Opel: "Următoarea generaţie Mokka va fi produsă în Europa"

de Mircea Meșter
Miercuri, 20.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Unul dintre oficialii Opel care fac parte din Consiliul de Administraţie a companiei germane a anunţat că următoarea generaţie a crossover-ului Mokka îşi va muta producţia din Coreea de Sud în Europa.

Esential 5313 exemplare Mokka a vândut Opel anul trecut. Modelul a fost lansat în Europa în luna octombrie.
Viitoarea generaţie a lui Opel Mokka, crossover-ul subcompact lansat de compania germană în Europa în cursul toamnei trecute, va fi construită în Europa, şi nu în Coreea de Sud, aşa cum se întâmplă cu actualul model. Informaţia vine din partea lui Thomas Sedran, unul dintre membrii Consiliului de Administraţie a celor de la Opel, citat de jurnaliştii de la Automotive News.

Thomas Sedran susţine că alternanţa de producţie între uzinele europene şi cele sud-coreene va continua şi în ceea ce priveşte viitoarele modele Opel, noile generaţii Antara şi Agila urmând să fie analizate pentru stabilirea priorităţilor de producţie de pe Bătrânul Continent. Astfel, acestea ar putea fi produse fie doar în Coreea, fie în Coreea şi în Europa, fie doar în Europa.

În altă ordine de idei, este foarte probabil ca noul Opel Cascada, cabrioletul compact lansat de germani la Salonul de la Geneva al cărui test internaţional va apărea pe Automarket în această săptămână, să fie "exportat" în China, acolo unde va fi vândut sub sigla Buick, o altă marcă care face parte din portofoliul General Motors. "Există o cerere a celor de la GM pentru asta", spune acelaşi oficial Opel, care adaugă însă faptul că nu va fi vorba de volume importante.

Explicaţia vine tot din partea lui Thomas Sedran: "Există o piaţă importantă în China pentru maşini <Made in Germania>. Aceasta este totuşi limitată, ne gândim la 30.000-40.000 de unităţi pe an".

via Automotive News (înreg.)

Comentarii (6)

  • Nelamurire

    Sa-mi explice si mie cineva de ce pentru Opel este mai rentabil sa produca Mokka in Coreea si sa-l vanda in Europa iar pentru Hyundai / Kia a fost mai rentabil sa-si deschida fabrici in Europa pentru vanzarile de pe batranul continent?

    Sa fie oare din cauza numarului de masini produse si vandute? Hyundai / Kia produc si vand mult mai multe bucati in Europa decat se vor vinde din modelul Mokka. Dar chiar si asa, Mokka nu "avea loc" intr-o alta fabrica Opel, in Europa?
    8 1
  • Ce vrea sa faca GM ??? Cascada cu sigla de Buick ?! La naiba, nici nu si-a faurit un nume pe piata gluma de cabriolet a lui Opel si deja este vizata pentru "deghizare"......Dar, oricum, nu ma mai indignez ca altadata. Ma bate gandul sa-mi personalizez un tricou, pe care sa apara scris: in memoriam GM, 1908-1993......
    3 11
  • @MRC : pt ca se face pe aceeasi linie de productie cu Chevrolet Trax. Difera doar sigla, si bordul (mai 'de calitate' la Opel). Asa se producea si Opel Antara/Chevrolet Captiva. Si pt ca in Coreea se produce deja Chevrolet Aveo, pe noua platforma de clasa B a GM, platforma ce va fi folosita si de noul Opel Corsa. Probabil ca la anul va aparea noul Opel Corsa, construit in Europa, pe aceasta platforma, si le va fi mai usor sa produca Opel Mokka aici.
    Cred ca Hyundai/Kia produce in Europa mai mult pt imagine, si se lauda mult cu asta (ca masinile lor sunt proiectate in Germania si produse in Europa), pe cand Opel are deja imaginea asta de masina 'europeana'
    5 2
  • E moca ori nu e moca?
    Poate nu ne mai pacalesc si urmatoarea generatie sa fie chiar MOCA.
    6 5
  • @inexorabil
    vai dar ce indignat esti tu vis a vis de superbul cascada...in schimb cred ca seat a 4 2005, pardon seat exeo ti se pare o masina corecta , cu design si tehnologie "inovatoare".
    6 2
  • @@inexorabil, este dreptul tau s-o consideri extraordinara, dar mie mi se pare mult sub alt produs asemanator din curtea GM: Saab 9-3 Convertible. Nu cred ca il poate bate la design sau performante. Si despre ce originalitate a Cascadei sa vorbim din moment ce afiseaza faruri si un interior tipice Astrei?......
    Oricum, pentru mine, liderii GM o tin din gafa in gafa. M-am saturat de ei, insa, din pacate, nu le poate arata nimeni calea. Opel era un concurent puternic pentru VW acum cativa ani, dar, in prezent, parca a ramas putin in urma......
    3 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru