Portofoliul de modele al diviziei Mercedes-AMG ar putea fi redus în viitor

de Alexandru Monenciu
Marti, 07.09.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit celor mai recente informații, venite chiar din partea noului șef al diviziei Mercedes-AMG, portofoliul de modele de performanță al constructorului din Stuttgart ar putea fi redus în viitor.

Cu Tobias Moers, în prezent șeful Aston Martin, la conducere divizia de performanță Mercedes-AMG a cunoscut o expansiune rapidă. Actualul CEO al companiei are, însă, alte planuri.

Cu ocazia Salonului Auto de la Munchen, unde a dezvelit noile Mercedes-AMG EQS 53 și GT 63 S E Performance, Philipp Schiemer, noul șef al diviziei AMG, a vorbit cu presa și a declarat că portofoliul de modele de performanță ar putea fi redus în viitor.

Modelele aflate în partea inferioară a gamei ar putea fi cele eliminate.

Potrivit celor de la Autocar, Mercedes-AMG ar lucra la o nouă platformă dedicată mașinilor electrice. Banii investiți în dezvoltarea de modele accesibile cu emblema AMG ar putea fi folosiți mai bine la acea arhitectură care le va permite inginerilor să implementeze tehnologii mai sofisticate și elemente aerodinamice în noile modele AMG.

Mai mult, Schiemer intenționează ca divizia pe care o conduce să colaboreze mai îndeaproape cu unitatea din Brixworth, acolo unde sunt construite motoarele pentru monoposturile de Formula 1.

via Autocar

Comentarii (9)

  • Ca să nu recunoască în public că se va alege praful de AMG…Nici confraţii de la M şi Audi Sport nu se vor bucura de mai multe şanse.

    Asta numai ca să auzim, într-un viitor nu prea îndepărtat: “Hello! I’m Johnny cab. Where can I take you?” (…”with this tasteless cube crap”).

    PS. “Modele (e-)accesibile cu emblema AMG”…Expresia grăieşte de la sine despre “calitatea” avută în vedere.
    12 3
  • Când Tesla model 3 le bate la fund pe AMG termice, este clar că viitorul este electric iar apoi ca să acopere investiţiile se lansează mai puţine modele electrice, până la amortizare şi schimbarea completă în full electrice

    Nimic special

    Cam târziu, vedeau că vine trenul Tesla, dar nu credeau că chiar e real, că vine
    4 17
  • e oficial ca avest lucru se va intampla, nu ca s-ar putea intampla.
    6 0
  • @edikk nu bate la fund tesla pe amg, stai linistit. 0-100 sunt similare, insa nu doar 0-100 conteaza. Manevrabilitatea, acceleratia la viteze mai mari, sunetul, ergonomia (butoane si rotite versus un ecran care e imposibil de folosit fara sa te uiti la el), imbinari si calitate la nivel de India (la Tesla). Sunt destule diferente in favoarea amg.
    10 1
  • @liviu
    Orice Tesla este peste Alfa ta!
    0 4
  • Când toţi bogaţii, ăia reali au dat-o pe electrică şi vine ţăranu cu dieselu AMG împuţit, crezi că mai contează butoane, zgomot şi ce mai zici tu acolo ??
    1 8
  • @edikkk Bogatii aia reali au si tesla si amg :))
    3 0
  • @@Liviu nu știu pe ce bazezi cand spui asta, dar eu nu mi as da alfa pe o tesla. Sunt foarte fericit cu ea, iar invidia ta nu o sa schimbe asta :))
    4 0
  • Seriff
    Orice Alfa, chiar si cele vechi arata de 10 ori mai bine decat panaramele de Tesla, cu hidosenia aia de bord care arata ca o banca din parc pusa acolo si o tableta din obor lipita pe ea.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru