Porsche a lansat noul 911 GT3 RSR

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 22.01.2009
Porsche a lansat succesorul celui mai puternic model bazat pe 911, GT3 RSR, destinat competitiilor de anduranta

Esential

450 CP dezvolta Porsche 911 GT3 RSR la turatia de 7.800 rpm.
1.245 kilograme este masa lui GT3 RSR in momentul in care vehiculul respecta standardele FIA.
9.400 rotatii pe minut este turatia maxima pe care o poate atinge motorul lui Porsche 911 GT3 RSR.

Porsche a lansat noua versiune a modelului 911 GT3 RSR, creat special pentru competitiile de anduranta. Acesta este cel mai puternic model bazat pe 911 si a suferit modificari importante fata de modelul precedent. Partea frontala a fost reproiectata si prezinta o serie de fante de aer pe capota, care au fost necesare pentru alimentarea cu aer a noii instalatii de climatizare.

Elementele aerodinamice din partea din spate au fost supuse si ele unei optimizari, iar eleronul posterior poate fi ajustat mai mult. Sistemul de franare a fost optimizat pentru a cantari cat mai putin, iar instalatia electrica a fost creata astfel incat sa ajute si ea la reducerea greutatii.

Cilindreea motorului cu sase cilindri orizontal opusi ai lui 911 a crescut de la 3.98 litri la 4.0 litri, iar motorul dezvolta circa 450 CP la turatia de 7.800 rotatii pe minut. Cuplul motor maxim este de 430 Nm, care sunt oferiti la 7.250 rotatii pe minut. Limitatorul de turatii integrat intra in functiune abia la 9.000 rotatii pe minut.

In comparatie cu motorul modelului precedent, acest propulsor ofera o putere mai mare la un nivel mai redus de turatii, ceea ce faciliteaza o curba de cuplu mai lineara si face modelul mai usor de condus.

Noul afisaj multifunctional amplasat deasupra bordului indica momentul optim in care soferul trebuie sa schimbe treapta de viteza. Pe langa aceasta, sistemul multifunctional de comunicare permite soferului sa comunice cu echipa de la boxe pentru ai ii oferi cele necesare intr-o cursa de anduranta, cum ar fi apa sau pregatirea schimbarilor de pneuri cu cateva ture de pista inainte ca pilotul sa intre la boxe, ceea ce salveaza timp pretios. Capacul de umplere cu ulei al motorului a fost mutat in partea din spate a lui GT3 RSR, iar modelul a primit un nou sistem de cric-uri hidraulice cu o supapa de siguranta in cazul in care aceastea genereaza o suprapresiune.

Pe langa GT3 Cup si GT3 Cup S, Porsche GT3 RSR este al treilea model bazat pe 911 oferit de Porsche Motorsport. Circa 20 asemenea modele vor fi construite in Weissach si vor fi oferite echipelor competitie din intreaga lume.

Porsche GT3 RSR are un pret de 380.000 euro, fara TVA.

Via | TheCarFanatic

Taguri: , 911, Cup, GT3, GT3 RSR, Porsche, RSR, Weissach

Comentarii (1)

  • cel mai tare e k nici nu iti dai seama k stai intrun porsche
    oricum , super tare ;)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru