu ai inteles nimic FANEL sau cine e ala care nu stie nici macar sa se semneze, voi nu pricepeti ca masinile astea nu se vor vinde, o corsa E costa 20.000 si ceva de mii, una normala e 12.000 , e aceeasi masina, doar ca aia normala merge fara griji de autonomie, aplicatii si tot asa, ce treaba au diesel-urile SH cu ce am scris eu, sunteti incredibil de frustrati, altceva in afara de masini diesel rulate nu stiti, v-a spalat Greta creierul de tot.
    Si ce viitor sa inteleg?
    8 4
  • Seriff
    Si ce viitor sa tot inteleg? Ca din 2010 se tot scrie de electrice, dupa 11 ani si jumatate sunt duble la pret fata de cele termice, au autonomii ridicole, nu sunt cautate, necesita aplicatii de cautare de statii, aplicatii pentru fiecare statie in parte, se incarca greu, stai minim 30 de minute intr-o astfel de statie, stres si griji legate de incarcare si nu se vand sh, adica dupa ce iti iese din garantie nu ti-o mai cumpara nimeni, care viitor?
    13 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru