Poșta Română pornește pe urmele firmelor de curierat cu 200 de mașini noi

de Bogdan Mirică
Sambata, 04.02.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a anunțat livrarea a 200 de vehicule comerciale noi, Master și Express, pentru Poșta Română. Acestea au fost special echipate de către francezi.

Într-o piață a curieratului tot mai agresivă și competitivă, Poșta Română caută să recupereze din handicap și să se modernizeze. Un prim pas este și îmbunătățirea flotei sale de mașini, motiv pentru care vorbim acum despre o comandă generoasă, livrată chiar zilele acestea.

Poșta Română a primit 200 de vehicule comerciale Renault. Achiziția însumează 30 de exemplare Renault Master, pentru coletele mari și voluminoase, și 170 de exemplare Renault Express, pentru distribuția pe distanțe mici. Toate cele 200 de mașini sunt vopsite în culoarea roșie, specifică Poștei Române, și au fost deja decorate cu însemnele instituției.

Vehiculele Renault Master din această flotă sunt în versiune Furgon 2+1 locuri, motor diesel 2.3 Blue dCi (Euro 6). Printre dotările specifice se numără o podea de lemn anti-derapantă, protecții laterale complete din lemn în spațiul de marfă, inele laterale de ancorare marfă, apărători de noroi pentru toate roțile și un set de 4 anvelope iarnă.

De asemenea, Renault Master propune și bancheta cu două locuri și spătar rabatabil, masă retractabilă (inovație Renault), spații de depozitare ce totalizează 105 litri, mânere ajutătoare pentru urcare în zona de încărcare, sistem multimedia R-LINK Evolution sau Media Nav Evolution cu ecran tactil, iluminare cu LED pentru spațiul de marfă și, nu în ultimul rând, unul din cele mai joase praguri ale zonei de încărcare.

Vehiculele Renault Express din flotă sunt în versiune Confort, echipate tot cu motor diesel de 75 de cai putere, oferind ca dotări specifice aer condiționat, airbaguri tip cortină și torace, protecție zona cargo din lemn pentru podea si pereți laterali, însoțite de inele de ancorare pe stâlpii C si D.

Renault Express promite o sarcină utilă mărită până la 700 kg și iluminare cu LED de trei ori mai puternică decât soluțiile standard, pentru a putea lucra, atât ziua, cât și noaptea.

Comentarii (3)

  • Mircea Badea
    nu sunt electrice?! faliment! trimite plicurile cu cenusa pe ele..asa ceva..
    3 9
  • Credeam că încă livrează cu poștalionul.
    3 3
  • Noroc ca nu-a electrice… dar si așa dacă nu-si reduc birocrația, sa implementeze aplicații rapide si eficiente etc pot sa-si ia 1.000. Sunt firme ca lucrează cu șoferii care-si folosesc mașinile lor si plătesc doar atunci când se fac livrări, deci au costuri mult mai mici. In caz ca nu si-au dat seama transmiterea de scrisori, documente este in moarte clinica si va dispărea aproape complet… ori se adaptează la piața “coletelor” care înseamnă preluare si predare de la expeditor la destinatar oriunde si oricând ori adios!!!
    Pe unde stau dacă dorești (un cost adițional insignifiant) îți programezi când sa-ți ajungă coletul si dacă vrei la 2 noaptea… așa se face.
    7 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru